The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Много странен проблем за зимен сезон...

#1
Колеги имам страшен проблем с отчитането на нафтата,моля ви помагайте Sad Та случая е следния... Значи когато ми изпише,че има нафта за около 50 60 км (а в действителност май няма нищо),колата почва да губи мощност,обороти и лека полека си умира.... На стрелка е в средата на червената зона,което принципно значи че трябва да има някакво количество гориво в колата... Та колата изгасва и от там следват мъките с развиване на дюзите,подкачване на нафтата по 20ка ако не и сипа не иска да заработи... Мисълта ми е дали според вас на 100% ми се е пре...ло отчитането на нафтата или има някакъв друг проблем,я с резервоар,я с нафтова помна ли (недай си боже) знам ли и аз... За втори път ми го прави както си пише,че има нафта и да умира по средата на пътя.. Друго което прави ,вчера ми направи впечатление карам,давам гас,спирам рязко и гледам тва за отчитането ,чак излезнало от червната зона пише ми рейнж 140 км,преди това бях отбил,стрелката под минимума пише рейндж20 км,и някви ей такива странни аномалии вече се побърках... Sad Sad Аз мисля ,че понеже ми е преебан акумулатора и постоянно се дава ток,възможно ли е да се е разкалибровала настройката за резервоара, и за това да прави такива грешни отчитания????

Моля спазвай добрия език във Форума!
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#2
Ами ти не го ли отваря вече този резервоар за да видиш какво става ?
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...6&start=40
Проблем с потенциометрите на нивомера в резервоара или неработеща помпа пак в него.
И сложи нов акумолатор.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#3
Точно сега пак преглеждах темата за да видя нещо по конкретно по моя въпрос,ама уви не намерих. Можеш ли да ми разясниш малко повече за тия потенциометри,кво се прави с тях почистват ли се??? И каква е тая помпа в резевлара ,не става въпрос за гнп нали???
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#4
Дискутираната от нас тема се отнася за двигателите D5, сега видях, че ти си с двигателя на Ауди.
Нямам Вадис в момента да видя дали нещата са сходни и при теб.
Иначе на празен резервоар вадиш помпата и нивомерите, почистваш резервоара ако има боклуци, после почистваш потенциометрите с четка и пръскаш с контактен спрей. Чакаш да изсъхне и монтираш, за калибриране пълниш до горе.
   
Помпата е спомагателна и се намира в цилиндъра от снимката.( не е ГНП )
Наскоро имаше колега при, който цилиндъра се беше стопил.
По спомен, за D5 помпата работи първоначално около 80 сек, и пак при ниско ниво на горивото.
Пак казвам по спомен, позабравил съм вече а няма къде да проверя.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#5
Мерси много колега,а по това което пишеш разбирам,че има и варянт самата помпа да не работи,при ниско количество на нафтата и за това да не изпомпва,правиелно ли съм разбрал?
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#6
Помпата работи, иначе въобще нямаше да можеш да запалиш, но е възможно десният смукател (на снимката) да е запушен или маркуча към него скъсан. Десният смукател е този, който обира остатъците от резервоара. Друг вариант е някакъв проблем с бялата чашка на помпата (ляво на снимката). Тя играе ролята на преливник и поддържа около 300 милилитра нафта - ако остане празна колата гасне.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Значи трябва си разглобяване в общи лини... Някой може малко да поясни как се сваля тая седалка,щото бях опитвал ама не успях нещо?!
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#8
Bender Wrote:Колеги имам страшен проблем с отчитането на нафтата,моля ви помагайте Sad Та случая е следния... Значи когато ми изпише,че има нафта за около 50 60 км (а в действителност май няма нищо),колата почва да губи мощност,обороти и лека полека си умира.... На стрелка е в средата на червената зона,което принципно значи че трябва да има някакво количество гориво в колата... Та колата изгасва и от там следват мъките с развиване на дюзите,подкачване на нафтата по 20ка ако не и сипа не иска да заработи... Мисълта ми е дали според вас на 100% ми се е пре...ло отчитането на нафтата или има някакъв друг проблем,я с резервоар,я с нафтова помна ли (недай си боже) знам ли и аз... За втори път ми го прави както си пише,че има нафта и да умира по средата на пътя.. Друго което прави ,вчера ми направи впечатление карам,давам гас,спирам рязко и гледам тва за отчитането ,чак излезнало от червната зона пише ми рейнж 140 км,преди това бях отбил,стрелката под минимума пише рейндж20 км,и някви ей такива странни аномалии вече се побърках... Sad Sad Аз мисля ,че понеже ми е преебан акумулатора и постоянно се дава ток,възможно ли е да се е разкалибровала настройката за резервоара, и за това да прави такива грешни отчитания????

Моля спазвай добрия език във Форума!

Два пъти ми се случи подобно нещо на в70-та пишеше,че мога да измина още 20км и викам само да ида до магазина и от там до бензиностанцията иии познай след като загасих автомобила дали успя да запали после? НЕ :mrgreen: звънкам на бащата той носи 10 литра дизелче сипвам въртях около 30 секунди с интервали между тях и колата запали малко претресе в началото, но после се оправи след едно изфорсирване. Случи ми се още един път рекох да тръгна към бензиностанцията ама уви... не стигнах до нея звънкам на бащата и за 10 лева демек около 4 литра гориво колата повъртя малко,но пак си запали а като чета ти какво правиш за да запали... направо ме е страх.
Взех си и поука когато видя вече,че ми остават да мина 70-80-100 км отивам на бензиностанцията и слагам за минимум 10 лева Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#9
Да де братко ама,с това дето си ми написал,по никакъв начин не ми помагаш.. Sad
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#10
Bender Wrote:Да де братко ама,с това дето си ми написал,по никакъв начин не ми помагаш.. Sad

Е как да не ти помагам като видиш,че пише оставащи километри 100 отиваш на бензиностанцията ... иначе ако не се лъжа преди ти бяха писали да напълниш до горе резервоара да го изпразниш до край пак да напълниш до горе и да се надяваме,че ще се оправи Smile

+ това аз на това нещо грам не вярвам какви километри ми остават гледам си по стрелката и по изминатите километри на светната лампа Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)