10-24-2013, 02:06 AM
..моя проблем с Волво S60 2004 2.5T
..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.
Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам
..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър
..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.
Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам
..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър