Волво Клуб - България

Пълна версия: Резервна гума
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3
Хора проверете си налягането в резервните гуми. Моята не е ползвани никога чисто нова.
Реших да и видя налягането и беше по малко от половин атмосфера а трябва да е 4,2
При мен е същото. Мислил съм да сложа като резервна някоя от нормалните зимни гуми, но ще ми отнеме мястото на инструментите и крика. Колегата е прав. Може да се окаже, че нямаме резервна гума, точно когато ни трябва.
tortomanin написа:При мен е същото. Мислил съм да сложа като резервна някоя от нормалните зимни гуми, но ще ми отнеме мястото на инструментите и крика. Колегата е прав. Може да се окаже, че нямаме резервна гума, точно когато ни трябва.
Съветът е много полезен, защото малко хора се сещат да си проверяват оборудването периодично, но явно има причина да спадат тези "патерици", защото при мен за година и половина не е мръднала (проверявам си я периодично). Отделно преди няколко месеца се сдобих с още една "патерица", която сега продавам ... тя също не е мръднала.
Вижте дали не изпускат от винтили, т.к. са гумени и след Х години е нормално да започнат да дават ядове Wink
Аз поради тази причина слагам метални винтили на джантите, за да не ми правят кофти номера ... не, че не е възможно и при тях да има издънка, но поне не се скапват толкова бързо.
При теб не е спаднала за година и половина Smile Аз от както съм я купил не съм я пипал над 5 години. Гумата е чисто нова Continental със гумените бодлички от всички страни явно никога не е ползване. Значи може и от 10 години да не е проверявана Smile
Maxijaz написа:При теб не е спаднала за година и половина Smile Аз от както съм я купил не съм я пипал над 5 години. Гумата е чисто нова Continental със гумените бодлички от всички страни явно никога не е ползване. Значи може и от 10 години да не е проверявана Smile
Точно това имам предвид, че за 10 години гуменият вентил се е опекъл и е започнал да пропуска по-малко.
Тъй като "патерицата" е на 4 атм., нормално да си направи път въздухът по-лесно.
Занеси я на гумаджия, няма да струва много да я прегледат и сменят вентила Wink Тя не е спукана или пробита, за да изпуска бързо ... сигурно ще й трябват месеци, за да спадне отново Wink
btw ... "патериците" се правят от по-различен каучук и издържат много повече от обичайна гума, на стареене, затова си мисля, че е вентил. Тази, която я продавам е чисто нова, не е ползвана, с мустаците, като при теб, дори няма пукнатини. Черна и запазена ... само по джантата има малко ръжда тук-там, а самата гума е ДОТ 2004 или 2005, не помня точно кога. Седи си на 4 атм. и не мърда 8-)
Най вероятно ще и сменя винтила знам че не е скъпо.
Maxijaz написа:Най вероятно ще и сменя винтила знам че не е скъпо.
Кажи после дали е било от него, защото ако съм прав, хубаво е колегите профилактично да направят тази процедура ... доста е неприятно да спукаш гума, със задоволство да изкараш резервната и тя да се окаже негодна ... особено сега в летните месеци, може да си скапе човек настроението и почивката Wink
Аз подозирам че не повечето колеги гумите са им на същото положение Smile На 1 атмосфера или по малко ако не са се сещали да ги припомпват от време на време.
Maxijaz написа:Аз подозирам че не повечето колеги гумите са им на същото положение Smile На 1 атмосфера или по малко ако не са се сещали да ги припомпват от време на време.
Напълно си прав! Wink
Надали някой се е сещал до момента, когато му потрябва ... но тогава се оказва вече късно :lol:
Аз я проверявах от време на време и имах късмет, когато жената заедно с децата спукаха гума в провинцията, и с малко чужда помощ при смяната се прибраха нормално. За около 2 месеца спада с 1-1.5ат. При проверка с водна баня не се виждат мехурчета. Интересно е, че при напомпване до въпросните 4.2ат. повдига кората над нея с около 2см. За това едно комресорче до нея и я забравих.
Страници: 1 2 3