Волво Клуб - България

Full Version: Огромен проблем си докарах :(
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги,
Значи от глупост или от беднотия намерих някакъв тип който продава "биодизел" на по 1.9 и така щастлив цяло лято си карах до преди около месец когато в един ден рязко застудя и колата нещеш ли спря да пали ... представям си на какво е станало това гориво в резервоара ....
Имам 20 литра от него в резервоара... с какво ли не го разреждах .. нафта до горе, малко бензин, добавки и не и не ... колата пали и когато си изгори нафтата и стигне до това чудо и край ... Вече се отказах да опитвам да го изгоря, та колеги, имате ли идея как да се оправя с това чудо ... има ли някаква пробка през която да го източа или дайте някаква идея нещо да сипя че да се разтвори ...

Автомобила е Volvo V40, 1.9 TD 1997
Благодарен ще съм на всяка помощ !
Отиваш в 1вия сервиз и ти източват резервоара(отдолу) за 10лв., хубава нафта до горе и пътуваш с 200 Smile
Точно това източване "отдолу" не ми е ясно възможно ли е при модела ...
пс. утре ще мина през близкото сервизче, да видим ще се заемат ли ... мерси за бързия отговор
И на мен много не ми стана ясно как ще стане това "отдолу",не мисля че е възможно,но пък знае ли човек :roll: .
Ето схема на резервоара и тръбите.

[attachment=27285]
Едно време ги точеха отдолу само с кирка и леген, ама после резервоара неставаше за нищо Smile
Луди хора сте вие с биодизела дето си го купувате от ей такива типове като тоя, все едно си купувате пакетче дъвки от близката бакалия ,как може да си правите такива ебавки с колите направо ви се чудя. Ми земи си една лада пък и сипи и вода от канала ебаси да видиш дали ше върви.
Преди да почнеш да караш с тая боза не се ли замисли че може да стане някоя мизерия която хем ше ти скъса нервите,хем ше ти олекне джоба с толкова колко си спестил.
Урока си го научих, може би по най тежкия начин... наистина тия стотинки не си струват нервите, и времето, и парите които после в пъти връщаш под формата на ремонти и консумативи след него ...
Кажете ми обаче как да се отърва от тая боза в резервоара :/
Идеите ми са следните ... да откача маркуча от входа и да вкарам друг и да го източа от там ... пречката която срещнах беше някаква пластмасова цедка или по тънка пластмасова тръба точно на входа! Не бях сигурен точно какво е и реших да се откажа от чупенето й ...
Другата ми идея е да оставя колата в гаража и да пусна някаква печка, белким го стопи това нещо и приеме отново течна форма ... и после 2 обиколки на София ...
Огредах добре отдолу а и от схемата на колегата се вижда че май няма пробка за аварийно източване на горивото ... Бих скачал от радост ако някой ме обори и ми я покаже ...
И тук вече идеите ми се изчерпват но изгледа да остана без кола до април май ... направо ме съсипва Smile
Помощ Smile
Под "отдолу" имах предвид не през капачката/гърлото за пълене... Доколкото виждам, ако се извади помпата има достъп, ако ли не - как ги източват по бензиностанциите като объркат горивото? Не мисля, че е особен проблем :roll:
Като се махне горивният филтър (поне на ес80 е под купето при задния мост) не може ли да се изпомпа?
Добре де - вчера температурите бяха над 17 градуса по обяд, нищо ли не се получи с "размразяването" на евтината амалгама?
За мен имаш два изхода - или си караш така през зимата и доливаш качествена нафта или пък ако бях на твое място отиваш в читав сервиз и ти свалят резервоара за почистване. През форума ние няма как да ти го направим Wink
Успех
Колега,колата закарай на канал или повдигач,откачи маркуча в най-ниската част на резервоара и източи помията,която е вьтре!Бих те посьветвал да свалиш целият резервоар и да го закараш на пароструйка за промивка,както и да смениш задьлжително нафтовият филтьр!Желателно е да промиеш нафтопровода от филтьра до резервоара с бензин и помпа за гуми/пьлниш го с бензин,изчакваш малко да разкисне и надуваш в единият край,докато от другият излезе на земята/!Айде,успех и не си купувайте повече нафтови коли,щото нафтата е скьпа и няма алтернативен заместител!
Pages: 1 2 3