Волво Клуб - България

Пълна версия: Добавки за възстановяване и предпазване от амортизация
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3 4 5 6 7 8
Здравейте,
бих искал в тази тема да коментираме добавките за възстановяване и предотвратяване на износването на триещи се повърхности по агрегатите на автомобилите.
Погледнете:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xadobg.com">http://www.xadobg.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forsanbg.com/motor.php">http://forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.qmisx6000.com/">http://www.qmisx6000.com/</a><!-- m -->
Универсалния Модификатор
Напоследък взех да се замислям колко пъти на ден си паля колата и твърдението че поне 80% от износването на двигателя идва от студения старт, когато 1-3 до 5 секунди практически маслен филм няма, а след това маслото маже добре едва след 3-4 минути работа на мотора. Това е вярно разбира се при положение че автомобила се експлоатира без издеватества.
Докато преравях нета за инфо по въпроса достигнах до следните изводи за добавките:
Разни краткодействащи глупости на основата на графит и молибденов дисулфид, улесняват смазването, но не са особенно издръжливи при високи температури и действат само 1 смяна на маслото. Много хора са доволни, но ефекта е твърде краткотраен за да заслужава особенно внимание.
Добавки отлагащи тънък слой тефлони(били те тежки или леки) , които запълват леките неравности по елементите, донакъде изравняват и вдигат компресията в цилиндрите, но с главно свойство да създават супер хлъзгава повърхност, като вместо метал/метал или метал/масло/метал се трие тефлон/тефлон или тефлон/масло/тефлон .
Реметализанти - отлагат в неравностите метални частици, които срастват с металната повърхност и така се постига временно работата на агрегата почти като нов, но пък частиците бързо заминават в новото масло, т.е. действат краткотрайно.
Металокерамика - отлагат в неравностите металокерамичен слой, който нараства докато има неравност, с две думи запълни ли се неравността вече няма условия за отлагане и остатъка от добавката циркулира в маслото, чакайки да се появи друга драскотина, която да запълнят. Металокерамиката прониква (може би) в метала и по този начин се избягва рязката граница метал/металокерамика, респективно избягва се и вероятността голямо парче металокерамика да се отчупи/отлюспи от голям дефект в повърхността и да скапе двигателя(все 1 се е отчупил електрод на свещ и става мазало) . Хвалят ги че са сметнати металокерамиката да е със същия коефициент на температурно разширение като стоманата на бутала/глави. Постигат по думите на производители невероятна гладкост, неколкократно по голяма от стоманите твърдост и устойчивост на износ, минимнално триене, все пак триенето е повече отколкото при тефлоните, които държат рекорда на Гинес за най хлъзгаво вещество(те всъщност са няколко вида тефлони)
Универсален модификатор - срещат се най противоречиви мнения- от недоволни собственници на нови автомобили, които не са усетили никакъв ефект до супер доволни собственници на стари и доста износени автомобили. Аз лично тук съм пристрастен и в никакъв случай не бих закупил продукт, производителя на който се е постарал да скрие начина по който се постига ефекта, докато в същото време ефекта е превъзнасян. По същата логика и аз мога да си пусна обявата - например имам вълшебен член, лекува всичко, ако ефект липсва, то това се дължи на прекрасното ви здравословно състояние и по добре здраве му кажи Smile .
Предполагам че модификатора отлага трайно метални частици по неравностите + някакъв доста хлъзгащ слой на повърхността, но за съжаление металните частици са от цветни метали.Някои собственници твърдят че фекта трае най много до 50 000 км, но в никакъв случай 80-100 000км.
Най ми е тъпа идеята за молибдена - в 1 молекула има 1 атом молибден и 2 атома сяра, рекламират ги че действат и че издържат на доста по висока температура от най висококачественните масла(220гр за маслата) . Забравили са обаче да споменат че производителите на масла не отричат че маслото малко по малко изгаря и за разлика от молибденовия дисулфид проблемите( нагара всъщност) се отстраняват с добавки на стойност 4 до 20лв. А сярата какви мизерии може да направи ...
Пак според мен най готино би се получило ако ако направят металокерамика, в която присъства молибден. Молибденът и желязото имат еднаква по структура кристална решетка, което ще рече че атоми от единия метал могат да се впишат с минимален дефект в кристалната решетка на другия. Между другото това според мен е най правдоподобната версия за прословутата тайна на самурайските мечове...
Та замислил съм да се погрижа малко за мотора си и се колебая между SX6000 на основата на тежки тефлонови смоли(около 80лв) и Форсан - металокерамика 22лв за първи етап и 16.50лв за втория(прилага се малко след първата доза). Цената не е определяща предвид очаквания ефект да трае поне 8 смени на маслото.
