The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мисля че съм на прав път в само-диагностицирането на...

#1
..моя проблем с Волво S60 2004 2.5T

..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.

Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам Smile

..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър
Reply

#2
mr_gp4e Wrote:..моя проблем с Волво S60 2004 2.5T

..Колата пали нормално 8/10 пъти...но от време на време независимо дали е топла или студена(може би по-често когато е топла?) колата пали и веднага гасне..все едно е задавена...ако се изразявам правилно. Отделно, много често като пали върти по-продължително отколкото ми се струва нормално.

Както и да е..четейки американски форуми, стигнах до така наречения на английски Fuel Pressure Regulator/Sensor. Сега това според мен е някакъв сенсор/регулатор за горивото който се намира точно до ангренажния ремък отгоре на двигателя от лявата страна като си срещу колата. Доста хора четох са имали подобни симптоми като мойте и със смяната на тази част им се решават. Сега, смяната ще си направя сам ако е това разбира се, но понеже гледам че е към $150 преди да купувам и сменям искам да питам Smile

..моля за помощ. Не ми свети Check engine light-a и нямам записани кодове, правил съм диагностика с компютър
Здравей, колега Smile
Не знам с каква диагностика си правил проверка, но 100% е записала грешката в логовете. Тези коли записват когато не ти свети крушка в купето, но не винаги палят MIL лампата (т.е. чекът на мотора).
Така че те съветвам да й направиш подходяща диагностика, за да видиш дали е този регулатор или нещо друго.
Подобен симптом има при датчик на коляновия вал или лоша връзка към свещите (понякога остава на празен ход, но губи цилиндър), така че - VIDA-DICE му е майката Smile
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Виж грешките в Mode $6 - почти съм сигурен, че ще имаш компонент, който не минава теста. В тази http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...=8&t=28852 тема съм писал как става.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#4
Не знам как смяташ сам да си го смениш регулатора.При 40-ките се намира под рейката и си е доста сложна работа.Новия регулатор и тук си е доста парици.Подобни симптоми има и при заминаваща си бензинова помпа.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)