Волво Клуб - България

Full Version: пак относно пушека
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
жив късмет колеги, в четвъртък майстора ми направи центровка и колата беше много добре. Отивам в петък в София , ала бала и навръщане почна да придърпва. Сутринта в събота паля и старото положение че и по-лошо - придърпва пуши зверски едвам се кара. Зорлем стигнах до майстора и му я оставих. Като му звънах по телефона ми вика - Добре не си помлял двиг. зъбното на коляновия вал за анг. ремък се е отхлабило, изала се шпонката и губи центровка, добре, че не е превъртяло, смених го и засега е пушка грам дим няма "съвсем малко сутрин" върви като змей и съм доволен. Цена на зъбното 56лв., труд 40лв. и олекнах със 100 кинта ама добре че се оправи Tongue
жив късмет колеги, в четвъртък майстора ми направи центровка и колата беше много добре. Отивам в петък в София , ала бала и навръщане почна да придърпва. Сутринта в събота паля и старото положение че и по-лошо - придърпва пуши зверски едвам се кара. Зорлем стигнах до майстора и му я оставих. Като му звънах по телефона ми вика - Добре не си помлял двиг. зъбното на коляновия вал за анг. ремък се е отхлабило, изала се шпонката и губи центровка, добре, че не е превъртяло, смених го и засега е пушка грам дим няма "съвсем малко сутрин" върви като змей и съм доволен. Цена на зъбното 56лв., труд 40лв. и олекнах със 100 кинта ама добре че се оправи Tongue
направо луд късмет. не жали за 100 лева ами пий едно че ти се е разминало нещо страшно
направо луд късмет. не жали за 100 лева ами пий едно че ти се е разминало нещо страшно
Diman Wrote:Да продължа темата,ходих на майстор "непознат"(моят е болен),човека ми каза,че най вероятно прекъсването сутрин е от горивен филтер(гълта въздух) или някоя дюза не впръсква добре.Центровката е ОК,Свещите са ОК.Това е за сега,като оправя нещата,ще пиша за резултата.
Смятам да завърша темата,самия проблем ,може би от топлото време се реши от самосебе си,но въпреки всичко смених и последната свещ да знам ,че и 6-те са нови,смених и горивния филтър(смятам вече да го сменям на 5000км. заедно с въздушния),провериха ми дюзите ОК,помпата ОК.Сега пали от раз,работи ОК,но заключението на майсторите е вероятно слаб цилиндър.
Diman Wrote:Да продължа темата,ходих на майстор "непознат"(моят е болен),човека ми каза,че най вероятно прекъсването сутрин е от горивен филтер(гълта въздух) или някоя дюза не впръсква добре.Центровката е ОК,Свещите са ОК.Това е за сега,като оправя нещата,ще пиша за резултата.
Смятам да завърша темата,самия проблем ,може би от топлото време се реши от самосебе си,но въпреки всичко смених и последната свещ да знам ,че и 6-те са нови,смених и горивния филтър(смятам вече да го сменям на 5000км. заедно с въздушния),провериха ми дюзите ОК,помпата ОК.Сега пали от раз,работи ОК,но заключението на майсторите е вероятно слаб цилиндър.
Да спомена и мойте премеждия относно пушека и газовете. Тук покрай годишните прегледи пушека и обгазяването са най-големия проблем за минмаване на преглед. След първоначалния такъв ме посъветваха да си купя добавка (Взех СТП точно за пушек) и да отида извън града да покарам 100на километра на високи обороти. Това и направих 100на километра на 3700-4000 оборота след което прегледа мина фърсе. Разбирачите тук казаха че това е слабото място на дизела, ако се кара само в града се получава проблема с газове и пушек. Така че нищо нети пречи да пробваш най много да се набуташ 20-30лв за добавка и гориво.
Да спомена и мойте премеждия относно пушека и газовете. Тук покрай годишните прегледи пушека и обгазяването са най-големия проблем за минмаване на преглед. След първоначалния такъв ме посъветваха да си купя добавка (Взех СТП точно за пушек) и да отида извън града да покарам 100на километра на високи обороти. Това и направих 100на километра на 3700-4000 оборота след което прегледа мина фърсе. Разбирачите тук казаха че това е слабото място на дизела, ако се кара само в града се получава проблема с газове и пушек. Така че нищо нети пречи да пробваш най много да се набуташ 20-30лв за добавка и гориво.
Пламен го каза накрая на изречението - аз само да се изразя.

Дизела обича да се настъпва - тоест - да се продухва.
Затова винаги го правя - стига да е възможно - без добавки. И става.
Пламен го каза накрая на изречението - аз само да се изразя.

Дизела обича да се настъпва - тоест - да се продухва.
Затова винаги го правя - стига да е възможно - без добавки. И става.
Pages: 1 2 3 4 5