Според мен един нов мотор би било добре да се третира с тефлон, защото микродефекти извън нормата дефакто липсват, докато нормалните дреболии се покриват от слой тефлон. При вече проблемен мотор би било добре да се ползва металокерамика за да се възстановят детайлите и за в бъдеще триенето да е близко до минималното. От една страна не съм сигурен че мотора ми се нуждае от възстановяване (металокерамика), от друга пък не съм сигурен че тежкия тефлон ще се справи с неминуемия износ на детайлите, въпреки че бих желал да се възползвам от супер хлъзгавите му свойства. Май ще хвърлям чоп или ще ходя да ми замерят компресията.
Как мислите вие по въпроса за добавките, ползвали ли сте подобни нетрадиционни щуротии и какво сте чули от познати?
Бих желал в тази тема да не коментирате глупости от рода на "производителя на масла е сложил всичко необходимо за моя двигател в маслото" . При производителите на масла стои въпросът за максимални продажби при възможно най висока цена и непременно с най малко вложени средства. Ако нещо съм разбрал от курса по бизнес (струва ми се бях от най внимателните), то това е че за разлика от лъжеца, маркетолога има тежката задача да те излъже качественно, че и даже да си доволен след това Smile . Още повече че дискусията е за добавки за двигатели, а не са масла, де факто маслото се явява само носител в случая...
Заминавам за Варна утре и ще се включа в дискусията след няколко дена.
Здравейте,
бих искал в тази тема да коментираме добавките за възстановяване и предотвратяване на износването на триещи се повърхности по агрегатите на автомобилите.
Погледнете:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xadobg.com">http://www.xadobg.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forsanbg.com/motor.php">http://forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.qmisx6000.com/">http://www.qmisx6000.com/</a><!-- m -->
Универсалния Модификатор
Напоследък взех да се замислям колко пъти на ден си паля колата и твърдението че поне 80% от износването на двигателя идва от студения старт, когато 1-3 до 5 секунди практически маслен филм няма, а след това маслото маже добре едва след 3-4 минути работа на мотора. Това е вярно разбира се при положение че автомобила се експлоатира без издеватества.
Докато преравях нета за инфо по въпроса достигнах до следните изводи за добавките:
Разни краткодействащи глупости на основата на графит и молибденов дисулфид, улесняват смазването, но не са особенно издръжливи при високи температури и действат само 1 смяна на маслото. Много хора са доволни, но ефекта е твърде краткотраен за да заслужава особенно внимание.
Добавки отлагащи тънък слой тефлони(били те тежки или леки) , които запълват леките неравности по елементите, донакъде изравняват и вдигат компресията в цилиндрите, но с главно свойство да създават супер хлъзгава повърхност, като вместо метал/метал или метал/масло/метал се трие тефлон/тефлон или тефлон/масло/тефлон .
Реметализанти - отлагат в неравностите метални частици, които срастват с металната повърхност и така се постига временно работата на агрегата почти като нов, но пък частиците бързо заминават в новото масло, т.е. действат краткотрайно.
Металокерамика - отлагат в неравностите металокерамичен слой, който нараства докато има неравност, с две думи запълни ли се неравността вече няма условия за отлагане и остатъка от добавката циркулира в маслото, чакайки да се появи друга драскотина, която да запълнят. Металокерамиката прониква (може би) в метала и по този начин се избягва рязката граница метал/металокерамика, респективно избягва се и вероятността голямо парче металокерамика да се отчупи/отлюспи от голям дефект в повърхността и да скапе двигателя(все 1 се е отчупил електрод на свещ и става мазало) . Хвалят ги че са сметнати металокерамиката да е със същия коефициент на температурно разширение като стоманата на бутала/глави. Постигат по думите на производители невероятна гладкост, неколкократно по голяма от стоманите твърдост и устойчивост на износ, минимнално триене, все пак триенето е повече отколкото при тефлоните, които държат рекорда на Гинес за най хлъзгаво вещество(те всъщност са няколко вида тефлони)
Универсален модификатор - срещат се най противоречиви мнения- от недоволни собственници на нови автомобили, които не са усетили никакъв ефект до супер доволни собственници на стари и доста износени автомобили. Аз лично тук съм пристрастен и в никакъв случай не бих закупил продукт, производителя на който се е постарал да скрие начина по който се постига ефекта, докато в същото време ефекта е превъзнасян. По същата логика и аз мога да си пусна обявата - например имам вълшебен член, лекува всичко, ако ефект липсва, то това се дължи на прекрасното ви здравословно състояние и по добре здраве му кажи Smile .
