Волво Клуб - България

Full Version: Кофти ситуация с V40 и много късмет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги,днес след като се прибирах от Варна към Добрич с още трима в колата,при предприемане на изпреварване на камион и бус пред него в прав участък.Колата беше на 4та при високи обороти(нормални за изпреварване -2100-2200).След като се изравних с камиона изведнъж колата изгасна в движение.В лявата лента се оказах заклещен между камион и 2 коли(зад мен) изпреварващи.Имах уникалния късмет,че шофьорите зад мен реагираха адекватно и веднага щом дадох десен мигач(аварийните правят проблем-дълга история) реагираха и успях със заключения волан да отбия в дясно.В този момент светеше единствено лампата за масло.След това при запалване колата не изпитваше никакви трудности,и от тогава това не се е повтаряло.Цяло чудо е,че не се случи в завой.

Някакви идеи за източника на проблема?

V40 1.9td(рено)
Не би трябвало да ти се заключи волана при положение, че ключът ти е на положение (2).
Нищо не разбрах, как се е заключил волана пък си се прибрал в дясно?
може би съм останал с грешно впечатление.моя грешка
Ако волана се е заключил работата е много дебела. Спешно се нуждаеш от нов патрон барабар с цялата система около волана - заключването е механично - ключа отмества една пишка и не й дава да заключи волана. За да се заключва волана с ключ в патрона значи всичко е изпочупено.

Ако все пак волана не се е заключил е възможен просто лош контакт на буксата - буксата се откача, клапана за спиране на горивото пада и прекъсва нафтата. Ако волана найстина се е заключил - не карай тази кола докато не я оправиш. За да разглобиш патрона и системата за заключване на волана болта 7 се разпробива и после се сменя с нов.
Мисля си, че по-скоро волана не се е заключил, а поради изгасването си останал без серво и волана е станал много тежък.
Ако волана беше заключен нямаше как да завиеш надясно.
Аз съм на същото мнение - като няма хидравлика волана се върти по-трудно. Със заключен волан не можеш да завиеш.
Съмнително е да се е заключил волана.
По скоро угаснал мотор -> липса на хидравлика и като за капак на всичко стреснат шофьор от ситуацията. Добре е че крайния резултат е бил малка неразбория и никакви щети. Wink
На мен ми е гаснало Пежо в движение, но то си имаше бъг - при изгаряне на крушка на фар компютъра се рестартираше, поне рестартираше бързо и палеше в движение ако не натисна съединителя. Случи ми се 3 пъти преди да сменят компютъра, веднъж при изпреварване по байр в планината.

За да загасне дизел трябва да се прекъсне тока към клапана за гасене - проверка на всички куплунзи по двигателя.
[quote="joro74"]На мен ми е гаснало Пежо в движение, но то си имаше бъг - при изгаряне на крушка на фар компютъра се рестартираше, поне рестартираше бързо и палеше в движение ако не натисна съединителя. Случи ми се 3 пъти преди да сменят компютъра, веднъж при изпреварване по байр в планината.

За да загасне дизел трябва да се прекъсне тока към клапана за гасене - проверка на всички куплунзи по двигателя.

Да не пускам друга тема, на мен миналата седмица по студовете ми изгасна 2-3 пъти докато е студена,както си карам като освободя от скорост на светофара.Това е първият ми дизел и незнаех казаното по-горе от теб.В момента като е студена ми свети лампата която изобразява мотор,мисля че е check engine,и едно от двете съобщения
sistema motore pross.tagliando
sistema motore assistenza urg.
ако можеш да помогнеш щее супер
Pages: 1 2