08-02-2017, 01:56 PM
Здравейте!
В голяма дилема съм напоследък.
Имам двулитровото 140-сет коньово V40 и се оглеждах доста време за Т4-ка.
Случайно ми попадна скоро да карам такава и честно казано очаквах повече.
Може би заради многото изчетени мниния на собственицете и. Вярно е, че не я карах много, но за да я усетя трябва да я форсирам над 3000 оборота.
До въпросните обороти си върви като обикновен 1,9 литров амтомобил и даже моята е може би по-добре в този диапазон.
След 3000 и моето волво излита, така да се каже, е не е като с турбо, но върви доста добре.
Окачването пишеше, че е много твърдо, а на мен ми се строи доста прилично като цяло, една идея по-стегнато от на моето Волво.
Единственото, което забравих е да изключа системата за тракшън контрола, но не мисля че е изиграла някаква роля, имаше перфектно сцепление и е с нови добри гуми.
Паралелно докато се оглеждах за Т4-ка, хвърлях око и на още два модела от същата марка S60 T5 и V50 T5 AWD.
Поради минималните изгледи да намеря читава 4-ка започнах да се настройвам за V50 T5 AWD и започнах да търся мнения за този модел.
Оказа се, че е кът мнението за него и малкото което намерих беше, че е много добър избор.
Щях да преглътна факта, че пак окачването няма да е на Волво, но поне от него няма оплакване като возия.
Това което наклони везните в негова полза е това, че е комби .... обаче .... ходих до разни автокъщи да я разгледам отблизо и останах пак с някакво разочарование.
Бяха казали, че салона е много удобен, но отзад било тясно. Седнах на всички седалки и беше много комфортен салона и не беше тясно.
Въпреки, че съм 185см се чувствах доста добре и на предните и на задните седалки, така че това за теснотията не беше вярно.
Проблема беше като отворих багажника на колата беше направо смешен за комби, щората заемаше почти една трета от мястото зад седалките.
Като дръпнеш щората отдолу няма много място, изобщо нещо не ми се връзва с това, което си представям за комби, пък за комби Волво още по-малко.
Та колата има много красива визия и прекрасен салон, за возия и вървеж не мога да дам мнение, защото не съм я карал или возил, обаче багажника ми се стори много зле поне в сравнение с моя, а и той не е много широк за комби с тези калници и форма на задната врата.
Остана варианта с S60 T5 и първото което ми идва като огромен плюс е че е Волво отвсякъде, окачване мотор, скорости/не търся автоматик/ и т.н.
Единственият проблем е че е седан и въпреки, че багажника е доста обемен има малък отвор и не мога когато ми се налага да нося по-широки предмети.
Моля да чуя и вашите мнения за следните автомобили
В голяма дилема съм напоследък.
Имам двулитровото 140-сет коньово V40 и се оглеждах доста време за Т4-ка.
Случайно ми попадна скоро да карам такава и честно казано очаквах повече.
Може би заради многото изчетени мниния на собственицете и. Вярно е, че не я карах много, но за да я усетя трябва да я форсирам над 3000 оборота.
До въпросните обороти си върви като обикновен 1,9 литров амтомобил и даже моята е може би по-добре в този диапазон.
След 3000 и моето волво излита, така да се каже, е не е като с турбо, но върви доста добре.
Окачването пишеше, че е много твърдо, а на мен ми се строи доста прилично като цяло, една идея по-стегнато от на моето Волво.
Единственото, което забравих е да изключа системата за тракшън контрола, но не мисля че е изиграла някаква роля, имаше перфектно сцепление и е с нови добри гуми.
Паралелно докато се оглеждах за Т4-ка, хвърлях око и на още два модела от същата марка S60 T5 и V50 T5 AWD.
Поради минималните изгледи да намеря читава 4-ка започнах да се настройвам за V50 T5 AWD и започнах да търся мнения за този модел.
Оказа се, че е кът мнението за него и малкото което намерих беше, че е много добър избор.
Щях да преглътна факта, че пак окачването няма да е на Волво, но поне от него няма оплакване като возия.
Това което наклони везните в негова полза е това, че е комби .... обаче .... ходих до разни автокъщи да я разгледам отблизо и останах пак с някакво разочарование.
Бяха казали, че салона е много удобен, но отзад било тясно. Седнах на всички седалки и беше много комфортен салона и не беше тясно.
Въпреки, че съм 185см се чувствах доста добре и на предните и на задните седалки, така че това за теснотията не беше вярно.
Проблема беше като отворих багажника на колата беше направо смешен за комби, щората заемаше почти една трета от мястото зад седалките.
Като дръпнеш щората отдолу няма много място, изобщо нещо не ми се връзва с това, което си представям за комби, пък за комби Волво още по-малко.
Та колата има много красива визия и прекрасен салон, за возия и вървеж не мога да дам мнение, защото не съм я карал или возил, обаче багажника ми се стори много зле поне в сравнение с моя, а и той не е много широк за комби с тези калници и форма на задната врата.
Остана варианта с S60 T5 и първото което ми идва като огромен плюс е че е Волво отвсякъде, окачване мотор, скорости/не търся автоматик/ и т.н.
Единственият проблем е че е седан и въпреки, че багажника е доста обемен има малък отвор и не мога когато ми се налага да нося по-широки предмети.
Моля да чуя и вашите мнения за следните автомобили