Волво Клуб - България

Full Version: ПРОБЛЕМ С ШОФЬОРСКИЯТ КОЛАН
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги, преди известно време коланът ми започна да блокира и слагането му стана голяма мъка. вече няколко месеца го държа закопчан, за да не пищи и само се промъквам под него като се качвам, но това все повече ме дразни и искам да си го оправя. Знаете ли кой, би могъл да го ремонтира или ако някой има такъв /сив/ да ми го продаде и да го подменя. Благодаря за помощта!
Коланът има пиропатрон (гърми при удар за да блокира механизма), което прави ремонта опасен. Търси на старо, при смяна откачи акумулатора за да избегнеш регистриране на грешка в SRS модула.
Знам, че има пиропатрон и затова предпочитам, някой който разбира повече да извърши ремонта, ако неуспея да намеря друг колан. Проблема е, че непознавам хора, които да са запознати добре с тези коли и качествено да извършват ремонти по тях. Затова моля за съвет към кого да се насоча за такъв ремонт. Много хора казват, че било елементарна работа, ама на приказки всичко е елементарно. Не съм питал за ремонт в мото пфое, защото предполагам, че там ще ми предложат подмяна с нов, който струва колкото опел кадет! Благодаря за всеки съвет!
Като за начало , кажи от кой град си, за да може да те насочат към майстор Wink
София
Има сервиз в студентски град, няма да давам линк и отзиви за него, по ред причини, нека ако иска някой колега ти сподели Idea
e, kaji pone kude e?
Коланът не е част, която подлежи на ремонт - сменя се.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gt1service.com/">http://www.gt1service.com/</a><!-- m -->
Дали ще се оправи колана малко съм скептично настроен, моя съм го разглабял 5-6 пъти и сега съм с нов, първото важно нещо е акумулатора както вече казаха - е при мен даде грешка на петото разкачане на пиропатрона ама все пак даде, след това за да стигнеш до механизма който засича колана трябва да свалиш (незнам и аз как да го нарека) нещо като външен скелет който е занитен - със секач и мерак се сваля и после носи пак да се занити и тогава вече може да се свали капачката която крие засечката - честно казано доста си играх и все напразно и накрая се ядосах и махнах механизма който засича и карах около година с фиктивен колан - закопчавам го заради ченгетата но ако трябва да ми спасява живота - тц, няма никой. Та скоро си купих колан от кола за части, мисля че дадох 15-20лв. и смятам че не си заслужава главоболията, що се отнася до цветът по е лесно е и става и на място да смениш текстилната част, т.е. може да си сложиш твоя сивия ако ти се случи друг цвят. И за финал - пазя моят скопения който незасича и е със срязано жило на пиропатрона - става само да лъже катаджиите, ако те интересува мога да ти го пратя.
Благодаря за съдействието, но моя проблем си остана и сега мисля да си поръчам колан от ибей втора ръка и да си го сменя сам. Искам само да питам има ли някаква особеност за отстраняване на панела преди да достигна до механизма, дали е само на щипки, които има опасност да шчупя и също дали е достатъчно махането на клемите на акумулатора за избягване на евентуални грешки при еарбега? Мерси!
Pages: 1 2