Волво Клуб - България

Full Version: ПОМОЩ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ Volvo S40 (2007 2.0D)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, колеги!

Моля ви за препоръка и за помощ. Имам голям проблем с моето Волво S40 (2007, 2.0D).Ето и историята-вече 4 месеца най-различни майстори се упражняват върху колата, включително и Мото Пфое Плевен и София. Един ден започна да придърпва и да качва разхода на гориво. Закарах я в сервиз, казаха, че дюзите са развалени, взехме нови дюзи, колата си тръгна почти нормално- разходът беше малко по-висок от обичайното и се чуваше леко почукване. Реших, че все пак ще е добре да я видят в оторизиран сервиз, закарах я в Мото Пфое Плевен, където се оказа, че не могат да я ремонтират и ме препратиха в София. Закарах я в София с оплакване от лекото почукване и завишения разход. "Поправиха" я, на петия километър след сервиза спря на околовръстното и отказа да запали повече. Направих едно хубаво задръстване, дойде пътна помощ и я върнаха директно в сервиза на Мото Пфое, откъдето ми се обадиха вчера и казаха, че двигателят е безвъзвратно повреден, единственият вариант е нов двигател-14 000 лева (като вече бях дал около 5000 за ремонти). И така след интервенцията в Мото Пфое от кола, която си вървеше с леко почукване сега вече не иска и да запали.
Моля ви препоръчайте ми добър сервиз, където хората наистина да разбират от Волво, за да я закарам да я прегледат и да кажат дали наистина няма да стане нищо от нея или ще може да се оправи.
Ще стане, Мото Пфое просто не правят ремонти по двигателя, за които трябва да се 'отваря' двигателя. За кой град търсиш сервиз, това прилича на дълъг ремонт?
Здравей, благодаря за бързия отговор. Най-добре ще е в София, тъй като колата е в момента в Мото Пфое в София.
teodor.machev Wrote:Здравейте, колеги!

Моля ви за препоръка и за помощ. Имам голям проблем с моето Волво S40 (2007, 2.0D).Ето и историята-вече 4 месеца най-различни майстори се упражняват върху колата, включително и Мото Пфое Плевен и София. Един ден започна да придърпва и да качва разхода на гориво. Закарах я в сервиз, казаха, че дюзите са развалени, взехме нови дюзи, колата си тръгна почти нормално- разходът беше малко по-висок от обичайното и се чуваше леко почукване. Реших, че все пак ще е добре да я видят в оторизиран сервиз, закарах я в Мото Пфое Плевен, където се оказа, че не могат да я ремонтират и ме препратиха в София. Закарах я в София с оплакване от лекото почукване и завишения разход. "Поправиха" я, на петия километър след сервиза спря на околовръстното и отказа да запали повече. Направих едно хубаво задръстване, дойде пътна помощ и я върнаха директно в сервиза на Мото Пфое, откъдето ми се обадиха вчера и казаха, че двигателят е безвъзвратно повреден, единственият вариант е нов двигател-14 000 лева (като вече бях дал около 5000 за ремонти). И така след интервенцията в Мото Пфое от кола, която си вървеше с леко почукване сега вече не иска и да запали.
Моля ви препоръчайте ми добър сервиз, където хората наистина да разбират от Волво, за да я закарам да я прегледат и да кажат дали наистина няма да стане нищо от нея или ще може да се оправи.
Здравей колега,
неприятна ситуация с колата ти, но малко е странно и недостатъчно това, което си написал.
Не казваш всичко или премълчаваш нещо?
Лично познавам служители от сервиза на МП (София) и мога да ти кажа, че това е единственият официален сервиз в България, в който служителите имат съвест! Да, не е евтино да им ползваш услугите, но поне е сигурно.
Написал си, че си дал 5000 лв. за ремонти до момента, а само едната дюза ти струва над 1500 лв. (нова) ... явно не са сменили дюзите :roll:
Друго - ако нещо не е било наред, в МП са щели да го видят веднага и да извършат ремонта правилно или да ти откажат да я поправят. Лично пред мен отказаха да ремонтират една кола, която имаше доста проблеми и за която имаше съмнение, че може да "умре" след интервенцията, за която беше приета.
Не съм служител на МП и не съм на комисионна, за да им правя реклама, но какви грешки е записвала и има в момента колата, т.е. какво е прочела VIDA-та?
Като човек който се е занимавал някога с сервизна дейност(не на коли а на електроника) мога да потвърдя, че нещото не е никакъв проблем да се досчупи в ръцете на сервизния специалист в момента когато започне да се търси проблема. Причините могат да са хиляди. Ще се опитам да разбера повече инфо от МП за случилото се. В Люлинското МП е колата нали?
В МП правят ремонти на двигатели. Idea

Доколкото разбрах тази кола е била с следните проблеми:
1. Много ниска компресия.
2. Стопени бутала.
3. Цилиндрите и те са зле.
Клиента е поискал да се сменят някакви лагери въпреки факта, че от МП са казали, че този мотор е за боклука.
Според МП смяната на тези лагери е била безмисленна и напълно излишна, но след настояване от клиента е направена.

Оттам нататък според мен няма никакъв смисъл да се прави каквото и да било. Аз в подобни обстоятелства бих търсил друг двигател. Всичко останало са кърпежи които никой не може да каже колко време ще изкарат.


