Волво Клуб - България

Full Version: Избирам VOLVO, как да постъпя?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Доколкото аз знам B4184SM е 125 кс и е на Мицубиши, a B4184S2 e 122кс и е на Волво.
В линка от тази тема има доста подробна информация за ДВГ-тата, даже моя го дават 1,7 а не 1,8 както е по талон на колата. <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=2163">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=2163</a><!-- m -->
п.п Цосиии обади се :lol: :lol: :lol:
Такааааааааааа! Явно на Кръстника(раирания котак) не са му ясни работите. Някакви руски измишльотини ала бала. Очаквам още коментари и мнения за да се докаже моята теория!
Съжалявам ако съм подвел колегата с неверна информация мисълта ми беше само да го предпазя понеже има намерение да се газифицира. Ако е на Волво мотора доколкото успях да получа инфо за него се води direct injection, в този случай не са ли аналогични нещата както с мотора на Митсубиши? Хайде някой който се е опитал да газира този мотор да сподели опита си :roll: .
Разгледах снимки на колата и от тях се вижда, че моторът e на VOLVO 1.8 122 к.с., а не е GDI на Mitsubishi. Все пак ще се поинтересувам за слагането на газ на този мотор, за да съм спокоен. Благодаря за инфото!
Въпреки всичко цената на колата продължава да ми се струва твърде ниска и се опасявам, че може да има някаква уловка.
Ето я и в другите сайтове

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.carmarket.bg/volvo-v40-18-16v-klimatr-154119?rn=1&brand_id=113&model_id=1487&engine_id=1&transmission_id=1&year_from=1996&year_to=2003&region_id=13&price_from=1000&price_to=4000&sort=1">http://www.carmarket.bg/volvo-v40-18-16 ... 000&sort=1</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11339958669792908&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Двигателя си е на Волво и става за газ.Колата изглежда добре поне от снимките, има подгрев на седалките,ДСА,новата маска.Средната конзола е от преди фейслифта, няма релси за багаж на покрива,няма инфоцентър,джантите не са алуминиеви,пише на стъклото 1999г, а в обявата 2000г., музиката е оригиналната(с касетофон).Като за начало може да ти се наложи да смениш предни дискове и накладки.За тези пари толкоз.И късмет по мотора и ходовата част всичко да е ОК, че 4000 кинти няма да стигнат.
Днес ходих да гледам колата. Основно две неща ме притесняват.
Първото е съединителят!!! Педалът най-напред има свободен хлабчещ ход, след което започва да действа, но останалият ход му е много къс и като цяло педалът е твърд. При връщане отделя в края на полезния ход, непосредствено преди хлабченето. И пак казвам, че ми се стори доста твърд и неспецифично работещ. Човекът, който продава колата ми каза, че съединителят бил с жило, тоест няма помпа и като се подмени или регулира жилото ще се оправи, но това не значи че има проблем със самия съединител. Друг пък ми каза, че жилото се натяга с някакъв болт.
Споделете ми вашето мнение какво е и как са вашите съединители, ще ми е от полза. Аз ще се постарая утре да се кача на 1-2 волва и да видя там какво е положението.
Другото ми притеснение е относно една стърчаща метална тръба в задната част на двигателя, което по всичко личи, че е имала маркуч. Прилагам и снимка за да видите.
[attachment=25430]
Та може ли да ми кажете тази тръба за какво е и как трябва да бъде?

Иначе колата работи добре, запали веднага, не пуши, маслото й е добре (беше в нормата и цветът му беше нормален), не се чува да тропа ходовата част. Само дето климатикът й ми се стори малко слаб (може би няма достатъчно фреон или пък не е добре изчислен като цяло за модела, надявам се тук също да споделите опит). Няма щора за багажника и копчето, врътката за фаровете пада и нещо май прескача. Пада и сенника на мястото до шофьора.
Това са по-съществените неща, които не ми харесаха.
Климатика си е перфектно изчислен, при мен който се качи в 40-ката и му е все студено, за сравнение в С80 макар и да се води двузонов климатроник тягата е по-слаба. Тази тръба която липсва трябва да си я потърсиш и да си я сложиш и без нея ще върви колата, но все пак. Тръбата обикновенно е алуминиева,подобна на тези за ширмовете , но с по-малък диаметър и влиза в кутията на въздушният филтър. По въпроса за съединителя, повечето коли от 40-та серия имат твърд педал на съединителя, поради годините на колата и умората на пружините, а по отношение на това което споделяш за отделянето му, може и вече да е тръгнал на сериозно износване, което не е гаранция все пак е по-добре някой който е карал такава кола да се качи и да я огледа. За смяна на съединител се стягаш минимално за 500лв. Освен ако не си го аменяш сам. Последен съвет: Погледни как е горе в дясно тампона на двигателя , че струва 280 лв в МП и няма добро алтернативно решение. Успех Wink
Потърси си друго Волво.Съединителя е за смяна, какви жила какви болтове ти разправят.Аз съм сменял съединител и сега педала е мек,преди отделяше горе и беше доста твърд.Климатика(климатроника) на 40-ките е абсолютен.Чувал съм от колеги че Волво с проблем в климатика не е желателно да се взема. Щом има и такива кусури по интериора не я вземай.Намери такава че като седнеш в нея и я покараш да си кажеш ето това е моята кола.А не да я вземеш и да почнеш с обяви от типа купувам задна щора,модул за светлините,сенник,или колеги имам проблем с климатика кво да правя.Колата е 99г. а не 00г.За една година като купувах моята смъкнах на джамбазина 500 кинти.
Благодаря колеги!
Отказах се от тази кола.
Два дни нямах интернет и не успях да споделя, че гледах други. В крайна сметка се спрях на това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11343393987599511&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Недостатъците, които видях са, че вие бензиновата помпа, гумите са тотално износени и има съвсем малко козметични забележки, но те не са толкова съществени. Мой познат, които е механик също го погледна и каза, че аксиалния лагер на скоростната кутия трябва да се смени, не е спешно, но трябва.
И СВЕТНА ЛАМБДА СОНДАТА ПРИ ПРЕМИНАВАНЕ НА ГАЗ! - това норамлано ли е?
Не успях да го покарам, че нямаше къде, затова ходовата част ще ми е на късмет. Струва ми се, че задницата е малко клекнала. Може и да ми се струва, но мисля, че е най-добре да се консултирам.
Бих искал и да попитам какво точно включва обслужването, защото често се говори за около 500 лв. Предполагам, че се сменя масло, маслен, въздушен и филтър на купето, ангренажен ремък, пистов ремък, ролки, водна помпа, кабели, свещи, антифриз. Кажете ако изпускам нещо или съм написал друго в повече, защото знам, че при различните коли е различно.
Pages: 1 2 3 4