Волво Клуб - България

Full Version: Мое мнение....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте искам да споделя мойте впечатления относно закопуването на автомобил било то "втора употреба" или нов от магазина.Преди 2 години и малко отгоре закупих волво С 40 втора употреба, автомобила го закупих от собственик от англия, автомобил бе на 38 000 мили и както се споменава напълно оригинални мили година на автомобила 1998 двигател 1.8 , 115 кс. 17 ки джанти с гуми 225/40 би ксеном фарове с по 2 секции др.. екстри.По автомобила докато го продадох(жена ми не можеше да го кара) не бях сменял нищо изклочително здрава машина и стегната возия.Бяха на лице някой 'детски" болежки за волво , например превключването на скоростите....След като продадох колата имах въможност да закупя нов автомобил,купих си VW Jeta 2.5 и честно казано има разлика и до ден днешен си я карам но съм направил едва 8500км и за проблеми не мога и да говоря.Моето скромно мнение е ако сте претенциозни личности по добре спестете още малко пари и си купете нов автомобил няма значение от марката...както е казал г-н Форд хубавата кола е новата,защото като чета из форумите и наблюдавам колата ми се счупи,, голям боклук и т.н. е в крайна сметка какво очаквате от коли 2 ра ръка.Братовчет ми направи следното закупи си кола 2 ра ръка BMW 530 D около 10 000 даде още 8 000 за ремонт по колата още при закопуването и до ден днешен не е дал повече пари за този автомобил 'отличен",чета из форумите за това как в Б-я продават коли над 1 000 000 км за което за мен са си глупости чел съм из разни форуми че кола на година минавала над 40 0000 км съгласен съм с това, ако колата е служебна но ако е била личен автомобил за мен си е абсурт.Бил съм и в други държави Белгия ,Англия, Италия и смея да твърдя че там хората изминават на 50% разтоянието което се говори тук из наще среди с личен автомобил(има и изключения).Съвета ми е следния,ако си закопувате кола 2 - ръка купете си я от първия и собственик, не използвайте услугите на посредници (авто търговци) 90 на 100 сигурнос в покупката и поне после няма да се оплаквате от това какъв боклук била колата ви.Искам да допълня има сигурни коли както от 800 евро така и до 10 000 евро 2- ръка който са надежни, но не забравяйте купете си ги от собственика.За българската изобретателност може да се говори с години...успех с новите ви покупки.......
Еми да направя проста сметка:

Пари:
Нова кола:
8000 лв + 5 години лизинг - изпускам 3 вноски, няма кола. За 14 години съм сменял работа 10 пъти, от тях 8 пъти защото фирмат фалира или закрива бизнеса в БГ - средно на година и половина съм без работа. 8000 лв + 18 вноски лизинг и накрая без кола.

Стара кола:
Пари в брой, който имам или кредит от банка, изпускам вноки - пак имам кола, ако съм много на зор - продавам колата и закърпвам положението.

Модел кола:
Трябва ми комби с голям багажник за да си возя семейството, въшкоподни с място за 1 куфар на задната седалка и половин в багажника не ми вършат работа. Мога да си позволя Дачия Логан или Шкода Октавия Комби стария модел.
И 2те коли след 5 години само Надин ги иска - 30 000 лв на вятъра.
В момента карам кола, която е струвала 32 000 евро като нова. Има всичко което няма да мога да си позволя в нова - автоматик, кожен салон и една торба екстри, който в Дачия и Шкода ги няма.

Разходи:
Нова кола:
Само първата година те одират в официалния сервиз колкото са всички смени на масла на старата ми кола за целия и живот.
Каско, висок данък

Кеф:
И 2те коли ми омръзват след 6 месеца - ако не я сменям на 6 месеца ме интересува само да вози.

