The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с ц70-та

#1
Здравейте колеги.
Изникна и първият по-сериозен проблем на колата. От около седмица от време на време при ляв завой се чуваше едно прещракване/прескачане за което не обърнах внимание. Днес обаче карам си аз количката и по едно време на ляв завой (пълен) два пъти така щракна, че имах чувството, че ми падна кутията на земята Confusedhock: :o докато изправих волана и вече беше в права посока пак щракна и вече реших лекичко на авариен режим да се прибера в гаража. След вдигане на лявото колело и махане на джантата се появи и скъсан маншон на вътрешното каре. Като го гледам доста отдавна се е скъсал и от тук от там с фенерче огледах сепаратора който ми се видя крив но тъй като колата беше на една страна може само да ми е направило визуална измама. Другото което ме притесни е,че като хванах карето имаше луфт нагоре,надолу, наляво, надяно и навътре (към диференциала) и навън към гумата. Стори ми се доста притеснителен луфта...
Качих клип на който се чува прещракването както на първа така и на задна само когато завия.
Питането ми е в две насоки може ли дадете насоки дали е само вътрешно каре или може да има поражения по диференциала?
Става ли вътрешното каре от S70 2.4 20v автоматик ?
Знаете ли с колко зъба е въпросното ВЪТРЕШНО каре?
Става ли от друг модел на волво ?

Клипчето: http://vbox7.com/play:00f00b0c39

Скоро ще извадя това каре за да го разгледам на земята но преди това искам да знам малко повечко неща който не успях да намеря в нета.
п.с. скаран съм с английския
п.с.2 забравих да кажа, че звука се чува по-добре на слушалки (говорителите на лап-топи и компютри не са за предпочитане)
п.с.3 Благодаря предварително
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#2
Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...

Звука се чува доста силно и искрено се надявам всички съчми на карето да са си на мястото при това леко потегляне напред - назад. Затова не карай колата така.Вин-а на колата го има в подписа ти и ще видя какво мога да направя за теб по този повод Wink . В повечето каталози в които съм се ровичкал на частите които са взаимозаменяеми пише except turbo models - с други думи стават на няколко вида модели без тези които са с турбо - не случайно имаш такъв табун кончета под капака Smile .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Stanchoni Wrote:
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
joro74 Wrote:Мога да ти кажа само лоши новини ако под вътрешно разбираш това откъм диференциала. От автоматик не става и няма такава резервна част 'вътрешно каре'. Сменя се цяла полуоска.

Навътре/навън е нормално за това каре - то така се мести в завой. Нагоре/надолу не е нормално. Прещракването е характерно за външното - откъм гумата. Откъм диференциала щрака при тръгване/спиране.

Добре значи цялата полуоска ще се купува ... относно луфта (хода) който има ще направя утре един клип само на това. По принцип претраква (прескача, подскача, придърпва) само когато е на ляв завой и то само и единствено при тръгване на първа и втора скорост на по-горни предавки и скорости няма никакви шумове или претраквания...

Звука се чува доста силно и искрено се надявам всички съчми на карето да са си на мястото при това леко потегляне напред - назад. Затова не карай колата така.Вин-а на колата го има в подписа ти и ще видя какво мога да направя за теб по този повод Wink . В повечето каталози в които съм се ровичкал на частите които са взаимозаменяеми пише except turbo models - с други думи стават на няколко вида модели без тези които са с турбо - не случайно имаш такъв табун кончета под капака Smile .

В момента харема от коне под капака си почиват малко от мен ... но скоро пак ще ги впрегна Smile
Благодаря ти за отзивчивостта Станчони :mrgreen: ще се радвам на вашата помощ Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#6
Такаааа днес направих клип както ви казах за да видите луфта който има.
Друго което ми направи впечатление е, че Жоро ми каза, че няма вариант само за карето и върви с полуоската но от клипа ще видите зегер шайбата която държи карето към полуоската което ме води към мисълта, че мога да се снабдя с каре но втора ръка, защото вадиса ми го вади като комплект с полуоската. Колата беше на една страна с повдигната лява страна(шофьорската) когато се качих, запалих, включих на първа скорост и леко започнах да пускам съединителя след което започна странен претракващ звук който не се чува ако колата си е в движение. Пробвах да завия и отново почнах да пускам съединителя но тогава сякаш диференциала се "заключваше" и се опитваше колата да тръгне т.е. опитваше се да върти гумата която е натоварена. След натискането и отново лекото отпускане на съединителя се чу шум щраааак и започна да се върти лявата главина но отново се чуваше претракване ...
Давам ви линк с това което успях да заснема с камерата.

http://vbox7.com/play:bac224dd58
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#7
Забравих да питам коя друга кутия би ми станала от кои модели волво ? 850,ес/ве70 ? и дали са еднакви кутиите с изключение на това в предавателните числа? Би ли издържала кутия от 850 2.5 10в бензин и естествено дали са взаимно заменяеми ?
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#8
Колега,по това,което видях на клиповете ,според мен на карето му няма абслютно нищо,имам предвид съчми ,сепаратор ,канали ,където се движат съчмите...По-скоро проблема ми изглежда да е в захващането на карето към диференциала,за съжаление.Доколкото си спомням то влиза в едни шлици и на него има зегерка ,която щраква в канала накрая.Интересно ,че при толкова голям луфт на карето не изтича никакво масло от семеринга ,но като гледам отстрани ,май проблема е стар и отдавна няма масло в скоростите,което може и да е основната причина за тоя проблем.Защо не свалиш цялата полуоска заедно с карето и да видиш какво се случва вътре.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#9
j-ikata Wrote:Колега,по това,което видях на клиповете ,според мен на карето му няма абслютно нищо,имам предвид съчми ,сепаратор ,канали ,където се движат съчмите...По-скоро проблема ми изглежда да е в захващането на карето към диференциала,за съжаление.Доколкото си спомням то влиза в едни шлици и на него има зегерка ,която щраква в канала накрая.Интересно ,че при толкова голям луфт на карето не изтича никакво масло от семеринга ,но като гледам отстрани ,май проблема е стар и отдавна няма масло в скоростите,което може и да е основната причина за тоя проблем.Защо не свалиш цялата полуоска заедно с карето и да видиш какво се случва вътре.


Защото в момента съм на 140 километра от вкъщи и нямам никакъв инструмент трябва да закарам колата на Плевен да я разглобя и да видя вече каквото има да се отстрани. Имам опасения за износване на подложките които са на сателитите/планетите или по на кратко казано проблем който се появява на рено кутиите. Просто исках и вашето мнения но всичко си върви към цепене на кутията като минимум или замяна с друга. Искам да знам дали става кутия от 850 2.5 10в във вадиса до колко видях има само разлика в предавателното число. Е да няма да правя вече 230 на 4-та ама голяма работа :mrgreen: важното е да си оправя колата.
п.с. ако някой знае за такава кутия от 2.3 турбо мотор да свирка Smile че аз не намерих нищо из темите.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#10
Утре ще се смъква полусоката ще ми докарат инструмента от Плевен и ще вид какво ще се прави, дали ще установя от къде идва проблема(полуоската или кутията).
И все пак никой ли от вас не знае дали кутийте са еднакви с тези от 850 ? Предполагам трябва да са идентични но искам и вашето мнение за всеки случай. Ако се окаже кутия ще купя от 850 примерно т5 211к.с. предполагам ще имам малко "по-къси" скорости но това не ме притеснява. Даже предполагам ще има повече плюсове в ускорението но това не е целта...
Ще се радвам някой да сподели нещо което знае.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)