The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПОМОЩ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ Volvo S40 (2007 2.0D)

#1
Здравейте, колеги!

Моля ви за препоръка и за помощ. Имам голям проблем с моето Волво S40 (2007, 2.0D).Ето и историята-вече 4 месеца най-различни майстори се упражняват върху колата, включително и Мото Пфое Плевен и София. Един ден започна да придърпва и да качва разхода на гориво. Закарах я в сервиз, казаха, че дюзите са развалени, взехме нови дюзи, колата си тръгна почти нормално- разходът беше малко по-висок от обичайното и се чуваше леко почукване. Реших, че все пак ще е добре да я видят в оторизиран сервиз, закарах я в Мото Пфое Плевен, където се оказа, че не могат да я ремонтират и ме препратиха в София. Закарах я в София с оплакване от лекото почукване и завишения разход. "Поправиха" я, на петия километър след сервиза спря на околовръстното и отказа да запали повече. Направих едно хубаво задръстване, дойде пътна помощ и я върнаха директно в сервиза на Мото Пфое, откъдето ми се обадиха вчера и казаха, че двигателят е безвъзвратно повреден, единственият вариант е нов двигател-14 000 лева (като вече бях дал около 5000 за ремонти). И така след интервенцията в Мото Пфое от кола, която си вървеше с леко почукване сега вече не иска и да запали.
Моля ви препоръчайте ми добър сервиз, където хората наистина да разбират от Волво, за да я закарам да я прегледат и да кажат дали наистина няма да стане нищо от нея или ще може да се оправи.
Reply

#2
Ще стане, Мото Пфое просто не правят ремонти по двигателя, за които трябва да се 'отваря' двигателя. За кой град търсиш сервиз, това прилича на дълъг ремонт?
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Здравей, благодаря за бързия отговор. Най-добре ще е в София, тъй като колата е в момента в Мото Пфое в София.
Reply

#4
teodor.machev Wrote:Здравейте, колеги!

Моля ви за препоръка и за помощ. Имам голям проблем с моето Волво S40 (2007, 2.0D).Ето и историята-вече 4 месеца най-различни майстори се упражняват върху колата, включително и Мото Пфое Плевен и София. Един ден започна да придърпва и да качва разхода на гориво. Закарах я в сервиз, казаха, че дюзите са развалени, взехме нови дюзи, колата си тръгна почти нормално- разходът беше малко по-висок от обичайното и се чуваше леко почукване. Реших, че все пак ще е добре да я видят в оторизиран сервиз, закарах я в Мото Пфое Плевен, където се оказа, че не могат да я ремонтират и ме препратиха в София. Закарах я в София с оплакване от лекото почукване и завишения разход. "Поправиха" я, на петия километър след сервиза спря на околовръстното и отказа да запали повече. Направих едно хубаво задръстване, дойде пътна помощ и я върнаха директно в сервиза на Мото Пфое, откъдето ми се обадиха вчера и казаха, че двигателят е безвъзвратно повреден, единственият вариант е нов двигател-14 000 лева (като вече бях дал около 5000 за ремонти). И така след интервенцията в Мото Пфое от кола, която си вървеше с леко почукване сега вече не иска и да запали.
Моля ви препоръчайте ми добър сервиз, където хората наистина да разбират от Волво, за да я закарам да я прегледат и да кажат дали наистина няма да стане нищо от нея или ще може да се оправи.
Здравей колега,
неприятна ситуация с колата ти, но малко е странно и недостатъчно това, което си написал.
Не казваш всичко или премълчаваш нещо?
Лично познавам служители от сервиза на МП (София) и мога да ти кажа, че това е единственият официален сервиз в България, в който служителите имат съвест! Да, не е евтино да им ползваш услугите, но поне е сигурно.
Написал си, че си дал 5000 лв. за ремонти до момента, а само едната дюза ти струва над 1500 лв. (нова) ... явно не са сменили дюзите :roll:
Друго - ако нещо не е било наред, в МП са щели да го видят веднага и да извършат ремонта правилно или да ти откажат да я поправят. Лично пред мен отказаха да ремонтират една кола, която имаше доста проблеми и за която имаше съмнение, че може да "умре" след интервенцията, за която беше приета.
Не съм служител на МП и не съм на комисионна, за да им правя реклама, но какви грешки е записвала и има в момента колата, т.е. какво е прочела VIDA-та?
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Като човек който се е занимавал някога с сервизна дейност(не на коли а на електроника) мога да потвърдя, че нещото не е никакъв проблем да се досчупи в ръцете на сервизния специалист в момента когато започне да се търси проблема. Причините могат да са хиляди. Ще се опитам да разбера повече инфо от МП за случилото се. В Люлинското МП е колата нали?
Reply

#6
В МП правят ремонти на двигатели. Idea

Доколкото разбрах тази кола е била с следните проблеми:
1. Много ниска компресия.
2. Стопени бутала.
3. Цилиндрите и те са зле.
Клиента е поискал да се сменят някакви лагери въпреки факта, че от МП са казали, че този мотор е за боклука.
Според МП смяната на тези лагери е била безмисленна и напълно излишна, но след настояване от клиента е направена.

Оттам нататък според мен няма никакъв смисъл да се прави каквото и да било. Аз в подобни обстоятелства бих търсил друг двигател. Всичко останало са кърпежи които никой не може да каже колко време ще изкарат.