Предполагам че модификатора отлага трайно метални частици по неравностите + някакъв доста хлъзгащ слой на повърхността, но за съжаление металните частици са от цветни метали.Някои собственници твърдят че фекта трае най много до 50 000 км, но в никакъв случай 80-100 000км.
Най ми е тъпа идеята за молибдена - в 1 молекула има 1 атом молибден и 2 атома сяра, рекламират ги че действат и че издържат на доста по висока температура от най висококачественните масла(220гр за маслата) . Забравили са обаче да споменат че производителите на масла не отричат че маслото малко по малко изгаря и за разлика от молибденовия дисулфид проблемите( нагара всъщност) се отстраняват с добавки на стойност 4 до 20лв. А сярата какви мизерии може да направи ...
Пак според мен най готино би се получило ако ако направят металокерамика, в която присъства молибден. Молибденът и желязото имат еднаква по структура кристална решетка, което ще рече че атоми от единия метал могат да се впишат с минимален дефект в кристалната решетка на другия. Между другото това според мен е най правдоподобната версия за прословутата тайна на самурайските мечове...
Та замислил съм да се погрижа малко за мотора си и се колебая между SX6000 на основата на тежки тефлонови смоли(около 80лв) и Форсан - металокерамика 22лв за първи етап и 16.50лв за втория(прилага се малко след първата доза). Цената не е определяща предвид очаквания ефект да трае поне 8 смени на маслото.
Според мен един нов мотор би било добре да се третира с тефлон, защото микродефекти извън нормата дефакто липсват, докато нормалните дреболии се покриват от слой тефлон. При вече проблемен мотор би било добре да се ползва металокерамика за да се възстановят детайлите и за в бъдеще триенето да е близко до минималното. От една страна не съм сигурен че мотора ми се нуждае от възстановяване (металокерамика), от друга пък не съм сигурен че тежкия тефлон ще се справи с неминуемия износ на детайлите, въпреки че бих желал да се възползвам от супер хлъзгавите му свойства. Май ще хвърлям чоп или ще ходя да ми замерят компресията.
Как мислите вие по въпроса за добавките, ползвали ли сте подобни нетрадиционни щуротии и какво сте чули от познати?
Бих желал в тази тема да не коментирате глупости от рода на "производителя на масла е сложил всичко необходимо за моя двигател в маслото" . При производителите на масла стои въпросът за максимални продажби при възможно най висока цена и непременно с най малко вложени средства. Ако нещо съм разбрал от курса по бизнес (струва ми се бях от най внимателните), то това е че за разлика от лъжеца, маркетолога има тежката задача да те излъже качественно, че и даже да си доволен след това Smile . Още повече че дискусията е за добавки за двигатели, а не са масла, де факто маслото се явява само носител в случая...
Заминавам за Варна утре и ще се включа в дискусията след няколко дена.
Леле ....................... скри ми фара!!!!!!Да не работиш в атомния център???Ц,ц,ц - я кажи аз какъв допинг да дам на моя кон!
Леле ....................... скри ми фара!!!!!!Да не работиш в атомния център???Ц,ц,ц - я кажи аз какъв допинг да дам на моя кон!
Аз лично не съм ползвал, но имам коментар по отношение на един от вълшебните 'лекове' - металокерамиката. Благоверната, бидейки химик и зъботехник, също се заинтересува от темата и ме просвети по въпроса. Доколкото ми/ни е известно материал металокерамика няма. Терминът се използува да обозначи керамичен материал нанесен върху метал. Вярно, че напоследък нашумелият цирконий се води за метал или метал-керамика, но това е за да се наблегне на здравината. Иначе, това си е окис(всеки го е виждал под формата на изкуствени диаманти) и като такъв няма нищо общо с металите.
Дори и да става дума за циркониева керамика, тя както и всяка друга придобива здравина едва след изпичане при около 700-900 градуса. Не виждам как ще стане това при нормална работна температура на двигателя от около 100-120 градуса. И още повече, трябва да се нанася на чисти и обесмаслени повърхности.
Освен това, както вече бе отбелязано, и мен много ме притеснява крехкостта на този материал.
Аз лично не съм ползвал, но имам коментар по отношение на един от вълшебните 'лекове' - металокерамиката. Благоверната, бидейки химик и зъботехник, също се заинтересува от темата и ме просвети по въпроса. Доколкото ми/ни е известно материал металокерамика няма. Терминът се използува да обозначи керамичен материал нанесен върху метал. Вярно, че напоследък нашумелият цирконий се води за метал или метал-керамика, но това е за да се наблегне на здравината. Иначе, това си е окис(всеки го е виждал под формата на изкуствени диаманти) и като такъв няма нищо общо с металите.
