The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с парното

#1
Здравейте колеги.Имам един доста досаден проплем.Колата ми е с климатроник(незнам дали е от значение)но като дам врътката на топло,започва да духа но после като я завъртя на студено и неиска да обърне.Продължава да духа горещо.Трябва да рестартирам двигателя и тогава започва да духа студено.Някой да има мнение по въпроса.Ще съм много благодарен Wink
Reply

#2
Топло/студено се регулира автоматично според вътрешната температура от клапа задвижвана от стъпково моторче (намира се зад пепелника). Рестартирането на двигателя няма теоретична връзка с климатроника. На практика при гасене на колата клапата за топло студено се връща в нулево положение - затваря топлия въздух.

За да провериш дали няма проблем с клапата - сваляш дясната странична кора около лоста на скоростите и ще видиш моторчето и рамото което движи клапата, при преходите то трябва да движи клапата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Мерси колега ще погледна но и друго прави.Като подам на контакт се чува едно щтракане когато е на студено положение,иначе на топло не се чува.Дали може там зад копчето да е проблема
Reply

#4
Зад копчето има само интегрални схеми, те не щракат. Ако има проблем в електрониката заленият диод на копчето за климатика мига. Явно имаш нещо счупено по клапата за топъл/студен въздух и оттам идва щракането и другите щуротии.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Здравей колега.Много ти благодаря.Днес махнах кората и видях къде се намира моторчето.Точно от там идва щтракането.Бях дал на контакт и въртях топло/студено.Само един път неискаше да се обърне.Незнам какво става и какво да правя
Reply

#6
Откачи рамото на моторчето и пробвай да движиш клапата на ръка - виж дал не заяжда. Ако клапата е наред - механизма на моторчето е счупен. Не знам кое е по лошо. Моторчето е безобразно скъпо, за да стигнеш до клапата се сваля таблото.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Днес сутринта пак ми го направи този проблем докато карах щерката до градината.Невярвам проблемът да е в моторчето щом след рестартиране на мотора или казано след спиране на всякакви токове всичко се правя.
Reply

#8
Днес забелязах че като ми премигнат двете крайни лампички го прави този проблем.Мигат само когато е на топло.Преди мигаха порядко ама сега май всеки път като врътна копчето на топло.Дали може да е някакъв датчик
Reply

#9
Еми, диагностика и ще си каже. Ако се правяш с такива неща Vol-FCR и кабел VAG-Com (VW, Audi).
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
Здравейте колеги.Първо да благодаря на адаша yuckuJackD.Та днес ходих на диагностика и се оказа че моторчето или моторчетата си работят но явно самите колелца са се износили и от там идва проблемът.Въпросът ми е мога ли от някъде да си взема само колелцата които движат клапите и могат ли да се сменят изобщо.Някой има ли схема как се стига до тях и какво представляват.Иначе пича си разбира от работата.Мерси
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)