Волво Клуб - България

Full Version: Трудно палене от първия път
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Колега и аз имам същият проблем хц 70  не пали от първи път  а ако запали все едно е на 2-3 цилиндъра за 1/2/3 секунди и после всичко е супери .Ходих на майстор закачи я на Вида каза че е ок  и че има два вариянта или заминал дебитомер или да ходя на газаджия.Каза да покарам на бензин 100-на километра с изкл дибитомер и да видя дали ще се оправи ако тръгне да пали занчи дибитомера не работи.Колата започна да пали от раз .При мен се беше влошила от третия път палеше.
Благодаря за информацията колега. Аз покарах на бензин 150 км. на дълъг път и високи обороти, но без изключен дебитомер и промяна нямаше. Сега ще тествам и това и ще споделя резултата.
Здравейте, след като взех колата със сменен бензинов филтър, вече 3 дни пали без никакъв проблем. Няма никакъв помен от проблема. Честно казано ми е трудно да повярвам, че това е бил проблема, но изглежда за момента работи. Ще помоля модераторите за момента да не трият темата, тъй като си мисля, че пак ще се появи проблема. Ще пиша ъпдейти как е положението. Благодаря на всички отзовали се.
Тази седмица ще взема и аз да сменя горивния филтър. Надявам се за има резултат.  Има логика да е от точно от него.
За съжаление нямах късмета на колегата. Смяна на горивен филтър преди 2 дни и..... нищо. Пак пали от втори и трети път. Явно проблема е някъде другаде. Като начало ще отида на една диагностика с VIDA. Въпреки, че съм малко скептичен, че диагностиката ще открие проблема. Длъжен съм все пак да опитам. Ако някой има други предлоложения, нека да ги сподели...
Много неприятно, колега. Както казах и в предишния пост, според мен това не е проблема, просто е някакво стечение на обстоятелства при мен, че в момента се оправи (от както смених филтъра повече не се е случвало в никаква ситуация - топло, студено време, сухо, влажно и т.н). Очаквам в някакъв момент да се появи отново, както и в момента изчезна. Ще очаквам да споделиш резултатите от теста с VIDA. Успех!
При мене се получава някой път трудно палене, т.е с повече въртене когато намалее бензина в резервоара и съм паркирал малко под наклон напред. Като долея бензин и паркирам на същото място и по същия начин пали нормално.
(09-25-2019, 04:55 PM)del Wrote: [ -> ]За мен няма логика да е акумулатора. При слаб такъв с всяко следващо палене ще е по-зле. Гледах клипа. След като запали ми се струва, че има пропуск/и в запалването.

Карал съм много големи кошници, и със слаби акумулатори много ядове съм брал.
Имах някога Запорожец с проблеми в запалването, който от втория опит въртеше по-добре от колкото от първия.
Какво е общото с Волво? Поне със S60 общото е, че акумулатора е в единия край на колата, а двигателя - в другия. И дългия кабел от край до край.
Едно време зимата, при доста студено време, преди да се направи опит да се запали беше желателно да включиш фаровете за 20-тина секунди, да дадеш 30 секунди почивка, и това да го повториш три пъти. Това беше подготовката на акумулатора за запалване. Точното обяснение не си го спомням, но съм го ползвал и има ефект според мен.
Двата консуматора: крушки на фаровете, и стартера. Са много различни от гледна точка на консумирания ток.
(10-13-2019, 06:26 AM)del Wrote: [ -> ]Двата консуматора: крушки на фаровете, и стартера. Са много различни от гледна точка на консумирания ток.

Да обаче на акумулатора му е нужен понякога малко "ток" за да го "възбуди".
В описанит по горе случай колегата ползва крушките за въжбуждане. Което ще рече, че акумулатора е тръгнал да заминава.
Pages: 1 2 3 4 5