Волво Клуб - България

Full Version: 1.7 или 1.8 турбо?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги!Имам свободен хубав двигател 1.8-B 18 U и добра оферта за Волво 1.7 турбо с проблем в мотора.Въпросът ми е мога ли да сменя само двигателите и да стане 1.8 турбо?
... според мен няма да имаш проблем ако вземеш другия (турбиниран) мотор окомплектован и на практика от твоя да използваш само блока Smile
... и накрая всичко би сработило ако на турбинирания мотор проблема му не е в периферията ... ако обаче Е ... то тогава ще прехвърлиш проблема си на инак читавия мотор ... Успех колега ... аз също карам моноинжекцион и са ми минавали такива мисли през главата живот и здраве някога и аз мога да се захвана с тази работа ... тук повечето колеги биха те посъветвали да си вземеш готово турбинирано Volvo но ако всичко останало по колата ти е обслужено и е 6 ... и турбинирания е за жълти стИнки ... подкрепям те в начинанието Smile
Външно двигателите са еднакви.Един колега,дето е работил в сервиз Рено ми каза,че турбинираните двигатели били усилени отвътре,което има някаква логика.От друго място чух,че шведите правили всички френски двигатели усилени отвътре,но това са само слухове.Затова пуснах тази тема да събера мнения струва ли си гимнастиката да слагам моя мотор или изобщо да не ходя на оглед.Проблема на този двигател(1,7) бил,че гори ДОСТА масло.....
... това че турбинирания двигател гори масло означава че като му вземеш периферията и я сложих на моноинжекцията проблема ще се реши Smile ... може да се позамислиш и за друго .. защо не оправиш проблема с горенето на масло на турбинирания двигател и да го боднеш директно в коша ... според мен ще стане мн. по бързо и лесно Smile ... но ти си знаеш все пак ако твоя мотор си е обслужен и читав защо не Smile
... забравих да спомена че не са ми известни да има разлики в моторите освен в периферията им и кубатурата естествено Smile
Като изключим очевадните разлики като бутала, биели, смукател, изпускател, скорости, електроника,кулер,глава и т.н няма никаква разлика Big Grin Big Grin
divia Wrote:Като изключим очевадните разлики като бутала, биели, смукател, изпускател, скорости, електроника,кулер,глава и т.н няма никаква разлика Big Grin Big Grin

-бутала: ... тук каква е разликата :?:
-биели: ... тук каква е разликата :?:
-смукател: използва се от турбинирания мотор!
-изпускател: ... използва се за първо време старият изпускател от моно-то ... впоследствие може да се Upgrade-не
-скорости: тук няма проблем колегата да си остане със старата кутия.. поне аз не виждам проблем Ти :?:
-електроника: използва се от турбинирания мотор!
-кулер: използва се от турбинирания мотор!
-глава: ... тук каква е разликата колега :?:
-и т.н: ... тук какво визираш :?:

... и нека не забравяме че колегата иска да си направи с две думи 1.8 мотор с турбо.. който стандартно е само моноинжекцион :!: ... нима искаш да ми кажеш че ако се подмени моноинжекциона с пълен инжекцион и се прибави турбо ... то новия турбиниран мотор няма да окряка или аз мещо не те разбирам Big Grin
Martin Petrovich Wrote:
divia Wrote:Като изключим очевадните разлики като бутала, биели, смукател, изпускател, скорости, електроника,кулер,глава и т.н няма никаква разлика Big Grin Big Grin

-бутала: ... тук каква е разликата :?:
-биели: ... тук каква е разликата :?:
-смукател: използва се от турбинирания мотор!
-изпускател: ... използва се за първо време старият изпускател от моно-то ... впоследствие може да се Upgrade-не
-скорости: тук няма проблем колегата да си остане със старата кутия.. поне аз не виждам проблем Ти :?:
-електроника: използва се от турбинирания мотор!
-кулер: използва се от турбинирания мотор!
-глава: ... тук каква е разликата колега :?:
-и т.н: ... тук какво визираш :?:

... и нека не забравяме че колегата иска да си направи с две думи 1.8 мотор с турбо.. който стандартно е само моноинжекцион :!: ... нима искаш да ми кажеш че ако се подмени моноинжекциона с пълен инжекцион и се прибави турбо ... то новия турбиниран мотор няма да окряка или аз мещо не те разбирам Big Grin

Колега , явно не си наясно ама хич за какво става дума.
-бутала:на турбото буталата са "издълбани" с цел по-ниска компресия на мотора(сам си обясни защо). На повечето турбо мотори са ковани, предполагам, че и тези са такива
-биели:при турбо моторите са ковани , за да издържат на наляганията , които прави турбото
-изпускател:много ми е интересно как ще "закачиш" турбината на изпускател от атмосферен мотор
-скорости: на турбото са М57, демек различни предавателни числа и здравина. Предполагам , че неговите няма да изкарат много
-глава: по-големи клапани, различен вал
и още дребни и не толкова дребни разлики 8-)
да не говорим , че една кола не само върви , но и спира. На турбото дисковете са вентилирани.
да започвам ли и темата с окачването и дребните, но не толкова несъществени разлики...
... първо не претендирам че разбирам Smile ... ако разбирах щях да имам хале и да правя пачка защото много разбирам Smile

... по горе под разлика визирах нещо друго (не дали са издълбани буталата .. не дали са по къси или по дълги ...относно биелите дали са олекотени или не .. скоростната кутия с какви предавателни числа е .. и прочие ... като ск. кутия и нейните предавателни числа са доста обширно понятие имайки в предвид как и къде ще се кара колата ... не винаги късата ск.кутия е по добра от другата и обратното) ... а дали именно колегата ще може да съчетае периферията на турбинирания мотор с блока на моно-то като при този случаи тези подробности не го касаят защото не смятам че 30-на коня ще съсипят мотора и трябва да наблягаме на бутала и биели ... все пак не правим проект 200+ коня за да се вайкаме ковани ли сме или не ... относно спирачките си прав но щом колегата има желание може да си ги подмени ..а при окачването са ми известни само разлики в амортисьорите.. ти кажи повече подробности виждам че си наясно и можеш да бъдеш полезен на колегата но нека не се отплесваме много защото темата е относно моторите Smile
Pages: 1 2 3