03-11-2015, 07:34 AM
Здравейте колеги,
реших да потърся помощ във форума тъй като вече загубих надежда
Всичко започна лятото след един порой в Русе и влизането ми в отворена шахта под реките по улиците.Дясната гума пропадна съвсем леко, но все пак се получи удар някъде в двигателния отсег.
След като се прибрах колата призвънтяваше(съжалявам, че така обяснявам) на празен ход, както и след отпускане на газта. Все едно нещо в ауспуха дрънчи! Появиха се и леки вибрации.
Гледаха ми гърнетата, казаха че са ок, и да съм си погледнел маховика, турбото и т.н.
Реших да покарам малко така и да видя какво ще стане, като със времето този дрънчащ звук се появава само при гасене на автомобила.
От тогава забелязах и влошаване на спирачките, което се потвърди при аварийно спиране (спрях на равно с буса пред мен, заобикаляйки го в банкета).Колата просто спря като влак.
Веднага след това, потърсих серво и колега от форума ме снабди с работещо. Закарах я в сервиз, където след като я взех ми обясниха, че нямало нужда да се сменя, били я оправили.
Вярно имаше някакво подобрение, но това не са същите спирачки които бяха.Същевременно смених предни и задни накладки TRW, както и предни дискове.
И така настъпи зимата и колата засили вибрацийте на празен ход, подам ли малко газ и изчиства. Веднага реших да набедя ролката на алтернатора и обтегача, след чиято смяна двигателя се успокои и изчезнаха доста неприятни шумове, но тази вибрация или по-точно резонанса остана (оборотите на загрял двигател са 650 - бетон).Смених тампоните на двигател и скоростна кутия, които се бяха позакъсали, имаше подобрение но малко.
Паралелно с това проблема със спирачките се влоши и колата започна все по-лошо да спира, педала стои твърд и не спира. Последва смяна на вакуум помпа, старата дрънчеше след като я свалихме.Резултат, по-мек педал, но някак спирачното усилие не стига до колелата, все едно спирал Урал-а в казармата
Сега отново съм се насочил към сервото и мисля че то е в зародиша на всички перипети, липса на спирачки и вибрация заради въздуха който "смуче".
Та въпросите ми към препатили са следните:
1. Колко са нормалните обороти на загрял мотор на празен ход при 1.9 Dci?
2. Дали това не са признаци на разбит маховик?
3. Ако след смяна проблема не е сервото, накъде да се насоча?
Извинявам се за дългия пост, но се вкарах в голям филм последните 6 месеца
Поздрави на всички.
реших да потърся помощ във форума тъй като вече загубих надежда
Всичко започна лятото след един порой в Русе и влизането ми в отворена шахта под реките по улиците.Дясната гума пропадна съвсем леко, но все пак се получи удар някъде в двигателния отсег.
След като се прибрах колата призвънтяваше(съжалявам, че така обяснявам) на празен ход, както и след отпускане на газта. Все едно нещо в ауспуха дрънчи! Появиха се и леки вибрации.
Гледаха ми гърнетата, казаха че са ок, и да съм си погледнел маховика, турбото и т.н.
Реших да покарам малко така и да видя какво ще стане, като със времето този дрънчащ звук се появава само при гасене на автомобила.
От тогава забелязах и влошаване на спирачките, което се потвърди при аварийно спиране (спрях на равно с буса пред мен, заобикаляйки го в банкета).Колата просто спря като влак.
Веднага след това, потърсих серво и колега от форума ме снабди с работещо. Закарах я в сервиз, където след като я взех ми обясниха, че нямало нужда да се сменя, били я оправили.
Вярно имаше някакво подобрение, но това не са същите спирачки които бяха.Същевременно смених предни и задни накладки TRW, както и предни дискове.
И така настъпи зимата и колата засили вибрацийте на празен ход, подам ли малко газ и изчиства. Веднага реших да набедя ролката на алтернатора и обтегача, след чиято смяна двигателя се успокои и изчезнаха доста неприятни шумове, но тази вибрация или по-точно резонанса остана (оборотите на загрял двигател са 650 - бетон).Смених тампоните на двигател и скоростна кутия, които се бяха позакъсали, имаше подобрение но малко.
Паралелно с това проблема със спирачките се влоши и колата започна все по-лошо да спира, педала стои твърд и не спира. Последва смяна на вакуум помпа, старата дрънчеше след като я свалихме.Резултат, по-мек педал, но някак спирачното усилие не стига до колелата, все едно спирал Урал-а в казармата
Сега отново съм се насочил към сервото и мисля че то е в зародиша на всички перипети, липса на спирачки и вибрация заради въздуха който "смуче".
Та въпросите ми към препатили са следните:
1. Колко са нормалните обороти на загрял мотор на празен ход при 1.9 Dci?
2. Дали това не са признаци на разбит маховик?
3. Ако след смяна проблема не е сервото, накъде да се насоча?
Извинявам се за дългия пост, но се вкарах в голям филм последните 6 месеца
Поздрави на всички.