Волво Клуб - България

Full Version: биксенон лупи(прожектори) на двусекционни фарове на В40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,
има доста теми за ксеноновите фарове из форума, но аз си позволявам да споделя някои идеи.... Wink
Интересува ме дали някой е слагал от тези биксенонови прожектори на двусекционните фарове на С/В 40 след фейслифта, от вида:
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=1]


Става дума за лупи от този вид:


[Image: 20131137744973244201313323466QmKPjscj2Nxu4vCtpAT5.JPG]
[Image: 17848147267812696251313323555IS7bmpWnu7G25P9ARJE3.JPG]
[Image: 5645360948740921111313323566xBZ8VDfHEXrYMAKIWUdR.JPG]

Има ги доста вече из нета, а и има цяла тема във VW форума : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=225696 на колега, който ги предлага. Има снимков материал на много монтажи на различни марки и като че ли се получава добре.
Аз лично се интересувам, защото смених фаровете с такива на ДЕПО, които изглеждат идеално, но са пълен боклук. Светят където си искат и нямат настройване. Рефлектора не е изчислен (направен) добре и ако успявам да докарам настройката на късите до приемлив вариант, като превкл. на дълги и свети на майната си, а той рефлектора е едно цяло и ...така... Cry
При слагането на подобни прожектори реално се елиминира ролята на рефлектора, понеже целият сноп излиза от лупата, която си има собствен рефлектор.

Особеностите които забелязвам на пръв поглед обаче са:
1. Реално се елиминира работата на втората крушка (дълги светлини), понеже лупата е биксенон (къси/дълги) на едно място. За да не остане празно там в гнездото, би трябвало да си остане старата халогенна крушка Н7 за декорация.

2. Преокабеляването - кабелите за къси и дълги трябва да се подадат на новата лупа.

3. Може да се елиминират и габаритите и да се подадат към ринговете angel eyes, които да го играят вместо габарити.


Изникват ми следните въпроси, обаче:
1.Понеже съм с автоматични светлини и късите светят постоянно, т.е. даваш на контакт - светват, палиш - при паленето гаснат, после пак светват и т.н. не съм наясно дали това премигване не е намаляващо живота на ксеноновата крушка.

2. Ако деактивирам автоматичните светлини (с комбинацията от врътката, лостчето и контактния ключ), тогава на положение "0" не свети нищо и мога да запаля и тогава да завъртя на положение "къси" на врътката и да избегна това премигване при палене. ( с това обаче трябва да свиквам Big Grin )

3. Може ли по принцип да се използват ринговете angle eyes като дневни светлини (нали сега се опитват да ги наложат целогодишно). Примерно да се свържат на положение "габарити" на врътката за да се избегне излишното ползване на ксеноновата крушка през деня. Тогава обаче би трябвало да се сложи зумер за забравени светлини, понеже на положение "габарити" можеш да си излезеш от колата без никакъв сигнал и да останат да си светят.



Понеже преминаването къси/дълги в този тип лупи е реално задействане чрез електромагнит на една планка, която ограничава светлинния сноп, то при изключени фарове няма да имам "светкавица", понеже оригиналната с-ма подава захранване към лампата за "дълги", а при преокабеляването това ще е
реално движението на планката в лупата, при несветеща лупа.

Малко дълго и объркващо обяснявам, но ако някой се е сблъсквал ще ме разбере. Според мен обаче това е елегантен начин за справяне с проблемни фарове, понеже от всички снимки и видео из нета тези лупи дават много добър резултат. Монтират се директно в цокъла на рефлектора, без да се унищожава оригиналния фар. По идея могат да се ползват и с халогенни крушки, но ефекта с ксенон е по-добър. Не на последно място се подобрява визията на автомобила.

Та, колеги, ако някой е слагал или виждал нека сподели как го е реализирал. Всякакви идеи са добре дошли !
Поздрави !
На скоро Емето от GT1 ми каза че някакъв колега бил правил тази интервениция и резултатът бил много добър. За съжаление не знам никакви подробности по смяната и монтажа но съм силно заинтересован.
Ще следя темата с голям интерес дано има подобаващо развитие!!
Колкото по малко променяш оригиналната схема толкова по малко ще плачеш.

