Ev-V50 Wrote:Dodo 155 Wrote:raceteam Wrote:До колкото съм чувал Seat са си VW така че трябва да са здрави, но до тук ми се изчерпва информацията за тези коли
След ГОЛФ 2 няма здрав VW
В момента от ВАГ групата само Шкода прави сравнително здрави коли, но да не е с "революционните" TFSi двигател или DSG кутия :mrgreen:
Алди не ги включвам, че струват тройно повече и би трябвало да са Премиум ...
Не знам защо не разгледаш някоя японка? Има доста хубави и здрави коли на Мазда или Тойота или Хонда, особено Хонди-те
Не знам колко струват Приусите, но са уникално здрави и сполучливи коли ... дори швабите не успяват да ги счупят и признават, че са много качествени
Митове и легенди n-та част :evil:
Самият аз карах 4 години Сивик и трябва да кажа, че е чуплива кола, особено окачването, а и гние доста.За тези 4-ри години излезнаха повече проблеми отколкото за 20 години по най-обикновената семейна ладичка!Единствено двигателите на Хондите са наистина добри и икономични, но по една кола не само двигателите са разход.
Приятели, които са с Короли също доста неща изпосмениха, а едната, дето още няма 10 години и гръмна компютъра и автоматика започна да превключва с трясък.
Пък и Тойота са царе на сервизните акции - напоследък през месец взеха да ги обявяват!Това със сигурност не е заради високо качество.
При Маздите положението не е по-различно, а по отношение на ръждата се конкурират здраво с Опел.Една колежка с Мазда 3 смени калниците на 5-та година!Тук, заради тежката и дълга зима има мазди 2005-2006 година, дето са с дупки по калниците.Прави си сметка за какво качество говорим.
Наскоро излезе поредната класация на J.D. Power and Associates с проучване за качеството на 3 годишни автомобили:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18754-j-d-power-izbra-nai-nadejdnite-avtomobili/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... vtomobili/</a><!-- m -->
Както сам можеш да се убедиш, качеството е катастрофално зле при всички производители и за тези 3 години почти няма автомобил, дето да не се е счупил минимум веднъж, че и повече!
Миналата година любимата марка беше със 108 проблема на 100 автомобила, а сега е със 149 проблема/100 автомобила.
Виж и здравите Тойоти, Хонди и Мазди как са, преди да пишете откровени глупости.Или пък просто натъснете бутона обновление, за да влезнете в този век, а не да си мислите, че още сме някъде през 80-те или 90-те, ранните при това!
Съжалявам за по-острия тон, ама съм се наслушал на подобни контестации, нямащи нищо общо с реалността!
Колега, винаги съм се изразявал максиално обективно, но и винаги има изключения при всеки един потребител!
Как да знам, че си попаднал на правилно екплоатиран автомобил и наистина си имал проблеми, а не се били продиктувани от немърливостта на предишния собственик? За съжаление няма гаранция при 90-95% от старите автомобили, затова бях написал, че е важно как е поддържана и екплоатирана колата, а не толкова кой я е произвел.
Баща ми си купи чисто нова Мазда 1995 год. През 2002 год. я откраднаха и доста малко неща беше сменил по нея, но влизаше само в сервиз на "Мазда" за обслужване, тогава беше в Божурище. Преди кражбата беше успял да измине около 190 000 км с нея.
През 2005 год. си взе Авенсис D4D мотора, пак нов, до момента е на 180 000 км и единствено смени една дюза на 110 000 км. Окачване, скорости, съединител и т.н. не са пипани до момента. Но пак - колата се обслужва само в ТМ Ауто.
Аз лично до преди 6-7 год. карах стари коли, предимно внос от Италия или др. държава. Преди 5 год. купих buy-back италянска кола на 1 год. от официалния представител и я продадох миналата година. За смяна на части по нея съм дал не повече от 200 лв. за всичките 4 год., другото са масла, филтри и т.н. Купувах ги от Серес или Солун, а тук в проверен сервиз ги сменяха. Продадох я на едно момиче, което вече над 15 000 км я кара и само нафта налива, както и сменя масло.
Миналата година си взех ХС90 от МП, върнат и проверен автомобил. Обслужиха го преди продажбата и смениха разни дребни неща. Вече над 12 000 км само нафта зареждам. Правих му няколко софт ЪП-грейда, но само в МП!!! Когато дойде ред за обслужване, пак ще заложа на тях.
Като цяло закупуване на върнат автомобил от представител, който е проверен и обслужен, е по-скъпа първоначална инвестиция, но определено излиза по-евтино във времето
Както бях споменал, карал съм и френски коли. От нови, обслужвани редовно в официален сервиз. Пазя служебното и като свое, защото мен вози, а имам семейство с 2 деца, не мога да ги оставя сираци, защото съм решил да мина през някоя дупка с 100 или да не вкарам колата на време в сервиз.
Карал съм и немски - Опел, пак не съм имал проблеми.
Сега карам Шкода, отново нямам оплакване. За двигателите на ВАГ групата знам от други служебни Шкоди с бензиновите мотори и онези с DSG кутията - абонирани са за сервиз ... така че като цяло имам обективен поглед над нещата ... затова залагам при покупка на по-скъпи, но пазени коли.
Масови потребителят, защото ситуацията с доходите ни е такава, купува "изгодно" евтини коли, които имат доста проблеми. После се започва едно обикаляне по непроверени сервизи, закупуване на части и т.н.
Някои хора биха ме нарекли балък, защото давам повече за нещо, което може да се намери по-евтино, но аз смятам, че животът и сигурността и на семейството ми е по-важен, а определно безценен!
Е, да си задам сега въпроса - кои марки коли са скапани и кои не?