Волво Клуб - България

Full Version: Помощ за средно гърне на V40 2.0 140кс
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Някой да е сменял средно гърне на V40 2.0 140кс?
Ако има такива ще помоля за малко инфо, че където питам са леко озадъчени.
А и не мога да открия има ли разлика между S-ката и V-то,
а също така и между 1.6, 1.8, 2.0 136кс и 2.0 140кс.
До колкото успях да открия на Walker варианта е 21778 - цена около 170лв.
Има и български и полски варианти - цена около 70-90 лв.
На Волвото още не съм, но от опит с други коли - на Walker са си като истински. Българските и полските идват без планката за свързване на тръбите. Самите тръби също не пасват и затова масово ги заваряват и донагласяват. Идеята е да се завари планката от старото гърне, но ъгъла на тръбата обикновено не пасва и се реже дозаварява на място.
joro74 Wrote:На Волвото още не съм, но от опит с други коли - на Walker са си като истински. Българските и полските идват без планката за свързване на тръбите. Самите тръби също не пасват и затова масово ги заваряват и донагласяват. Идеята е да се завари планката от старото гърне, но ъгъла на тръбата обикновено не пасва и се реже дозаварява на място.

На 460-та си купих ново гърне полско и всичко си беше перфектно само смъкнах старото сложих новото и всичко пасна идеално (тръбата, ушите за закрепване към купето и накрайника който в последствие си сложих).
В крайна сметка сложих полско от Косер за 69 лв + монтаж.
Гърнето, което в действителност са две гърнета и тръби с обща дължина към метър и половина
пасна абсолютно точно(дължина, извивки, окачване), дори в задната част е с триъгълен фланец
като оригиналното, само че фланеца на задното беше изгорял и се наложи махането им и слагане на снадка.
За сега съм доволен от звука - ще видим колко ще изкара.