P.S. Роби каза, че по някое време ще влезе и ще напише подробности за случката. Wink
Reply

#7
Здравейте на всички,най-вече чета във форума и много рядко пиша, но в случая не мога да стърпя. Confusedhock: Confusedhock:

Автомобила на г-н Мачев дойде в сервиза на 09,10,2013г. с оплакване "чукане в мотора" след като са отремонтирани дюзите,още в приемната по звука му казахме, че е за двигател.Да ,не е приятно да се чуе това и естествено той не прие това на доверие и поиска да проверим обстойно нещата.Разглобихме двигателя и установихме нищо изненадващо :twisted: :twisted:
- 3 стопени бутала
- 3 надрани непоправимо цилиндъра
- повлякли биелни лагери на 3 цилиндъра
- превъртял 1 биелен лагер - откъдето идваше основно и шума.

г-н Мачев дойде лично в сервиза придружен от "специалист" видяха разглобения двигател и решиха да сменим само биелните лагери и да продадат бързо колата.
Въпреки ,че им обяснихме ,че това ще са пари хвърлени на вятъра те настояха на своето.Клиента е прав и за неговите пари - каквото си пожелае Big Grin Big Grin .Сменихме биелните лагери и затворихме мотора, но СРЕЩУ ИЗРИЧЕН ПОДПИС ОТ Г-Н МАНЧЕВ че това се прави на негова отговорност без никаква гаранция за ремонта./ сканираната поръчка с подписа ще се опитам да кача/.Общата сума заплатена е 2283лв.
Както вече казах -пари на вятъра.Е взеха колата и изкараха до околовръстното/ както и бяхме им казали/.
Ако нещо не е така г-н Манчев да бъде добър да го посочи.
Отново върнаха колата в сервиза - защо не знам, и поискаха да проверим какъв е проблема.Е какъв да е, на 3 цилиндъра 0-компресия на четвъртия 5 атм. и се връщаме отново в изходна позиция, но олекнали с 2300 лв само за да се опитаме да прекараме някой :evil: :evil:
/ извинявам се за тона/.
Днес дойде нов специалист от Плевен да вземе автомобила с коментара - Аз знам какво и е, ще смениме едно "долнище"-/каквото и да значи/ на мотора за 300 лв. и айде на пазара.А сега успех и да си я кара със здраве новия собственик. :roll: :roll: :roll:
А кажете как да кача сканираната поръчка и дали да дам и шасито за да не си купи някой "нова"S40

Г-н Манчев имайте малко срам,какво ще правите с автомобила си е лично ваша работа.Но моля не оплювайте незаслужено колегите които са направили точно тези глупости за които Вие плащате.Ако поискате и го платите ще го направим още три пъти,ние не отказваме на клиентите си нищо,това ни е работата.Не пожелахте да се вслушате в думите ни и в разума,дано поне ви е доставило удоволствие преживяването.Винаги сте добре дошъл в нашите сервизи. Big Grin
Reply

#8
Ей, ама как го надуших този тарикат :lol:
Поредният "горублянски" селяндур и лайнар, който иска да набута някой невинен човек :evil: :evil: :evil:
Направо му пишете номера на колата, VIN-а, цвят, екстри и т.н., за да видят повече хора Idea
Темата да се заключи след предоставената информация от МП - лично моите адмирации към всички вас!!! За пореден път ми доказахте, че сте сериозни хора Wink А ... и много се радвам, че е платил доста пари за глупостта си! Следващият път им взимайте х 3 :mrgreen:
А този потребител да отиде в секция "КОШ" :evil:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
Колеги макар да се отнася за съвсем различно нещо ,не желая да правя цяла нова тема .Имам следния въпрос механика които ми прави колата е поръчал една част(Мембрана за подкартерни газове намираща се под въздушния колектор)от MOTO-PFOHE Варна от там ни казаха ,че частта я няма в БГ и да чакаме 10 дена .Въпроса ми е следния понеже не знам дали я е заявил като физическо или юридическо лице не знам как да проверя в MOTO-PFOHE дали няма да пристигне по рано от обявения срок и дали ако пристигне ще се обадят?Че имaxмe преди време следния глупав проблем от представителството на Мазда във Варна бяхме поръчахме едни части и щяха да се обадят мина срока .Оказа се накрая ,че те просто чакали и фактурата да пристигне понеже я били забутали в София и не могли да ни намерят номера и не знам колко куп оправдания ми чу главата-без коментар ....Възможно ли е по същия начин да стане и с MOTO-PFOHE или са коректни и се обаждат ако дойде бързо ето и VIN YV1RS65P912049302 номера ако някой може да съдейства и провери или да каже как аз да си направя справката да ги тормозя Smile Благодаря предварително !
Reply

#10
Dodo 155 Wrote:Ей, ама как го надуших този тарикат :lol:
Поредният "горублянски" селяндур и лайнар, който иска да набута някой невинен човек :evil: :evil: :evil:
.............
Това ми хареса. Big Grin ...срам за такъв човек и дано колата му не отиде при някой ентусиаст на марката, че и майка му ще разплаче :!: :!: :!:
Аз съм ЗА , тази кола да й се публикуват данните , за да си имаме едно на ум.
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)