Волво Клуб - България

Full Version: Катализатор от друга кола?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги. Може ли някой да каже дали мога да си сложа катализатор от някъква друга кола ? дали това ще има проблем?
snedkov Wrote:Здравейте колеги. Може ли някой да каже дали мога да си сложа катализатор от някъква друга кола ? дали това ще има проблем?
За какво ти е катализатор колега ? Това е допълнителна рестрикция за двигателя.Аз моя го избуших и си сложих пак само корпуса.
momcho00 Wrote:
snedkov Wrote:Здравейте колеги. Може ли някой да каже дали мога да си сложа катализатор от някъква друга кола ? дали това ще има проблем?
За какво ти е катализатор колега ? Това е допълнителна рестрикция за двигателя.Аз моя го избуших и си сложих пак само корпуса.

Защото много ми кънти в цялото купе при 4000 оборота.
snedkov Wrote:
momcho00 Wrote:
snedkov Wrote:Здравейте колеги. Може ли някой да каже дали мога да си сложа катализатор от някъква друга кола ? дали това ще има проблем?
За какво ти е катализатор колега ? Това е допълнителна рестрикция за двигателя.Аз моя го избуших и си сложих пак само корпуса.

Защото много ми кънти в цялото купе при 4000 оборота.
Сега нали нямаш катализатор ? Иначе при премахнат катализатор се слага резонаторно гърне при желание което убива кънтенето и всякакви резонанси при високи обороти.Въпрос на личен избор.
Иначе, да, можеш да сложиш катализатор от друга кола. Само гледай да не е нещо запушен, стопен и да е от поне същата кубатура за да не си спънеш мотора. Но по-евтино е едно гърне да сложиш на мястото на стария и ще утихне мотора.
Колеги с такова гърне съм заглушава ми . Като карам със 120 в колата е съпер тихо. Но вдигна ли към 135-140 и да ги поддържам имам чувството че дригателя е 10000000 кубика Smile Слагах и от прословутите катализаторни гърнета на лазаров но ефекта беше същия. Не казвам че са лоши просто резултата е същия.
Хм , тук да не става дума , може би , за пробив някъде по генерацията и надолу по изпускателната система , или не добре сложени гарнитури (или уплътнителна паста) на свързващите елементи по изпускателната система , защото на моята има 1-2 малки дупчици по надолу от генерацията по системата и над 3500-4000 оборота свири точно като надуваща турбина , нужни са само 2 заварки за 5 мин ама няма кой.. Smile :mrgreen:
Аз съм малко скептичен, че ще успееш да обезшумиш при по висока скорост. На четворката също съм си махнал катализатора, като на негово място сложих резонаторно гърне. По същото време смених и крайното гърне. Резултата е следния: в ниските обороти на мотора в купето е сравнително тихо.. след приваляне на 3000-те хиляди оборота (..нямам обортомер, но съм засичал същия мотор при каква скорост какви обороти държи на всяка предавка.) вътре става страшно. Всъщност страшно за баба ми, например. Младите болярки по скоро влажнеят. :lol:

Пипането си крие и своите рискове. И смея да гарантирам, че разваля динамиката на мотора. Дали ще влоши ниските, а ще подобри високите (..или обратното) си е въпрос по скоро на късмет. За да се постигне 100 процентово добър резултат си взимаме нов изспускателен колетктор (..От/До, който е смятан от инженери ) и си свиркаме.

При мен освен звука, за който вече споменах се промени и динамиката. А именно пълненето на последните 1-1500 оборота стана по трудно. Но за сметка на това имам повече тяга в ниските и по "гладко" ускорение.
Махнеш ли оригиналното гърне или катализатор,колата си става по шумна.Това е факт! Smile
armagedon Wrote:Махнеш ли оригиналното гърне или катализатор,колата си става по шумна.Това е факт! Smile

Да, и няма оправия докато не върнем оригиналното. Дори и да успеем да обезшумим, динамиката отива по дяволите.
Pages: 1 2