Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с забиване на двигателя D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
И аз мога да се похваля със същия проблем със забиването при рязко подаване на газ. Купих Волво с60 2.4д 2006 с ел. актуатор на турбото. При диагностика ми изписва три грешки Ecm 1540, 1600 и 1517. Проверявах вакуума който е за тампоните и другия който е на блока. Ако някой има идеи ще съм му благодарен. Колата е обслужена напълно с всичките му филтри, масла и др. Минал съм с нея само 400км.
thoompsan@gmail.com Wrote:И аз мога да се похваля със същия проблем със забиването при рязко подаване на газ. Купих Волво с60 2.4д 2006 с ел. актуатор на турбото. При диагностика ми изписва три грешки Ecm 1540, 1600 и 1517. Проверявах вакуума който е за тампоните и другия който е на блока. Ако някой има идеи ще съм му благодарен. Колата е обслужена напълно с всичките му филтри, масла и др. Минал съм с нея само 400км.

Вяроятни причинители(вероятно и трите а не някое от трите):
1. Затлачени въздуховоди - в форума има доста изписано как се чистят. Всички прецакали се да си купят дизел са минали по този път. Smile
2. Затлачена геометрия на турбото и/или повреден мотор за управлението на геометрията. Моторче може да се достави, подменя се механиката само, ако има проблем с електрониката се отремонтира.
3. Блокиран от мръсотия или заминал си MAP сензор.
Благодаря за отговора колегаSmile А от къде мога да си купя части за отремонтиране на ел управлението на геометрията и как вървят като цена знае ли се ?
Колеги моя проблем го реших благодарение на колегата Wizard S40.Проблема се оказа в електрическия актуатор за управление на геометрията. Частите бяха здрави но имаше много черен прах от търкането на пластмасите. След смазване с грес за пластмасови механизми, която да издържа и на високи темпертури всичко си дойде на мясатото и колата вече не забива. Да спомена само че преди това бях проверил всички вакуум маркучи, почистих клапаните за ваккум на тампоните на двигателя и турбото, проверих геометрията и след като проблема си остана тогава се реших да отварям актуатора.Изключителни благодарности на колегата Wizard S40. Без негова помощ още бая нерви щеше да се изхабят Smile
thoompsan@gmail.com Wrote:Колеги моя проблем го реших благодарение на колегата Wizard S40.Проблема се оказа в електрическия актуатор за управление на геометрията. Частите бяха здрави но имаше много черен прах от търкането на пластмасите. След смазване с грес за пластмасови механизми, която да издържа и на високи темпертури всичко си дойде на мясатото и колата вече не забива. Да спомена само че преди това бях проверил всички вакуум маркучи, почистих клапаните за ваккум на тампоните на двигателя и турбото, проверих геометрията и след като проблема си остана тогава се реших да отварям актуатора.Изключителни благодарности на колегата Wizard S40. Без негова помощ още бая нерви щеше да се изхабят Smile


Грес в този актуатор не се слага! Wink
Има руски сайтове, в които го лекуват точно по този начин. Заради високите темоератури ли не се слага?
thoompsan@gmail.com Wrote:Има руски сайтове, в които го лекуват точно по този начин. Заради високите темоератури ли не се слага?

Не само, датчика за позицията на моторчето е малко по особен, ако се омаже с грес спира да работи.
Нека и аз да се присъединя към групата с проблема ......
Колата е на сина ми -- Волво S60 D5 от 2003г. и от няколко дни ми се оплака за същия проблем описан тук.
Днес проверихме вакум маркучите и установихме , че маркуча ( тънкия ) които влиза в датчик или клапана които е закачен на въздушния филтър е стопен съотвено запушен от резистора на ксенона на фаровете. Това го оправихме и каточели на ниски обороти мотора се успокои -- заработи по-гладко,но проблема със забиването остана.
Свалихме кората и открихме около 3см. пробоина на гуфрирания маркуч които влиза в турбото и идва от въздушния филтър а от него излиза и един по-тънак маркуч които минава над мотора и влиза отпред в стоиката на масления филтър --- картера предполагам.
Проблема обаче е , че след няколко дни с колата трябва да пътуваме за Италия и не знам дали за това време ще намерим маркуча.
Та , колеги ако някои има или знае от къде може да се вземе бързо ( е , и да не ми отсекат главата от финансова гледна точка ) да пише ---- благодаря предварително !!!!!!!!!!
Колеги , при мен проблема е решен --- намерихме въпросния маркуч в Пловдив и след като го сменихме всичко е на ред --- а , и взе да гори по-малко.
Данните са само за дълък път по магистрала: По Сърбия - 110/115км.в ч. на авто пилот . Хърватия - не повече от 140/150км. в ч. --- същото и в Словения , общо от Калотина до Триест -- около 1000км. допълних в резервара 47л. с неточностите -- нека да са 50л --- значи 5л. на 100км. което ми се видя странно но и се зарадвах Big Grin
А има ли място където може да ме пратите за София да пооправят кашата- моята xc90 ка е с запушени маркучи за тампоните . Прескочили са 1-2 елемента от схемата да ги вържат и т.н. Но все пак колата върви мн добре и въпррки това искам да си оправя тези глезории.
А има един клапан под въздушната кутия (въз.филтър) не е закачен изобщо с вакум и нонстоп е горещ- трябвс ли да ме притеснява.колата е имам от 6м.
Pages: 1 2 3 4 5 6