P.S. Роби каза, че по някое време ще влезе и ще напише подробности за случката. Wink
Здравейте на всички,най-вече чета във форума и много рядко пиша, но в случая не мога да стърпя. Confusedhock: Confusedhock:

Автомобила на г-н Мачев дойде в сервиза на 09,10,2013г. с оплакване "чукане в мотора" след като са отремонтирани дюзите,още в приемната по звука му казахме, че е за двигател.Да ,не е приятно да се чуе това и естествено той не прие това на доверие и поиска да проверим обстойно нещата.Разглобихме двигателя и установихме нищо изненадващо :twisted: :twisted:
- 3 стопени бутала
- 3 надрани непоправимо цилиндъра
- повлякли биелни лагери на 3 цилиндъра
- превъртял 1 биелен лагер - откъдето идваше основно и шума.

г-н Мачев дойде лично в сервиза придружен от "специалист" видяха разглобения двигател и решиха да сменим само биелните лагери и да продадат бързо колата.
Въпреки ,че им обяснихме ,че това ще са пари хвърлени на вятъра те настояха на своето.Клиента е прав и за неговите пари - каквото си пожелае Big Grin Big Grin .Сменихме биелните лагери и затворихме мотора, но СРЕЩУ ИЗРИЧЕН ПОДПИС ОТ Г-Н МАНЧЕВ че това се прави на негова отговорност без никаква гаранция за ремонта./ сканираната поръчка с подписа ще се опитам да кача/.Общата сума заплатена е 2283лв.
Както вече казах -пари на вятъра.Е взеха колата и изкараха до околовръстното/ както и бяхме им казали/.
Ако нещо не е така г-н Манчев да бъде добър да го посочи.
Отново върнаха колата в сервиза - защо не знам, и поискаха да проверим какъв е проблема.Е какъв да е, на 3 цилиндъра 0-компресия на четвъртия 5 атм. и се връщаме отново в изходна позиция, но олекнали с 2300 лв само за да се опитаме да прекараме някой :evil: :evil:
/ извинявам се за тона/.
Днес дойде нов специалист от Плевен да вземе автомобила с коментара - Аз знам какво и е, ще смениме едно "долнище"-/каквото и да значи/ на мотора за 300 лв. и айде на пазара.А сега успех и да си я кара със здраве новия собственик. :roll: :roll: :roll:
А кажете как да кача сканираната поръчка и дали да дам и шасито за да не си купи някой "нова"S40

Г-н Манчев имайте малко срам,какво ще правите с автомобила си е лично ваша работа.Но моля не оплювайте незаслужено колегите които са направили точно тези глупости за които Вие плащате.Ако поискате и го платите ще го направим още три пъти,ние не отказваме на клиентите си нищо,това ни е работата.Не пожелахте да се вслушате в думите ни и в разума,дано поне ви е доставило удоволствие преживяването.Винаги сте добре дошъл в нашите сервизи. Big Grin
Ей, ама как го надуших този тарикат :lol:
Поредният "горублянски" селяндур и лайнар, който иска да набута някой невинен човек :evil: :evil: :evil:
Направо му пишете номера на колата, VIN-а, цвят, екстри и т.н., за да видят повече хора Idea
Темата да се заключи след предоставената информация от МП - лично моите адмирации към всички вас!!! За пореден път ми доказахте, че сте сериозни хора Wink А ... и много се радвам, че е платил доста пари за глупостта си! Следващият път им взимайте х 3 :mrgreen:
А този потребител да отиде в секция "КОШ" :evil:
Колеги макар да се отнася за съвсем различно нещо ,не желая да правя цяла нова тема .Имам следния въпрос механика които ми прави колата е поръчал една част(Мембрана за подкартерни газове намираща се под въздушния колектор)от MOTO-PFOHE Варна от там ни казаха ,че частта я няма в БГ и да чакаме 10 дена .Въпроса ми е следния понеже не знам дали я е заявил като физическо или юридическо лице не знам как да проверя в MOTO-PFOHE дали няма да пристигне по рано от обявения срок и дали ако пристигне ще се обадят?Че имaxмe преди време следния глупав проблем от представителството на Мазда във Варна бяхме поръчахме едни части и щяха да се обадят мина срока .Оказа се накрая ,че те просто чакали и фактурата да пристигне понеже я били забутали в София и не могли да ни намерят номера и не знам колко куп оправдания ми чу главата-без коментар ....Възможно ли е по същия начин да стане и с MOTO-PFOHE или са коректни и се обаждат ако дойде бързо ето и VIN YV1RS65P912049302 номера ако някой може да съдейства и провери или да каже как аз да си направя справката да ги тормозя Smile Благодаря предварително !
Dodo 155 Wrote:Ей, ама как го надуших този тарикат :lol:
Поредният "горублянски" селяндур и лайнар, който иска да набута някой невинен човек :evil: :evil: :evil:
.............
Това ми хареса. Big Grin ...срам за такъв човек и дано колата му не отиде при някой ентусиаст на марката, че и майка му ще разплаче :!: :!: :!:
Аз съм ЗА , тази кола да й се публикуват данните , за да си имаме едно на ум.
Pages: 1 2 3