Posts: 354
Threads: 48
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Колега, това с дросела е световно известен дефект на Волво, със също така световно известни начини за решаването му. Накратко първо пробваш с чистене. Това е тъпо, временно палиативно решение, което ти дава възможност да включиш новата клапа в бюджета. Тук има тема за чистенето - намери я. При чистене естествено нямаш нужда от "обучаване".
Купуването на втора употреба от USA e може би най-глупавото нещо, което човек с проблем може да измисли. Първо кой ти казва колко ще ти изкара тази клапа и дали изобщо става? Истинските решения започват с рециклиране. Другия вариант е нова клапа, която се програмира. Марели отдавна не произвеждат, но има ОЕМ фирми. Тъй като гаранция в България май само от Мото Пфое можеш да получиш, а и програмирането се прави само от официалните сервизи на Волво, логично беше да отидеш първо там, най-малкото за да разбереш с колко пари ще олекнеш.
Айде да видим какво ще кажат форумните мъдреци по въпроса, защото аз все пак съм карач, а не монтьор. Аз лично за себе ще кажа, че пари за здравето на любимото Волво давам с удоволствие, но само срещу ГАРАНЦИЯ! Въпросът ми е, ако една клапа от USA струва от 50$ до 400$, рециклиране 200 евро, а нова клапа 400, колко пъти трябва да настъпя мотиката докато ми тръгне колата? Абе вие вица за бай Ганьо дето изял тоягите, излизал солта и накрая си платил не сте ли го чували?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!