Волво Клуб - България

Full Version: Избор между Volvo T4, S60 T5 и V50 T5 AWD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!
В голяма дилема съм напоследък.
Имам двулитровото 140-сет коньово V40 и се оглеждах доста време за Т4-ка.
Случайно ми попадна скоро да карам такава и честно казано очаквах повече.
Може би заради многото изчетени мниния на собственицете и. Вярно е, че не я карах много, но за да я усетя трябва да я форсирам над 3000 оборота.
До въпросните обороти си върви като обикновен 1,9 литров амтомобил и даже моята е може би по-добре в този диапазон.
След 3000 и моето волво излита, така да се каже, е не е като с турбо, но върви доста добре.
Окачването пишеше, че е много твърдо, а на мен ми се строи доста прилично като цяло, една идея по-стегнато от на моето Волво.
Единственото, което забравих е да изключа системата за тракшън контрола, но не мисля че е изиграла някаква роля, имаше перфектно сцепление и е с нови добри гуми.
Паралелно докато се оглеждах за Т4-ка, хвърлях око и на още два модела от същата марка S60 T5 и V50 T5 AWD.
Поради минималните изгледи да намеря читава 4-ка започнах да се настройвам за V50 T5 AWD и започнах да търся мнения за този модел.
Оказа се, че е кът мнението за него и малкото което намерих беше, че е много добър избор.
Щях да преглътна факта, че пак окачването няма да е на Волво, но поне от него няма оплакване като возия.
Това което наклони везните в негова полза е това, че е комби .... обаче .... ходих до разни автокъщи да я разгледам отблизо и останах пак с някакво разочарование.
Бяха казали, че салона е много удобен, но отзад било тясно. Седнах на всички седалки и беше много комфортен салона и не беше тясно.
Въпреки, че съм 185см се чувствах доста добре и на предните и на задните седалки, така че това за теснотията не беше вярно.
Проблема беше като отворих багажника на колата беше направо смешен за комби, щората заемаше почти една трета от мястото зад седалките.
Като дръпнеш щората отдолу няма много място, изобщо нещо не ми се връзва с това, което си представям за комби, пък за комби Волво още по-малко.
Та колата има много красива визия и прекрасен салон, за возия и вървеж не мога да дам мнение, защото не съм я карал или возил, обаче багажника ми се стори много зле поне в сравнение с моя, а и той не е много широк за комби с тези калници и форма на задната врата.
Остана варианта с S60 T5 и първото което ми идва като огромен плюс е че е Волво отвсякъде, окачване мотор, скорости/не търся автоматик/ и т.н.
Единственият проблем е че е седан и въпреки, че багажника е доста обемен има малък отвор и не мога когато ми се налага да нося по-широки предмети.
Моля да чуя и вашите мнения за следните автомобили Smile
Няма кой да ти каже кои обувки са за тебе и харесваш ли някоя жена.
Аз бих взел колата с най-голямо купе, за да ми е удобно. Джибрите се карат на казан веднъж годишно.
На всички лекарства обаче пише да не ги даваме на други, че можело да им действат различно.
около 2 секунди 0-100 Т4 срещу атмосферката.. Nm двойно Smile Нещо си се качил на грешната т4-ка
itodorov Wrote:около 2 секунди 0-100 Т4 срещу атмосферката.. Nm двойно Smile Нещо си се качил на грешната т4-ка
Всички можем да влезнем и да видим спецификациите в интернет, аз не казах, че не се усеща турбото, а че се включва осезаемо около и след 3000 оборота.
Ясно е, че 100 км ще достигнем на втора на еди колко си оборота.
Идеята ми е че колата ми се искаше да е по-пъргава в по-ниските обороти, защото и моята, ако я наритам след 3000 оборота с френската кутия пак върви прилично.
Че какво и е лошото на френската кутия? Smile Аз си мисля, че французите знаят, как да правят коли, ама това е друга тема.
Иначе, ако искаш да я усещаш в ниските обороти пробвай някой дизел, не съм карал, не знам как е, ама всички казват, че много тегли особено в ниските обороти.
Или търси би-турбо, ама не знам Волво да предлагат нещо такова от тези години.
rdx1968 Wrote:Че какво и е лошото на френската кутия? Smile Аз си мисля, че французите знаят, как да правят коли, ама това е друга тема.
Иначе, ако искаш да я усещаш в ниските обороти пробвай някой дизел, не съм карал, не знам как е, ама всички казват, че много тегли особено в ниските обороти.
Или търси би-турбо, ама не знам Волво да предлагат нещо такова от тези години.
Нищо лошо към франсетата, аз съм фен и на Рено и имам едно такова със подобна скоростна кутия.
Карам няколко служебни чисто нови Дачии и само хубави работи мога да кажа.
Относно оборотите да при дизелите турбото включва от доста по-ниски обороти.
На въпросните Дачии още от 1500 оборота отлепя турбото и вървят много за конете си и килограмите си.

