Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Колеги , как намирате Волво s40 като добра надеждна кола ли ? Дайте ми някакви съвети относно поддръжката . Извинявам се за тъпите въпроси но я имам от 2 месеца и се интересувам . Надявам се да ми съдействате !
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Пали, вози, има някакви глезотийки, значи ще да е добра :-). Подръжката е ангренажен ремък на 100 000, свещи на 40 000, масло и филтри на 10 000. Ужасно скучна кола, седиш с часове пред нея и няма едно винтче да натегнеш, една свинска опашка да вържеш. Ех, Форда е друга работа, колкото пъти го погледна все нещо за правене ще намеря
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Доста окуражително колега ! Мерси за информацията и мнението ти ! Успех .. !
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
joro74 Wrote:Пали, вози, има някакви глезотийки, значи ще да е добра :-). Подръжката е ангренажен ремък на 100 000, свещи на 40 000, масло и филтри на 10 000. Ужасно скучна кола, седиш с часове пред нея и няма едно винтче да натегнеш, една свинска опашка да вържеш. Ех, Форда е друга работа, колкото пъти го погледна все нещо за правене ще намеря
Просто си попаднал на поддържана кола колега.
Аз за три-четири години по неочаквани ремонти хвърлих половината от цената на която я купих, но не се оплаквам - стегнах си я и си ме слушка. Въпрос на шанс при първоначалния избор, като при всяка кола на старо...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
bell Wrote:joro74 Wrote:Пали, вози, има някакви глезотийки, значи ще да е добра :-). Подръжката е ангренажен ремък на 100 000, свещи на 40 000, масло и филтри на 10 000. Ужасно скучна кола, седиш с часове пред нея и няма едно винтче да натегнеш, една свинска опашка да вържеш. Ех, Форда е друга работа, колкото пъти го погледна все нещо за правене ще намеря
Просто си попаднал на поддържана кола колега.
Аз за три-четири години по неочаквани ремонти хвърлих половината от цената на която я купих, но не се оплаквам - стегнах си я и си ме слушка. Въпрос на шанс при първоначалния избор, като при всяка кола на старо...
Това критично мнение е полезно и интересно...може ли един опис/списък на направените радзходи по проблемните възли на колата и описание кои са те....на няколко пъти засичам
тези приказки, а и случилото се на Ого1 също е интересн и полезен опит за споделяне...
При Вас има ли избила ръжда?Защото има колеги, които се оплакват и от това.....
Моделът С 40 става.....тесноват е малко, обаче е надежден...Белл е прав..вожното е колата да не е била карана преди това от душманин....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Razsipnik Wrote:bell Wrote:joro74 Wrote:Пали, вози, има някакви глезотийки, значи ще да е добра :-). Подръжката е ангренажен ремък на 100 000, свещи на 40 000, масло и филтри на 10 000. Ужасно скучна кола, седиш с часове пред нея и няма едно винтче да натегнеш, една свинска опашка да вържеш. Ех, Форда е друга работа, колкото пъти го погледна все нещо за правене ще намеря Просто си попаднал на поддържана кола колега.
Аз за три-четири години по неочаквани ремонти хвърлих половината от цената на която я купих, но не се оплаквам - стегнах си я и си ме слушка. Въпрос на шанс при първоначалния избор, като при всяка кола на старо... Това критично мнение е полезно и интересно...може ли един опис/списък на направените радзходи по проблемните възли на колата и описание кои са те....на няколко пъти засичам
тези приказки, а и случилото се на Ого1 също е интересн и полезен опит за споделяне...
При Вас има ли избила ръжда?Защото има колеги, които се оплакват и от това.....
Моделът С 40 става.....тесноват е малко, обаче е надежден...Белл е прав..вожното е колата да не е била карана преди това от душманин....
За теб Разсипник .. винаги само да не отегча аудиторията ще карам по спомени:
- още в деня на покупката се оказа че едно коварно похлопване на волана и педалите е било от лявото шарнирче което аха ... да изкочи - 200 лв за чаркове от едно почти ново волво в морга за носач и шарнир и биалетки и заден носач плюс 200 за труд ... това като за добре дошъл в Швеция ))
- пак купувайки видях че свети АВС ама глупава глава, кой да пита що свети ... айде в МП още 250 за смяна на преден десен датчик и спря да свети )))
- светеше и АСР ама ме успаха че това не било проблем, е не било ама при удар не се отваряли еърбеците - айде зануляване пак в МП срещу 50 лв. и търсене на шофьорски колан щот не се прибираше още 50 лв от приятел ...
- тук вече стана неотложен един проблем, усетен пак при покупката - отвратително биене на вътрешно каре със скорост над 60 км. от това разбира се се разкатаха за една година каране и тампони на двигателя ... айде 200 лв. за рециклиране и ремонт на каренце и още 120 за заден тампон....
- в един момент реших че ръждите по предните калници някъде вече се виждаше и двигателя през дупките не е естетичен за шведката и реших да сменя боята ... айде 600 лв. за полуъпгрейт (калници и преден капак) и изкърпване на калниците...
- после пък Във варна шведката прояви характер и реши че не ще със този стартер и други такива чаркове та с помоща на д-р Мевдо оправихме и този проблем барабар със смяната на две гърнета там ... 450 лв. а предната година изправихме пак там задните гуми че бяха клекнали на формата Л за около 100 - 200 тина лева.
. последното за което се сещам са скъсано жило на ръчна спирачка и скъсано жило на скоростомер и километраж и сменен термостат с обща цена около 250 лв ...
- разбира се смяната на дискове накладки и прочие ги отразявам като консуматив и не влизат в тази графа
еми до тук сметката при мен е ясна
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
momcho00 Wrote:Е колега bell , колегата Razsipnika е решил да има една уникална кола като Волво това си е негов избор и не е сбъркал поне според мен .. аз имам волво с40 от 2 месеца и вече ми е в кръвта камо ли той ..
Не не...не съм твърдял подобно нещо.....С/В 40 са си малки волва...компромис са...Качеството на материалите на интериора(на колите до 2001г.) куца....Харчат много(бензиновите волва са известни с това).Скроростната кутия е зле....Спъва двигателите..
Не ги превъзнасям.дори съм доста критичен към модела.......
Колата е добра, даже в някои аспекти(сигурност)-много добра.....Но до там...това не е класическо вВолво...Идва тясно малко.
УНИКАЛНА Е САМО ЕДНА МАРКА- ТОВА Е БМВ!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Така си мислиш ти иииииииии група съветски учени Расипник!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Така си мислиш ти иииииииии група съветски учени Расипник!
хаххахахаххахахха а :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Верно е Ицо!
ти ме разсмя истински....Не казах лошо.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
А да.....Признавам за уникални още:
1.Волво Ц 70
2.Волво С 60R
3.Волво С60 ,,Кънсепт"
ПП:
забрави да добавиш, че групата съветски учени, на са кои и дза е учени на СССР, а са магадански учени...демек от ,,Университета" на магадан. :lol: :lol: :lol: :lol:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
|