Като тегля чертата - ако някой ден имам яко кинти първо ще изуча децата, а после ще си купя яхта. Ако остане след яхтата може и нова кола, но за 6 месеца кеф не си заслужава.
Новата кола си е супер.Друг е въпроса за доходите в БГ и за сигурността за работата.Ако съм си навил на масрафа ще си купя и нова кола.За сега ще си карам и поддържам старото Волво,което по екстри въобще не отстъпва на по-новите.По-малко електроника ,по-малко грижи.
Колата е тон и нещо ламарини с които стигаш до някъде по-бързо и си вършиш работа.Колкото по-удобна и по-функционална и колкото по-малко смуче за подръжка толкова по-добре.
Предпочитам да си създам условия вкъщи където като се прибера да мога да релаксирам и да се отпусна.Понеже работата ми е такава че обикалям по на хората домовете съм се нагледал на всякакви извратеняци.Купил си скъпа кола или нова Дачия и вече големия гъзар като в същото време банята му с 20 годишни плочки, старите дивани, не е боядисвано от 10 години и в кухнята е с печки и уреди от зората на демокрацията понеже вноските за колата не му позволяват да си направи елементарен ремонт или да си купи хубав телевизор, фурна или хладилник...
Новото си е ново ако ги имаш парите и можеш да си го позволиш, но ако ги нямаш....
Ако имаш 4000-5000 какво да вземеш? Или взимаш нещо старо, +1000 в началото да си го направиш като собствено, или 5000 първоначално +сума години лизинг+поддръжка в оторизирани сервизи и взимаш нещо, което прилича по-скоро на сглобено с Лего. Мнението ми е доста субективно, защото не харесвам толкова малките коли. Просто като пътувам с такава извън града, а това правя често, е доста ...неприятно.
Karlsson Wrote:Колата е тон и нещо ламарини с които стигаш до някъде по-бързо и си вършиш работа.Колкото по-удобна и по-функционална и колкото по-малко смуче за подръжка толкова по-добре.
Предпочитам да си създам условия вкъщи където като се прибера да мога да релаксирам и да се отпусна.Понеже работата ми е такава че обикалям по на хората домовете съм се нагледал на всякакви извратеняци.Купил си скъпа кола или нова Дачия и вече големия гъзар като в същото време банята му с 20 годишни плочки, старите дивани, не е боядисвано от 10 години и в кухнята е с печки и уреди от зората на демокрацията понеже вноските за колата не му позволяват да си направи елементарен ремонт или да си купи хубав телевизор, фурна или хладилник...
Я да не повярва човек, май има още един на моето мнение, който по цял ден обикаля по домовете на хората, и знае , че е по важно да си оправиш, къщата, а после каквото остане за колата, :mrgreen: пък и то, ти май ще се окажеш колега, не само по управляван автомобил, ами и по професия :mrgreen: :mrgreen:
bg_tiger1978 Wrote:по цял ден обикаля по домовете на хората
Confusedign4: Само гледайте да не ви хванат Big Grin Big Grin Big Grin

А по въпроса - дали предпочитам нова Дачия логан или 5-6 годишна V70-ка за една и съща цена ... май второто
joro74 Wrote:Еми да направя проста сметка:

Пари:
Нова кола:
8000 лв + 5 години лизинг - изпускам 3 вноски, няма кола. За 14 години съм сменял работа 10 пъти, от тях 8 пъти защото фирмат фалира или закрива бизнеса в БГ - средно на година и половина съм без работа. 8000 лв + 18 вноски лизинг и накрая без кола.

Стара кола:
Пари в брой, който имам или кредит от банка, изпускам вноки - пак имам кола, ако съм много на зор - продавам колата и закърпвам положението.

Модел кола:
Трябва ми комби с голям багажник за да си возя семейството, въшкоподни с място за 1 куфар на задната седалка и половин в багажника не ми вършат работа. Мога да си позволя Дачия Логан или Шкода Октавия Комби стария модел.
И 2те коли след 5 години само Надин ги иска - 30 000 лв на вятъра.
В момента карам кола, която е струвала 32 000 евро като нова. Има всичко което няма да мога да си позволя в нова - автоматик, кожен салон и една торба екстри, който в Дачия и Шкода ги няма.

Разходи:
Нова кола:
Само първата година те одират в официалния сервиз колкото са всички смени на масла на старата ми кола за целия и живот.
Каско, висок данък

Кеф:
И 2те коли ми омръзват след 6 месеца - ако не я сменям на 6 месеца ме интересува само да вози.

Като тегля чертата - ако някой ден имам яко кинти първо ще изуча децата, а после ще си купя яхта. Ако остане след яхтата може и нова кола, но за 6 месеца кеф не си заслужава.

Жоро, по повод на мнението ти, понеже твоето Волво е 1997г. набор, в какво състояние ти е кожения салон?
Напикан ли е при шофьорската седалка?
Третираш ли го с нещо?
ееее без да се заяждаме Big Grin
Може и да е напикан, но не му личи. Петна от сперма няма. Понякога го чистя с Медикс за кожа. Когато карах чисто ново Пежо с модерна тапицерия целият ми задник беше в пъпки. Доктора каза, че не е венерическо и веднага попита дали не карам нова кола. Когато сложих калъф на седалката на пъпките изчезнаха - толкова за новите коли и кефа от новите тапицерии, който смърдят на фенол.
Pages: 1 2 3 4 5