Волво Клуб - България

Full Version: С60 дросел
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги търсих други теми но не можах да намеря тема като този проблем!Колата е С60 2.4 бензин с три различни дросела по цифри колата все едно няма два цилиндъра проблем в мотора няма на сто процента!Държи високи обороти ту ниски гасне.Единствено с един дросел няма проблем докато не вдигне 90 градуса или по точно включи перка и нещата се влошават в горе посочените!Ще бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем.........и ако някой има някакви идеи!!!
чочко Wrote:Здравейте колеги търсих други теми но не можах да намеря тема като този проблем!Колата е С60 2.4 бензин с три различни дросела по цифри колата все едно няма два цилиндъра проблем в мотора няма на сто процента!Държи високи обороти ту ниски гасне.Единствено с един дросел няма проблем докато не вдигне 90 градуса или по точно включи перка и нещата се влошават в горе посочените!Ще бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с този проблем.........и ако някой има някакви идеи!!!


Диагностика...
Какви грешки има записани?
Ако проблема е дроселова клапа мога да помогна с ремонт-а и.
на диагностика колата се оплаква от дросел най-добре работи с марелито с белия надпис с който докато загрее намя проблеми !единия дросел даже е рециклиран от щатите с него работи най лошо.......вече съм в чудо с тази кола!
Как така си сменяваш дросели.... не знаеш ли,че трябва да се обучат! Когато се ремонтира твоят собствен,то той си е обучен и проблеми няма.За тези коли сигурно знаеш,че дроселът е проблемна част и най-препоръчително е ремонт на твоя,гаранция доживот с Sacer Big Grin
за обучаването не съм напълно съгласен от гледна точка на това,че не е първото волво на което слагам различен дросел/ли и да не тръгне без обучение...........просто тази кола е изумителна не съм се сблъсквал с такъв проблем!
Когато дроселът е мръсен (примерно) и го почистиш,след това имаш определен пробег,който трябва да навъртиш за да се самоадаптира към новите стойности на геометричните размери.През това време е възможно да държи високи обороти,да клатят и т.н. Това важи за "умните" клапи до към 2003,2004,след това тези които нямат мозък,след почистване,смяна и прочие се адаптират през ВИДА.
чочко Wrote:за обучаването не съм напълно съгласен от гледна точка на това,че не е първото волво на което слагам различен дросел/ли и да не тръгне без обучение...........просто тази кола е изумителна не съм се сблъсквал с такъв проблем!

Няма нищо изумително. Smile
Просто си трябва компютър, програма и подходящия за целта софтуер. Wink
Колега, това с дросела е световно известен дефект на Волво, със също така световно известни начини за решаването му. Накратко първо пробваш с чистене. Това е тъпо, временно палиативно решение, което ти дава възможност да включиш новата клапа в бюджета. Тук има тема за чистенето - намери я. При чистене естествено нямаш нужда от "обучаване".

Купуването на втора употреба от USA e може би най-глупавото нещо, което човек с проблем може да измисли. Първо кой ти казва колко ще ти изкара тази клапа и дали изобщо става? Истинските решения започват с рециклиране. Другия вариант е нова клапа, която се програмира. Марели отдавна не произвеждат, но има ОЕМ фирми. Тъй като гаранция в България май само от Мото Пфое можеш да получиш, а и програмирането се прави само от официалните сервизи на Волво, логично беше да отидеш първо там, най-малкото за да разбереш с колко пари ще олекнеш.

Айде да видим какво ще кажат форумните мъдреци по въпроса, защото аз все пак съм карач, а не монтьор. Аз лично за себе ще кажа, че пари за здравето на любимото Волво давам с удоволствие, но само срещу ГАРАНЦИЯ! Въпросът ми е, ако една клапа от USA струва от 50$ до 400$, рециклиране 200 евро, а нова клапа 400, колко пъти трябва да настъпя мотиката докато ми тръгне колата? Абе вие вица за бай Ганьо дето изял тоягите, излизал солта и накрая си платил не сте ли го чували?
Първо на диагностика за да се разбере TPS или не.Ако е TPS и почистването няма да помогне... Колега Gustav, за обучаването,но за да сме точни в терминологията: адаптирането е процес който се извършва,без самия,в ролята си на "карач" да разбереш.Както описах по-горе умните клапи се самоадаптират,а глупавите (след 2003-2004) - през вида.Трябва да се прави разлика между програмиране и адаптиране,а колкото до обучаването - който както иска да го разбира,аз съм използвал думата по-горе в значението си на адаптация.
Имам предвид, че за новата клапа която намерх, пише отдолу забележка - че се програмира. Приемчикът от нашия фирмен сервиз ми каза същото. Мисълта ми е, че клапата се нуждае от външна намеса за да тръгне. А не както някой казват - сядаш, караш и тя се оправя сама. Това означава, че ще отидат някакви пари за това програмиране. При нас това струва 40 евро.
Pages: 1 2 3