Волво Клуб - България

Full Version: Още един повреден километраж
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Става въпрос за 480 Турбо. Отказа преди 2 дена. Това ми се случи и преди година като ту работи ту неработи, но изведнъж тръгна и от тогава небеше спирал. Доколкото знам скоростомера не е с жило,а датчика е в скоростната кутия.
Та вапроса ми е следния: Какви да проверя като възможна повреда преди да се стигне до скоростната кутия?
Става въпрос за 480 Турбо. Отказа преди 2 дена. Това ми се случи и преди година като ту работи ту неработи, но изведнъж тръгна и от тогава небеше спирал. Доколкото знам скоростомера не е с жило,а датчика е в скоростната кутия.
Та вапроса ми е следния: Какви да проверя като възможна повреда преди да се стигне до скоростната кутия?
На турбо версиите с Info Center, километражът е електронен. Няма жило. Информацията достига до стрелката на километража като импулсен електрически сигнал. Свали таблото и погледни задната му страна. Ще видиш, зад всеки уред малки крачета на клеми (не буксите на таблото). Задължително прегледай и платката от страната на спойките, т.е обратната страна. На мен вчера ми отказа оборотомера. Запоих леко и само отгоре крачетата на оборотомера и всичко е ОК. От другата страна на оборотомера има още няколко такива контакта. Видях, че при мен са вече запоени. Сигурно те са за километража. В никакъв случай не пипай с поялник платката, която е точно зад километража. Там е процесора на инфо центъра и още един куп електроника.
УСПЕХ!
На турбо версиите с Info Center, километражът е електронен. Няма жило. Информацията достига до стрелката на километража като импулсен електрически сигнал. Свали таблото и погледни задната му страна. Ще видиш, зад всеки уред малки крачета на клеми (не буксите на таблото). Задължително прегледай и платката от страната на спойките, т.е обратната страна. На мен вчера ми отказа оборотомера. Запоих леко и само отгоре крачетата на оборотомера и всичко е ОК. От другата страна на оборотомера има още няколко такива контакта. Видях, че при мен са вече запоени. Сигурно те са за километража. В никакъв случай не пипай с поялник платката, която е точно зад километража. Там е процесора на инфо центъра и още един куп електроника.
УСПЕХ!
Опитаи да бръкнеш под таблото от долу аз поне успях и да размардаш клемите на километража ако е на крачета ги натисни лекичко и да видиш дали е от там проблема или отпред кадето е буксата при двигателя с контакт спреи напръскваш първо това е за предпочитане ако не тръгне сваляш таблото и много леко го отвараш след което преглеждаш каде точно не ти дажа контакт това предполагам е на крачетата на самия километраж правиш лека запоика в никакав случаи не ги запояваи изцяло демек отгоре това е ако ти се наложи да отваряш таблото пак самите отворчета като влиза таблото ги натегни малко без да ги деформираш демек с клещти предполагам проблема ти е в таблото и при мене беше така )))
Опитаи да бръкнеш под таблото от долу аз поне успях и да размардаш клемите на километража ако е на крачета ги натисни лекичко и да видиш дали е от там проблема или отпред кадето е буксата при двигателя с контакт спреи напръскваш първо това е за предпочитане ако не тръгне сваляш таблото и много леко го отвараш след което преглеждаш каде точно не ти дажа контакт това предполагам е на крачетата на самия километраж правиш лека запоика в никакав случаи не ги запояваи изцяло демек отгоре това е ако ти се наложи да отваряш таблото пак самите отворчета като влиза таблото ги натегни малко без да ги деформираш демек с клещти предполагам проблема ти е в таблото и при мене беше така )))
А да знаете случайно дали на 460 1.7i 90-та година е с жило?
Моя километраж на отчита километрите..от както съм купил колата.Сметнах, че вероятно е връщан и има нещо почупено.Ако обаче не е с жило..вероятно и моя проблем е някъде по буксите...
А да знаете случайно дали на 460 1.7i 90-та година е с жило?
Моя километраж на отчита километрите..от както съм купил колата.Сметнах, че вероятно е връщан и има нещо почупено.Ако обаче не е с жило..вероятно и моя проблем е някъде по буксите...