Дори и да става дума за циркониева керамика, тя както и всяка друга придобива здравина едва след изпичане при около 700-900 градуса. Не виждам как ще стане това при нормална работна температура на двигателя от около 100-120 градуса. И още повече, трябва да се нанася на чисти и обесмаслени повърхности.
Освен това, както вече бе отбелязано, и мен много ме притеснява крехкостта на този материал.
Бих искал да работя наистина в някой "атомем център" , даже имам идеи за управляемо използване на атомния синтез(водородна бомба) . За щастие не работя, защото който го измисли добро не го чака - или го убиват или е цял живот затворен в някой бункер.
Въпросът за допинга на конете вече е обсъждан във форума - таблетки динотаб от Канекс.
По въпроса за керамиката - струва ми се че са намерили начин да отложат трайно и здраво нещо, което са нарекли металокерамика, като при това цирконият няма нищо общо.Циркониевия окис се използва за направата на износоустойчиво покритие на лагери например. Металокерамиката би трябвало да предпазва това покритие от износване,значи има малко по други свойства.
Температурата от 1000 градуса за изпичане не е проблем в случая, целта е енергия за процеса да има, не непременно да е идва от висока температура. Според рекламите частици се отлагат и образуват слой само при дефект именно защото на частиците им е необходима енергия за процеса + "най-голямо количество свободни (некомпенсирани) връзки" . Та енергията идва от температурата на маслото(100-тина гр) , от триенето и горивния процес в горивната камера. Вече за некомпенсираните двойни връзки няма как да се съглася, но именно при дефектите в повърхността на метала има най малко устойчива кристална решетка или с други думи там електронният облак най слабо задържа атомите на метала. Точно това е и хитрото в случая, ще се загладят и възстановят детайлите, без да се увеличава до безкрайност вътрешната стена на цилиндъра или пък буталото да нараства.
Едит: всички препоръчват процедурата да се направи при току що сменено масло, като при доста от продуктите препоръчват да използват техния или подобен продукт за премахване на нагар, лакове и смоли, за да се отложи слоя. Аз между другото препоръчвам на всички познати да ползват добавка за почистване на двигателя от подобни мизерии на 2 до 4 смени на маслото... 4-5лв е българската, чуждите са десетина и наистина доста чернилки разтварят.
Бих искал да работя наистина в някой "атомем център" , даже имам идеи за управляемо използване на атомния синтез(водородна бомба) . За щастие не работя, защото който го измисли добро не го чака - или го убиват или е цял живот затворен в някой бункер.
Въпросът за допинга на конете вече е обсъждан във форума - таблетки динотаб от Канекс.
По въпроса за керамиката - струва ми се че са намерили начин да отложат трайно и здраво нещо, което са нарекли металокерамика, като при това цирконият няма нищо общо.Циркониевия окис се използва за направата на износоустойчиво покритие на лагери например. Металокерамиката би трябвало да предпазва това покритие от износване,значи има малко по други свойства.
Температурата от 1000 градуса за изпичане не е проблем в случая, целта е енергия за процеса да има, не непременно да е идва от висока температура. Според рекламите частици се отлагат и образуват слой само при дефект именно защото на частиците им е необходима енергия за процеса + "най-голямо количество свободни (некомпенсирани) връзки" . Та енергията идва от температурата на маслото(100-тина гр) , от триенето и горивния процес в горивната камера. Вече за некомпенсираните двойни връзки няма как да се съглася, но именно при дефектите в повърхността на метала има най малко устойчива кристална решетка или с други думи там електронният облак най слабо задържа атомите на метала. Точно това е и хитрото в случая, ще се загладят и възстановят детайлите, без да се увеличава до безкрайност вътрешната стена на цилиндъра или пък буталото да нараства.
Едит: всички препоръчват процедурата да се направи при току що сменено масло, като при доста от продуктите препоръчват да използват техния или подобен продукт за премахване на нагар, лакове и смоли, за да се отложи слоя. Аз между другото препоръчвам на всички познати да ползват добавка за почистване на двигателя от подобни мизерии на 2 до 4 смени на маслото... 4-5лв е българската, чуждите са десетина и наистина доста чернилки разтварят.
Ей, ама какъв ценен кадър си имаме в клуба...Smile
Ей, ама какъв ценен кадър си имаме в клуба...Smile
Страници: 1 2 3 4 5 6 7 8