Волво Клуб - България

Full Version: Много странен проблем за зимен сезон...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги имам страшен проблем с отчитането на нафтата,моля ви помагайте Sad Та случая е следния... Значи когато ми изпише,че има нафта за около 50 60 км (а в действителност май няма нищо),колата почва да губи мощност,обороти и лека полека си умира.... На стрелка е в средата на червената зона,което принципно значи че трябва да има някакво количество гориво в колата... Та колата изгасва и от там следват мъките с развиване на дюзите,подкачване на нафтата по 20ка ако не и сипа не иска да заработи... Мисълта ми е дали според вас на 100% ми се е пре...ло отчитането на нафтата или има някакъв друг проблем,я с резервоар,я с нафтова помна ли (недай си боже) знам ли и аз... За втори път ми го прави както си пише,че има нафта и да умира по средата на пътя.. Друго което прави ,вчера ми направи впечатление карам,давам гас,спирам рязко и гледам тва за отчитането ,чак излезнало от червната зона пише ми рейнж 140 км,преди това бях отбил,стрелката под минимума пише рейндж20 км,и някви ей такива странни аномалии вече се побърках... Sad Sad Аз мисля ,че понеже ми е преебан акумулатора и постоянно се дава ток,възможно ли е да се е разкалибровала настройката за резервоара, и за това да прави такива грешни отчитания????

Моля спазвай добрия език във Форума!
Ами ти не го ли отваря вече този резервоар за да видиш какво става ?
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...6&start=40
Проблем с потенциометрите на нивомера в резервоара или неработеща помпа пак в него.
И сложи нов акумолатор.
Точно сега пак преглеждах темата за да видя нещо по конкретно по моя въпрос,ама уви не намерих. Можеш ли да ми разясниш малко повече за тия потенциометри,кво се прави с тях почистват ли се??? И каква е тая помпа в резевлара ,не става въпрос за гнп нали???
Дискутираната от нас тема се отнася за двигателите D5, сега видях, че ти си с двигателя на Ауди.
Нямам Вадис в момента да видя дали нещата са сходни и при теб.
Иначе на празен резервоар вадиш помпата и нивомерите, почистваш резервоара ако има боклуци, после почистваш потенциометрите с четка и пръскаш с контактен спрей. Чакаш да изсъхне и монтираш, за калибриране пълниш до горе.
[attachment=6491]
Помпата е спомагателна и се намира в цилиндъра от снимката.( не е ГНП )
Наскоро имаше колега при, който цилиндъра се беше стопил.
По спомен, за D5 помпата работи първоначално около 80 сек, и пак при ниско ниво на горивото.
Пак казвам по спомен, позабравил съм вече а няма къде да проверя.
Мерси много колега,а по това което пишеш разбирам,че има и варянт самата помпа да не работи,при ниско количество на нафтата и за това да не изпомпва,правиелно ли съм разбрал?
Помпата работи, иначе въобще нямаше да можеш да запалиш, но е възможно десният смукател (на снимката) да е запушен или маркуча към него скъсан. Десният смукател е този, който обира остатъците от резервоара. Друг вариант е някакъв проблем с бялата чашка на помпата (ляво на снимката). Тя играе ролята на преливник и поддържа около 300 милилитра нафта - ако остане празна колата гасне.
Значи трябва си разглобяване в общи лини... Някой може малко да поясни как се сваля тая седалка,щото бях опитвал ама не успях нещо?!
Bender Wrote:Колеги имам страшен проблем с отчитането на нафтата,моля ви помагайте Sad Та случая е следния... Значи когато ми изпише,че има нафта за около 50 60 км (а в действителност май няма нищо),колата почва да губи мощност,обороти и лека полека си умира.... На стрелка е в средата на червената зона,което принципно значи че трябва да има някакво количество гориво в колата... Та колата изгасва и от там следват мъките с развиване на дюзите,подкачване на нафтата по 20ка ако не и сипа не иска да заработи... Мисълта ми е дали според вас на 100% ми се е пре...ло отчитането на нафтата или има някакъв друг проблем,я с резервоар,я с нафтова помна ли (недай си боже) знам ли и аз... За втори път ми го прави както си пише,че има нафта и да умира по средата на пътя.. Друго което прави ,вчера ми направи впечатление карам,давам гас,спирам рязко и гледам тва за отчитането ,чак излезнало от червната зона пише ми рейнж 140 км,преди това бях отбил,стрелката под минимума пише рейндж20 км,и някви ей такива странни аномалии вече се побърках... Sad Sad Аз мисля ,че понеже ми е преебан акумулатора и постоянно се дава ток,възможно ли е да се е разкалибровала настройката за резервоара, и за това да прави такива грешни отчитания????

Моля спазвай добрия език във Форума!

Два пъти ми се случи подобно нещо на в70-та пишеше,че мога да измина още 20км и викам само да ида до магазина и от там до бензиностанцията иии познай след като загасих автомобила дали успя да запали после? НЕ :mrgreen: звънкам на бащата той носи 10 литра дизелче сипвам въртях около 30 секунди с интервали между тях и колата запали малко претресе в началото, но после се оправи след едно изфорсирване. Случи ми се още един път рекох да тръгна към бензиностанцията ама уви... не стигнах до нея звънкам на бащата и за 10 лева демек около 4 литра гориво колата повъртя малко,но пак си запали а като чета ти какво правиш за да запали... направо ме е страх.
Взех си и поука когато видя вече,че ми остават да мина 70-80-100 км отивам на бензиностанцията и слагам за минимум 10 лева Smile
Да де братко ама,с това дето си ми написал,по никакъв начин не ми помагаш.. Sad
Bender Wrote:Да де братко ама,с това дето си ми написал,по никакъв начин не ми помагаш.. Sad

Е как да не ти помагам като видиш,че пише оставащи километри 100 отиваш на бензиностанцията ... иначе ако не се лъжа преди ти бяха писали да напълниш до горе резервоара да го изпразниш до край пак да напълниш до горе и да се надяваме,че ще се оправи Smile

+ това аз на това нещо грам не вярвам какви километри ми остават гледам си по стрелката и по изминатите километри на светната лампа Smile
Pages: 1 2