Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с ц70-та
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги.
Изникна и първият по-сериозен проблем на колата. От около седмица от време на време при ляв завой се чуваше едно прещракване/прескачане за което не обърнах внимание. Днес обаче карам си аз количката и по едно време на ляв завой (пълен) два пъти така щракна, че имах чувството, че ми падна кутията на земята Confusedhock: :o докато изправих волана и вече беше в права посока пак щракна и вече реших лекичко на авариен режим да се прибера в гаража. След вдигане на лявото колело и махане на джантата се появи и скъсан маншон на вътрешното каре. Като го гледам доста отдавна се е скъсал и от тук от там с фенерче огледах сепаратора който ми се видя крив но тъй като колата беше на една страна може само да ми е направило визуална измама. Другото което ме притесни е,че като хванах карето имаше луфт нагоре,надолу, наляво, надяно и навътре (към диференциала) и навън към гумата. Стори ми се доста притеснителен луфта...
Качих клип на който се чува прещракването както на първа така и на задна само когато завия.
Питането ми е в две насоки може ли дадете насоки дали е само вътрешно каре или може да има поражения по диференциала?
Става ли вътрешното каре от S70 2.4 20v автоматик ?
Знаете ли с колко зъба е въпросното ВЪТРЕШНО каре?
Става ли от друг модел на волво ?

Клипчето: http://vbox7.com/play:00f00b0c39

Скоро ще извадя това каре за да го разгледам на земята но преди това искам да знам малко повечко неща който не успях да намеря в нета.
п.с. скаран съм с английския
п.с.2 забравих да кажа, че звука се чува по-добре на слушалки (говорителите на лап-топи и компютри не са за предпочитане)
п.с.3 Благодаря предварително
Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...

Звука се чува доста силно и искрено се надявам всички съчми на карето да са си на мястото при това леко потегляне напред - назад. Затова не карай колата така.Вин-а на колата го има в подписа ти и ще видя какво мога да направя за теб по този повод Wink . В повечето каталози в които съм се ровичкал на частите които са взаимозаменяеми пише except turbo models - с други думи стават на няколко вида модели без тези които са с турбо - не случайно имаш такъв табун кончета под капака Smile .
Stanchoni Wrote:
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...

Звука се чува доста силно и искрено се надявам всички съчми на карето да са си на мястото при това леко потегляне напред - назад. Затова не карай колата така.Вин-а на колата го има в подписа ти и ще видя какво мога да направя за теб по този повод Wink . В повечето каталози в които съм се ровичкал на частите които са взаимозаменяеми пише except turbo models - с други думи стават на няколко вида модели без тези които са с турбо - не случайно имаш такъв табун кончета под капака Smile .

В момента харема от коне под капака си почиват малко от мен ... но скоро пак ще ги впрегна Smile
Благодаря ти за отзивчивостта Станчони :mrgreen: ще се радвам на вашата помощ Smile
Такаааа днес направих клип както ви казах за да видите луфта който има.
Друго което ми направи впечатление е, че Жоро ми каза, че няма вариант само за карето и върви с полуоската но от клипа ще видите зегер шайбата която държи карето към полуоската което ме води към мисълта, че мога да се снабдя с каре но втора ръка, защото вадиса ми го вади като комплект с полуоската. Колата беше на една страна с повдигната лява страна(шофьорската) когато се качих, запалих, включих на първа скорост и леко започнах да пускам съединителя след което започна странен претракващ звук който не се чува ако колата си е в движение. Пробвах да завия и отново почнах да пускам съединителя но тогава сякаш диференциала се "заключваше" и се опитваше колата да тръгне т.е. опитваше се да върти гумата която е натоварена. След натискането и отново лекото отпускане на съединителя се чу шум щраааак и започна да се върти лявата главина но отново се чуваше претракване ...
Давам ви линк с това което успях да заснема с камерата.

http://vbox7.com/play:bac224dd58
Забравих да питам коя друга кутия би ми станала от кои модели волво ? 850,ес/ве70 ? и дали са еднакви кутиите с изключение на това в предавателните числа? Би ли издържала кутия от 850 2.5 10в бензин и естествено дали са взаимно заменяеми ?
Колега,по това,което видях на клиповете ,според мен на карето му няма абслютно нищо,имам предвид съчми ,сепаратор ,канали ,където се движат съчмите...По-скоро проблема ми изглежда да е в захващането на карето към диференциала,за съжаление.Доколкото си спомням то влиза в едни шлици и на него има зегерка ,която щраква в канала накрая.Интересно ,че при толкова голям луфт на карето не изтича никакво масло от семеринга ,но като гледам отстрани ,май проблема е стар и отдавна няма масло в скоростите,което може и да е основната причина за тоя проблем.Защо не свалиш цялата полуоска заедно с карето и да видиш какво се случва вътре.
j-ikata Wrote:Колега,по това,което видях на клиповете ,според мен на карето му няма абслютно нищо,имам предвид съчми ,сепаратор ,канали ,където се движат съчмите...По-скоро проблема ми изглежда да е в захващането на карето към диференциала,за съжаление.Доколкото си спомням то влиза в едни шлици и на него има зегерка ,която щраква в канала накрая.Интересно ,че при толкова голям луфт на карето не изтича никакво масло от семеринга ,но като гледам отстрани ,май проблема е стар и отдавна няма масло в скоростите,което може и да е основната причина за тоя проблем.Защо не свалиш цялата полуоска заедно с карето и да видиш какво се случва вътре.


Защото в момента съм на 140 километра от вкъщи и нямам никакъв инструмент трябва да закарам колата на Плевен да я разглобя и да видя вече каквото има да се отстрани. Имам опасения за износване на подложките които са на сателитите/планетите или по на кратко казано проблем който се появява на рено кутиите. Просто исках и вашето мнения но всичко си върви към цепене на кутията като минимум или замяна с друга. Искам да знам дали става кутия от 850 2.5 10в във вадиса до колко видях има само разлика в предавателното число. Е да няма да правя вече 230 на 4-та ама голяма работа :mrgreen: важното е да си оправя колата.
п.с. ако някой знае за такава кутия от 2.3 турбо мотор да свирка Smile че аз не намерих нищо из темите.
Утре ще се смъква полусоката ще ми докарат инструмента от Плевен и ще вид какво ще се прави, дали ще установя от къде идва проблема(полуоската или кутията).
И все пак никой ли от вас не знае дали кутийте са еднакви с тези от 850 ? Предполагам трябва да са идентични но искам и вашето мнение за всеки случай. Ако се окаже кутия ще купя от 850 примерно т5 211к.с. предполагам ще имам малко "по-къси" скорости но това не ме притеснява. Даже предполагам ще има повече плюсове в ускорението но това не е целта...
Ще се радвам някой да сподели нещо което знае.
Pages: 1 2 3