Волво Клуб - България

Full Version: Мисля че съм на прав път в само-диагностицирането на...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
..моя проблем с Волво S60 2004 2.5T

..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.

Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам Smile

..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър
mr_gp4e Wrote:..моя проблем с Волво S60 2004 2.5T

..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.

Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам Smile

..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър
Здравей, колега Smile
Не знам с каква диагностика си правил проверка, но 100% е записала грешката в логовете. Тези коли записват когато не ти свети крушка в купето, но не винаги палят MIL лампата (т.е. чекът на мотора).
Така че те съветвам да й направиш подходяща диагностика, за да видиш дали е този регулатор или нещо друго.
Подобен симптом има при датчик на коляновия вал или лоша връзка към свещите (понякога остава на празен ход, но губи цилиндър), така че - VIDA-DICE му е майката Smile
Поздрави!
Виж грешките в Mode $6 - почти съм сигурен, че ще имаш компонент, който не минава теста. В тази http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...=8&t=28852 тема съм писал как става.
Не знам как смяташ сам да си го смениш регулатора.При 40-ките се намира под рейката и си е доста сложна работа.Новия регулатор и тук си е доста парици.Подобни симптоми има и при заминаваща си бензинова помпа.