П.С. Виждам, че имаш S60 T5 2004, поне според аватара ти, кажи своето мнение Smile
diddoo Wrote:
itodorov Wrote:около 2 секунди 0-100 Т4 срещу атмосферката.. Nm двойно Smile Нещо си се качил на грешната т4-ка
Всички можем да влезнем и да видим спецификациите в интернет, аз не казах, че не се усеща турбото, а че се включва осезаемо около и след 3000 оборота.
Ясно е, че 100 км ще достигнем на втора на еди колко си оборота.
Идеята ми е че колата ми се искаше да е по-пъргава в по-ниските обороти, защото и моята, ако я наритам след 3000 оборота с френската кутия пак върви прилично.
Ами въпрос на възприятие, аз мога да кажа, че донабирането и баирите на турбото са много по-лесни отколкото при атмосферката и удоволствието да караш от 50 до 200 км/ч все на пета ме удовлетворява, като съвсем скоро обмислям да се заема с моя авомобил да върви наистина.
Идеята е, че ако 160 или 200к.с. не са ти достатъчни без много усилия и пари би могъл да ги направиш 250к.с./380 нм. И това с кола без турбо не става, така че което и да избереш сигурно ще искаш още и още, а от изброените вероятно т5. Ако не, взимаш дизел и получаваш силни нм в началото.

ПП: ти на кое Т4 се качи?
itodorov Wrote:
diddoo Wrote:
itodorov Wrote:около 2 секунди 0-100 Т4 срещу атмосферката.. Nm двойно Smile Нещо си се качил на грешната т4-ка
ПП: ти на кое Т4 се качи?
На Т4 1999 година, ако не се лъжа е тая междинка 1,5 фаза.


Варианта да взема такава и да налея пари в нея е по-добре от това да взема Т5 и да се моля да не искочи нещо голямо за правене.
Парите, които имам в момента са максимум за S60-ка, като 50-та ми идва скъпа или трябва да си заслужава много, за да извадя още малко от джоба.
Ще го мисля още или накрая ще сменя всичко основно по старата с ново и ще си карам така още докато не ми бръмне нова муха в главата.
itodorov Wrote:
diddoo Wrote:
itodorov Wrote:около 2 секунди 0-100 Т4 срещу атмосферката.. Nm двойно Smile Нещо си се качил на грешната т4-ка
Ако не, взимаш дизел и получаваш силни нм в началото.
Дизела е за хора, които карат много, а аз карам предимно до работа и обратно и един два пъти в месеца излизам извън града, лятото и по-далеч, но основоно градско.
Иначе бих се хвърлил на една D5-ца без значение къде е монтирана, като знам какви нютон метри и коне прави с малко човъркане и разхода и е песен ... ама не е за моят начин на каране, само проблеми ще имам с късите разстояния.
Здравей колега! Имал съм 3-S40-ки и 3-те 140 коня 2.0 Сега вече съм с Т4.Разликата е огромна.Пробвай друга Т4.Малко след 2000 оборота трябва да се усети тягата на турбото. На моята не съм изключвал DSA,но при настъпване дори и на 3-та се чува свирене на гуми.Клип на колега.(просто да сравня вървежа с моята).
Pages: 1 2