Волво Клуб - България

Full Version: Някой да знае...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Е то няма от какво да се притеснявам. 8)
Всичко, което твърдях е вярно, просто причината за по-дългия спирачен път при плъзгане се оказа друга. Всъщност според автора би следвало и ABS да пречи при спиране в мек сняг. Big Grin

Разбира се че ще тестваме, нали спечели каса бира Smile
Е то няма от какво да се притеснявам. 8)
Всичко, което твърдях е вярно, просто причината за по-дългия спирачен път при плъзгане се оказа друга. Всъщност според автора би следвало и ABS да пречи при спиране в мек сняг. Big Grin

Разбира се че ще тестваме, нали спечели каса бира Smile
споко бе и 1 върши работа :partyman:
споко бе и 1 върши работа :partyman:
veskoz Wrote:споко бе и 1 върши работа :partyman:

Спокоен съм, ама нали не смяташ ти да пиеш пък останалите да гледаме :roll: и преглъщаме Big Grin

Между впрочем, рзбрах и нещо друго....по-старите ABS припомпвали 3, 4 пъти на секунда, а новите 20-30. Това според мен има огромно значение.

Ето и един форум дето много ми хареса също:
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=1602&st=0
veskoz Wrote:споко бе и 1 върши работа :partyman:

Спокоен съм, ама нали не смяташ ти да пиеш пък останалите да гледаме :roll: и преглъщаме Big Grin

Между впрочем, рзбрах и нещо друго....по-старите ABS припомпвали 3, 4 пъти на секунда, а новите 20-30. Това според мен има огромно значение.

Ето и един форум дето много ми хареса също:
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=1602&st=0
брееееееееееей каква интересна дискусия се е заформила а аз съм пропуснал Confusedhock:
за да разберете действието на абс-а е най добре да го изпитате лично, иначе винаги ще има спорове.

обобщено казано:
- на сух и грапав асфалт абс-а удължава спирачния път :!: :!: :!:
- на мокра, снежна, мръсна настилка го намалява

другата му основна функция е запазване на стабилно управление на колата. Абс-ът не позволява д се получи поднасяне, завъртане и нарушаване на траекторията на автомобила. при спиране с абс се натиска зверски педала за да се включи системата, за разлика от колите с обикнвени спирачки където със средния педал се работи внимателно именно поради факта че колелата блокират.
Абс-ът е като нож с две остриета, колкото помага толкова и пречи. Веско е усетил гадната страна, но нека като завали сняг да се пробва да слиза от планината с добри зимни гуми, за да се наслади на спокойно и безпроблемно спускане, докато всички останали пъплят едва едва, за да усети предимствата.

пп: стояне ще загубиш касата на теста по спиране пред ним. Със суркане на колелата колата спира много по бързо. Но за целите на теста трябва да се включи и премерване на траекторията при спиране. Когато блокират колелата и започнат да се суркат винаги се получава поднасяне и завъртане поради простата причина че настилката не е еднаква.
брееееееееееей каква интересна дискусия се е заформила а аз съм пропуснал Confusedhock:
за да разберете действието на абс-а е най добре да го изпитате лично, иначе винаги ще има спорове.

обобщено казано:
- на сух и грапав асфалт абс-а удължава спирачния път :!: :!: :!:
- на мокра, снежна, мръсна настилка го намалява

другата му основна функция е запазване на стабилно управление на колата. Абс-ът не позволява д се получи поднасяне, завъртане и нарушаване на траекторията на автомобила. при спиране с абс се натиска зверски педала за да се включи системата, за разлика от колите с обикнвени спирачки където със средния педал се работи внимателно именно поради факта че колелата блокират.
Абс-ът е като нож с две остриета, колкото помага толкова и пречи. Веско е усетил гадната страна, но нека като завали сняг да се пробва да слиза от планината с добри зимни гуми, за да се наслади на спокойно и безпроблемно спускане, докато всички останали пъплят едва едва, за да усети предимствата.

пп: стояне ще загубиш касата на теста по спиране пред ним. Със суркане на колелата колата спира много по бързо. Но за целите на теста трябва да се включи и премерване на траекторията при спиране. Когато блокират колелата и започнат да се суркат винаги се получава поднасяне и завъртане поради простата причина че настилката не е еднаква.
Вчера СПЕЦИАЛНО ходих при един физик. Помислихме заедно и стигнах до извода че:
Стоян се оказа напълно прав за границата на триене.
Триене има докато колелото не блокира следва пързаляне разбира се идва и моя момент когато цялата тежест пък пада в-ху блокиралите предни колела и съпротивлението е по-голямо.
Наистина не споменах (без да искам) излъскания асфалт и гумите ми (205/50/15 на 3 атм!!!) който не са първа хубост но не са и за изхвърляне.
Резултата е 1:1 наистина.
Но за опита и аз все още мисля че ще спра по бързо без ABS.
Вчера го включих и сега гледам да го изучавам при различни ситуации-да свиквам, защото както каза чичко физик:
"Алонсо и Шумахер карат с ABS а ти..."

Май и двамата ще пийнем биричка :wink:

stoyanz :occasion5: veskoz
Вчера СПЕЦИАЛНО ходих при един физик. Помислихме заедно и стигнах до извода че:
Стоян се оказа напълно прав за границата на триене.
Триене има докато колелото не блокира следва пързаляне разбира се идва и моя момент когато цялата тежест пък пада в-ху блокиралите предни колела и съпротивлението е по-голямо.
Наистина не споменах (без да искам) излъскания асфалт и гумите ми (205/50/15 на 3 атм!!!) който не са първа хубост но не са и за изхвърляне.
Резултата е 1:1 наистина.
Но за опита и аз все още мисля че ще спра по бързо без ABS.
Вчера го включих и сега гледам да го изучавам при различни ситуации-да свиквам, защото както каза чичко физик:
"Алонсо и Шумахер карат с ABS а ти..."

Май и двамата ще пийнем биричка :wink:

stoyanz :occasion5: veskoz
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11