The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още един повреден километраж

#1
Става въпрос за 480 Турбо. Отказа преди 2 дена. Това ми се случи и преди година като ту работи ту неработи, но изведнъж тръгна и от тогава небеше спирал. Доколкото знам скоростомера не е с жило,а датчика е в скоростната кутия.
Та вапроса ми е следния: Какви да проверя като възможна повреда преди да се стигне до скоростната кутия?
Reply

#2
Става въпрос за 480 Турбо. Отказа преди 2 дена. Това ми се случи и преди година като ту работи ту неработи, но изведнъж тръгна и от тогава небеше спирал. Доколкото знам скоростомера не е с жило,а датчика е в скоростната кутия.
Та вапроса ми е следния: Какви да проверя като възможна повреда преди да се стигне до скоростната кутия?
Reply

#3
На турбо версиите с Info Center, километражът е електронен. Няма жило. Информацията достига до стрелката на километража като импулсен електрически сигнал. Свали таблото и погледни задната му страна. Ще видиш, зад всеки уред малки крачета на клеми (не буксите на таблото). Задължително прегледай и платката от страната на спойките, т.е обратната страна. На мен вчера ми отказа оборотомера. Запоих леко и само отгоре крачетата на оборотомера и всичко е ОК. От другата страна на оборотомера има още няколко такива контакта. Видях, че при мен са вече запоени. Сигурно те са за километража. В никакъв случай не пипай с поялник платката, която е точно зад километража. Там е процесора на инфо центъра и още един куп електроника.
УСПЕХ!
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#4
На турбо версиите с Info Center, километражът е електронен. Няма жило. Информацията достига до стрелката на километража като импулсен електрически сигнал. Свали таблото и погледни задната му страна. Ще видиш, зад всеки уред малки крачета на клеми (не буксите на таблото). Задължително прегледай и платката от страната на спойките, т.е обратната страна. На мен вчера ми отказа оборотомера. Запоих леко и само отгоре крачетата на оборотомера и всичко е ОК. От другата страна на оборотомера има още няколко такива контакта. Видях, че при мен са вече запоени. Сигурно те са за километража. В никакъв случай не пипай с поялник платката, която е точно зад километража. Там е процесора на инфо центъра и още един куп електроника.
УСПЕХ!
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#5
Опитаи да бръкнеш под таблото от долу аз поне успях и да размардаш клемите на километража ако е на крачета ги натисни лекичко и да видиш дали е от там проблема или отпред кадето е буксата при двигателя с контакт спреи напръскваш първо това е за предпочитане ако не тръгне сваляш таблото и много леко го отвараш след което преглеждаш каде точно не ти дажа контакт това предполагам е на крачетата на самия километраж правиш лека запоика в никакав случаи не ги запояваи изцяло демек отгоре това е ако ти се наложи да отваряш таблото пак самите отворчета като влиза таблото ги натегни малко без да ги деформираш демек с клещти предполагам проблема ти е в таблото и при мене беше така )))
Reply

#6
Опитаи да бръкнеш под таблото от долу аз поне успях и да размардаш клемите на километража ако е на крачета ги натисни лекичко и да видиш дали е от там проблема или отпред кадето е буксата при двигателя с контакт спреи напръскваш първо това е за предпочитане ако не тръгне сваляш таблото и много леко го отвараш след което преглеждаш каде точно не ти дажа контакт това предполагам е на крачетата на самия километраж правиш лека запоика в никакав случаи не ги запояваи изцяло демек отгоре това е ако ти се наложи да отваряш таблото пак самите отворчета като влиза таблото ги натегни малко без да ги деформираш демек с клещти предполагам проблема ти е в таблото и при мене беше така )))
Reply

#7
А да знаете случайно дали на 460 1.7i 90-та година е с жило?
Моя километраж на отчита километрите..от както съм купил колата.Сметнах, че вероятно е връщан и има нещо почупено.Ако обаче не е с жило..вероятно и моя проблем е някъде по буксите...
Веднъж Волво..Винаги ВОЛВО!
Reply

#8
А да знаете случайно дали на 460 1.7i 90-та година е с жило?
Моя километраж на отчита километрите..от както съм купил колата.Сметнах, че вероятно е връщан и има нещо почупено.Ако обаче не е с жило..вероятно и моя проблем е някъде по буксите...
Веднъж Волво..Винаги ВОЛВО!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)