The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за средно гърне на V40 2.0 140кс

#1
Някой да е сменял средно гърне на V40 2.0 140кс?
Ако има такива ще помоля за малко инфо, че където питам са леко озадъчени.
А и не мога да открия има ли разлика между S-ката и V-то,
а също така и между 1.6, 1.8, 2.0 136кс и 2.0 140кс.
До колкото успях да открия на Walker варианта е 21778 - цена около 170лв.
Има и български и полски варианти - цена около 70-90 лв.
Reply

#2
На Волвото още не съм, но от опит с други коли - на Walker са си като истински. Българските и полските идват без планката за свързване на тръбите. Самите тръби също не пасват и затова масово ги заваряват и донагласяват. Идеята е да се завари планката от старото гърне, но ъгъла на тръбата обикновено не пасва и се реже дозаварява на място.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
joro74 Wrote:На Волвото още не съм, но от опит с други коли - на Walker са си като истински. Българските и полските идват без планката за свързване на тръбите. Самите тръби също не пасват и затова масово ги заваряват и донагласяват. Идеята е да се завари планката от старото гърне, но ъгъла на тръбата обикновено не пасва и се реже дозаварява на място.

На 460-та си купих ново гърне полско и всичко си беше перфектно само смъкнах старото сложих новото и всичко пасна идеално (тръбата, ушите за закрепване към купето и накрайника който в последствие си сложих).
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
В крайна сметка сложих полско от Косер за 69 лв + монтаж.
Гърнето, което в действителност са две гърнета и тръби с обща дължина към метър и половина
пасна абсолютно точно(дължина, извивки, окачване), дори в задната част е с триъгълен фланец
като оригиналното, само че фланеца на задното беше изгорял и се наложи махането им и слагане на снадка.
За сега съм доволен от звука - ще видим колко ще изкара.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)