smurf Wrote:dido_d Wrote:smurf Wrote:...
за кое имаш предвид че е подводен камък и режат глави?
А бе ти не прочете ли добре кое съм написал? че генерацията при ниски обороти не покрива консумацията и за това се дърпа от акумулатора т.е. ако се върнем на примера с басейна и тръбите точиш повече от колкото влиза и нивото пада.
Друга простотия която ми идва на ум - не знам дали имаш лампи в багажника и как се светват това ми е любимо - при някои коли бутончето стърчи от 5-тата врата и е пластмасово, като се счупи и лампите в багажника си светят постоянно и смъкват акумулатора.
Бягай на специалист, ама не някой измислен че ще те боли глава ако пипа дето не му е работа, тези коли са пълни с електроника и... ремонта и струва много пари.
Или аз не мога разбера нещо или не знам...
как вече 6 месеца карам по един и същи маршрут и нямам никакви проблеми, а сега се появява 3 пъти за три дена. Обясни ми това
плафона изгасва това беше първото нещо което проверих
Абе колега,иди на сервиз да ти решат проблема!Много ясно,че не е нормално това,което става с колата ти.
разбира се че ще отида просто исках да науча нещо
smurf Wrote:Здравейте колеги, обръщам се към вас защото днес като ходих да ми замерят консумацията на ток и се оказа, че е висока 0.11. Човека който ми я прави първо ми каза, че нормалната консумация е 0.3 0.4 и започнахме да гледаме от къде може да е проблема. Като започна да маха бушоните и стигна до главния който е за таблото като го махне консумацията падаше на 0.2, и каза че ще го преправи така, че всичко да се изключва в момента който колата се изгаси от контакт за да няма консумация, но консумацията след тона 0.7-0.8-0.9 сменя се постоянно. След което той казва цитирам "колата има много електроника и компютри и това е нормално" въпреки че преди това ми казва, че нормалното е 0.3 а за да ти бият печат за гаранцията на акумулатора максимума на консумация е 0.6 0.7 ако е над това значи има проблем. И въпроса ми е тази консумация нормална ли е? КОЛАТА Е ВОЛВО С80 2.9 2001г.
След това решихме да проверим как зарежда и той каза че зарежда слабо 12.00 показваше на мултицета на свободен ход, той отиде при алтернатора и замери там и каза че не зарежда както трябва заради реле-регулатора. Мен ми стана странно как така замери и разбра че е от там проблема, защото може да е от поне три четри други неща от алтернатора
Поздрави
Колега нещо си объркал нещата 0.11 е по-малко от 0.2 и дефакто е най-малката консумация която си дал за пример.
Проблема най-вероятно ти е в алтернатора или блока към него.
П.П. Ей на тия съвременни коли човек една елементарна проверка не може да си направи, на старите като откачиш акумулатора и колата изгасне значи не ти зарежда.
zorba Wrote:smurf Wrote:Здравейте колеги, обръщам се към вас защото днес като ходих да ми замерят консумацията на ток и се оказа, че е висока 0.11. Човека който ми я прави първо ми каза, че нормалната консумация е 0.3 0.4 и започнахме да гледаме от къде може да е проблема. Като започна да маха бушоните и стигна до главния който е за таблото като го махне консумацията падаше на 0.2, и каза че ще го преправи така, че всичко да се изключва в момента който колата се изгаси от контакт за да няма консумация, но консумацията след тона 0.7-0.8-0.9 сменя се постоянно. След което той казва цитирам "колата има много електроника и компютри и това е нормално" въпреки че преди това ми казва, че нормалното е 0.3 а за да ти бият печат за гаранцията на акумулатора максимума на консумация е 0.6 0.7 ако е над това значи има проблем. И въпроса ми е тази консумация нормална ли е? КОЛАТА Е ВОЛВО С80 2.9 2001г.
След това решихме да проверим как зарежда и той каза че зарежда слабо 12.00 показваше на мултицета на свободен ход, той отиде при алтернатора и замери там и каза че не зарежда както трябва заради реле-регулатора. Мен ми стана странно как така замери и разбра че е от там проблема, защото може да е от поне три четри други неща от алтернатора
Поздрави
Колега нещо си объркал нещата 0.11 е по-малко от 0.2 и дефакто е най-малката консумация която си дал за пример.
Проблема най-вероятно ти е в алтернатора или блока към него.
П.П. Ей на тия съвременни коли човек една елементарна проверка не може да си направи, на старите като откачиш акумулатора и колата изгасне значи не ти зарежда.
да мерси за поправката имах предвид 0.02
zorba Wrote:...
П.П. Ей на тия съвременни коли човек една елементарна проверка не може да си направи, на старите като откачиш акумулатора и колата изгасне значи не ти зарежда.
Направи проверката на волвото като оборотите когато някой подава газ и държи над 3000 оборота и може после да звънкаш на Надин
смени си колектора на динамото -и се радвай на живота ,колата ти е над 350 000 км
smurf Wrote:да мерси за поправката имах предвид 0.02
20ma сравнително нормална консумация(би трябвало още да падне). При 70Ah батерия това ще ти разреди батерията след 3500 часа.
dido_d Wrote:zorba Wrote:...
П.П. Ей на тия съвременни коли човек една елементарна проверка не може да си направи, на старите като откачиш акумулатора и колата изгасне значи не ти зарежда.
Направи проверката на волвото като оборотите когато някой подава газ и държи над 3000 оборота и може после да звънкаш на Надин
И е така, и не е така.
Аутомотив електрониката се разработва да издържа пикове до 60v. през захранване. Не случайно всички филтрови кондензатори свързани на верига която се захранва от мрежата на колата за поне 50 волтови.
Но принципно си прав. Акумолатора стабилизира напрежението из автомобила, и откачането му при работещ двигател ще доведе до доста сериозни отклонения с непредвидими последици.
Tisho Wrote:И е така, и не е така.
Аутомотив електрониката се разработва да издържа пикове до 60v. през захранване. Не случайно всички филтрови кондензатори свързани на верига която се захранва от мрежата на колата за поне 50 волтови.
Но принципно си прав. Акумолатора стабилизира напрежението из автомобила, и откачането му при работещ двигател ще доведе до доста сериозни отклонения с непредвидими последици.
Говоря принципно - ако си късметлия при високи обороти да отпадне акумулатора гори регулатора на алтернатора (при москвич, жигула и т.н. автомобили е механичен не електронен и изключва а тук е електронен), ако са по-високи оборотите последиците по електрониката на автомобила не са много хубави и евтини за ремонт да знаеш.
andro440 Wrote:смени си колектора на динамото -и се радвай на живота ,колата ти е над 350 000 км
250 000 РЕАЛНИ (колата има сервизна история от 2001г.до сега) не като другите на които пише 180 000 а са на по 500 000