Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с парното
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги.Имам един доста досаден проплем.Колата ми е с климатроник(незнам дали е от значение)но като дам врътката на топло,започва да духа но после като я завъртя на студено и неиска да обърне.Продължава да духа горещо.Трябва да рестартирам двигателя и тогава започва да духа студено.Някой да има мнение по въпроса.Ще съм много благодарен Wink
Топло/студено се регулира автоматично според вътрешната температура от клапа задвижвана от стъпково моторче (намира се зад пепелника). Рестартирането на двигателя няма теоретична връзка с климатроника. На практика при гасене на колата клапата за топло студено се връща в нулево положение - затваря топлия въздух.

За да провериш дали няма проблем с клапата - сваляш дясната странична кора около лоста на скоростите и ще видиш моторчето и рамото което движи клапата, при преходите то трябва да движи клапата.
Мерси колега ще погледна но и друго прави.Като подам на контакт се чува едно щтракане когато е на студено положение,иначе на топло не се чува.Дали може там зад копчето да е проблема
Зад копчето има само интегрални схеми, те не щракат. Ако има проблем в електрониката заленият диод на копчето за климатика мига. Явно имаш нещо счупено по клапата за топъл/студен въздух и оттам идва щракането и другите щуротии.
Здравей колега.Много ти благодаря.Днес махнах кората и видях къде се намира моторчето.Точно от там идва щтракането.Бях дал на контакт и въртях топло/студено.Само един път неискаше да се обърне.Незнам какво става и какво да правя
Откачи рамото на моторчето и пробвай да движиш клапата на ръка - виж дал не заяжда. Ако клапата е наред - механизма на моторчето е счупен. Не знам кое е по лошо. Моторчето е безобразно скъпо, за да стигнеш до клапата се сваля таблото.
Днес сутринта пак ми го направи този проблем докато карах щерката до градината.Невярвам проблемът да е в моторчето щом след рестартиране на мотора или казано след спиране на всякакви токове всичко се правя.
Днес забелязах че като ми премигнат двете крайни лампички го прави този проблем.Мигат само когато е на топло.Преди мигаха порядко ама сега май всеки път като врътна копчето на топло.Дали може да е някакъв датчик
Еми, диагностика и ще си каже. Ако се правяш с такива неща Vol-FCR и кабел VAG-Com (VW, Audi).
Здравейте колеги.Първо да благодаря на адаша yuckuJackD.Та днес ходих на диагностика и се оказа че моторчето или моторчетата си работят но явно самите колелца са се износили и от там идва проблемът.Въпросът ми е мога ли от някъде да си взема само колелцата които движат клапите и могат ли да се сменят изобщо.Някой има ли схема как се стига до тях и какво представляват.Иначе пича си разбира от работата.Мерси
Pages: 1 2 3