Най-добре да не разчиташ Bi технологията. Остави си дългите както са си. Bi технологията на китаеца е пластмаса в пластмаса, според температурата и износването цялата схема или спира да се мести или не се връща. Дори и да работи отместването обикновено е малко и се получава нещо като полудълги.

Сложи чудото на късите и не връзвай Bi тъпотията, а си остави оригиналните дълги. Максималната промяна да е през реле да не гасиш късите когато си на дълги.

Примигването при палене не намалява живота на крушката. На практика може и да го няма, зависи с какви баласти идва тази купчина китайска технология. Китайските крушки са въпрос на късмет, някой изкарват 2 часа, други 2000. Баластите също.

В закона са записали 'фарове или дневни светлини'. С angel eyes ще си в постоянен спор с полицията дали angel eyes са дневни светлини.
joro74,
аз не съм много в час, но това не е с биксенонова крушка. В самия рефлектор на лупата има механика, а крушката си е обикновена Н1 ксенонова. Така че няма да има тези "полудълги" за които говориш.

http://www.youtube.com/watch?feature=pla...FF2XoZJIBo
.......ти говориш за това в ляво:

[Image: 19603428403491902981293301235g1nkwLxJVV2F1epdLNPw.GIF]

което е биксенонова крушка, а това е с обикновена, даже може и халогенна H1. Плюсът, който е получаваш е перфектния фокус и видимост, никакви разсейки, заслепявания и т.н. , т.е. точно това, което търсим...
Теорията ми е ясна, но практиката ми показа да не се занимавам с китайски неща, особено осветление. Покарай няколко месеца с минимални промени в оригиналното окабеляване.

Остава и проблемът с началната настройка на фар DEPO. Ако с крушка H7 имаш 1600 лумена на 3 метра и 5 лумена на 15 метра какво ти помагат 3000 лумена на 3 метра и 15 лумена на 15 метра?

Взимаш си фар Hella и след настройка получаваш 200 лумена на 30 метра.
joro74 Wrote:Теорията ми е ясна, но практиката ми показа да не се занимавам с китайски неща, особено осветление. Покарай няколко месеца с минимални промени в оригиналното окабеляване.

Остава и проблемът с началната настройка на фар DEPO. Ако с крушка H7 имаш 1600 лумена на 3 метра и 5 лумена на 15 метра какво ти помагат 3000 лумена на 3 метра и 15 лумена на 15 метра?

Взимаш си фар Hella и след настройка получаваш 200 лумена на 30 метра.

Не те разбрах нещо....Фарът Депо не учавства по никакъв начин, той само държи този прожектор. Нито рефлектора му участва, нито нищо.
Депо също е "китайски неща, особено осветление".....от което си изпатих и аз...Wink
Фар Hella аз лично не можах и не мога да намеря. Нов Hella от Мото пфое е .....извинявай,,, :roll:
Това чудо се монтира на мястото на крушката доколкото виждам. Настройката после е чрез местене на рефлектора. При DEPO механизмите за насочване на рефлектора са причината този фар да не може да бъде настроен. Превъртат резби и такива глупости.

Решил си, слагай, но не скачай на пълна преработка на фара преди да се убедиш, че работи поне една седмица. Когато бях с ксенони имах много идеи, никога не успях да стигна от точка А до точка Б без спешно връщане на халогените при повече от 2 часа път.
Колеги , извинявам се че се бъркам в темата на колега за биксенона , но искам да вметна един въпрос : Какво мислите за обикновенните халогенни крушки H4 със ксенон ефект , заслужава ли си ? И ако да , коя марка ? Защото нещо съм се зарибил по тях и мисля да си слагам.Поздрави и успех на колегата със биксенона. Wink
ПП: Аз съм с обикновените фарове с лупи на Хелла.
Адаш нещо се обърка ми се струва. Ако си с обикновените (старите) фарове не си с лупи, а с рефлектор.
Според мен не си заслужава да се слага ксенон на който и да е автомобил със рефлекторни фарове. Най вече защото заслепяват останалите участници в движението. Да не говорим, че винаги дърпат внимание у господата полицай.
Pages: 1 2