Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с забиване на двигателя D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Колега bell ти направили обслужване и компютърна диагностика на автомобила като го купи ?
Може в действително горивния филтър да е за смяна.
А може да има и боклук в резервоара .
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...3&start=20
Ако искаш имам техника за диагностика, да я прочетем и после да помислим, какъв е проблема.
kotuoshu Wrote:Колега bell ти направили обслужване и компютърна диагностика на автомобила като го купи ?
Може в действително горивния филтър да е за смяна.
А може да има и боклук в резервоара .
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...3&start=20
Ако искаш имам техника за диагностика, да я прочетем и после да помислим, какъв е проблема.
да разбира се. Единствения проблем който според момчетата не е моментна болка е че дебитомера не давал пълна мощност а работел на 70% ... каквото и да значи това.
Изчетох тонове литература от снощи и клоня на версията за остатъци нафта и кофти филтър. И двата пътя ми засича като се спусках по байр на долу. Малко ме гризе червейчето дали след като принудително я изюрках на буксир да работи да не съм дозадръстил дюзи или каквото и да е по двигателя. Но истината е че след като покарахме така с Ого колата се отпуши и тръгна. Сега си я припалих - пали от раз с пълен резервоар вече. Дано наистина да е от това че инак ще намразя нафтата!!!
п.п. не съм правил никакво обслужване за сега. Според момчето преди половин година като я е вкарвал от Германия е сменял всичко - до сега били минати 2000 км. Даже стария ангренаж и ролки си седяха в багажника
bell Wrote:Дано наистина да е от това че инак ще намразя нафтата!!!
Е недей толкова бързо да се разочароваш от дизеловият автомобил.
Сега си я купил, ще си показва известно време магариите.
Ще има разходи да я постегнеш, ама после ще е пей сърце. Big Grin Big Grin Big Grin
а замислял ли си се дали нямаш проблем с отчитането на нафтата(като при мен,след почистване на поплавъка се оправи) и на наклона да имаш толкова малко нафта че да засмука въздух. при мен в началото загасна една чертичка преди червения сектор, не съм я мъчил а направо налях нафта и запали веднага
stefi_pavlov Wrote:а замислял ли си се дали нямаш проблем с отчитането на нафтата(като при мен,след почистване на поплавъка се оправи) и на наклона да имаш толкова малко нафта че да засмука въздух. при мен в началото загасна една чертичка преди червения сектор, не съм я мъчил а направо налях нафта и запали веднага
ами след като се "отпуши" колата карах още петнайсеттина км. преди да заредя в Еко.
Склонен съм да вярвам за засмукване на нечистотии които временно са задръстили горивния филтър
stefi_pavlov Wrote:а замислял ли си се дали нямаш проблем с отчитането на нафтата(като при мен,след почистване на поплавъка се оправи) и на наклона да имаш толкова малко нафта че да засмука въздух. при мен в началото загасна една чертичка преди червения сектор, не съм я мъчил а направо налях нафта и запали веднага

оказа се много прав колега ... в сервиза ми се накараха че съм карал на една чертичка при което нафтата се била разпенясала и по баирите е било сложно достигането до двг. Действително грешката на компа беше недостик на гориво в двигателя. Вече ще знам - НИКОГА ПОД ПОНЕ 15 Л. НАФТА!!!
колеги , преди няколко дни , ми направи проблем колицата.помогнете ако можете .първото палене през деня е наред,но няколко секунди след това излиза чек,и пише Engine System Service Requred.Закачихме на диагностика.показаха 3 неща.налягане в рейла,вихрови клапи и дебитомер.изчистиха грешката,и след 40км отново влезе в авариен режим.закачихме я пак, този път показа само високо налягане в рейл.освен клапана за който ми каза и диагностика,има ли къде другаде да се корени проблема.благодаря предварително! (:
mim4o_ Wrote:колеги , преди няколко дни , ми направи проблем колицата.помогнете ако можете .първото палене през деня е наред,но няколко секунди след това излиза чек,и пише Engine System Service Requred.Закачихме на диагностика.показаха 3 неща.налягане в рейла,вихрови клапи и дебитомер.изчистиха грешката,и след 40км отново влезе в авариен режим.закачихме я пак, този път показа само високо налягане в рейл.освен клапана за който ми каза и диагностика,има ли къде другаде да се корени проблема.благодаря предварително! (:
Ами смени клапана и ще видиш!
не ми казвай какво да правя, а ми кажи дали има вариант да е това проблема.
mim4o_ Wrote:не ми казвай какво да правя, а ми кажи дали има вариант да е това проблема.

има поне 5 варианта за това забиване:
- задръстен филтър;
- скъсани турбопътища;
- тръгнали вакууми на тампони на мотора;
- датчик турбо;
- прецакано турбо;

няма да ти казваме какво да правиш, щом се караш :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6