02-22-2020, 09:42 AM
02-22-2020, 02:27 PM
(01-31-2020, 10:45 AM)Kriss Wrote: [ -> ](01-30-2020, 04:13 PM)zorba Wrote: [ -> ]Не си сбъркал, карам същото вече 7(почти) години и е от същата година даже.
Най-големият ми проблем беше висящият лагер на кардана и то защото не можаха да го хванат в самото начало, та заради него смених всички тампони по двигателя и една полуоска.
На бензин или газ караш? Аз не съм сигурен за газта. 30 0000км годишно май ще трябва да монтирам. Какъв ще е разхода на газ като в момента е 18/100 бензин?
Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на 3.2 бензин и веднага сложих газ. Вече минах почти 9000 на газ и колата върви перфектно. Разхода градско е между 15/19 на 100 км. Извън 13.5 14.0.,зависи от карането. Бутилката е на мястото на резервната гума и с една бутилка изминавам от 250 до 290 км. Побира 39 л. Искам само да подчертая че когато купих колата, смених маслото с ХАДО с всичките добавки в него и колата с всеки изминат километър работно все по мазно и по леко. Препоръчвам го.. Сега ще сменям маслото на кутията и ще слагам оригинално на Волво защото гледах руски клипове за тези скоростни кутии и там казват да не се правят експерименти.
02-22-2020, 04:42 PM
Колега, чак ти завиждам за тоя разход на газ. Аз с моето XC90 2.5T под 15-16 извънградско не мога да го докарам. Смесен разход 17-19. Само градско отиваме на 20..
Реален ли е разхода който пишеш, да не си объркал нещо?
Реален ли е разхода който пишеш, да не си объркал нещо?
02-22-2020, 07:21 PM
(02-22-2020, 04:42 PM)simeonof Wrote: [ -> ]Колега, чак ти завиждам за тоя разход на газ. Аз с моето XC90 2.5T под 15-16 извънградско не мога да го докарам. Смесен разход 17-19. Само градско отиваме на 20..
Реален ли е разхода който пишеш, да не си объркал нещо?
Това с разхода е много относително, например зависи кога(на колко градуса) му превключва на газ, особено за в града.
Също е как е регулирана газовата.
02-23-2020, 04:55 AM
(02-21-2020, 10:23 PM)Kriss Wrote: [ -> ]310000 реални километра обслужвна навреме всичко по книжка,но без кутията.Преизпълнила си е ресурса с оригиналното масло.Превключва с удар,приплъзва при ускорение и притриса на определени обороти.Дори акумулатора е оригиналния от 2007-ма и все още работи безотказно.За 15 000лв такава кола е невъзможна покупка без последващи ремонти.Иначе двигателя работи в заводските параметри и е наистина безпроблемен.
Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
02-24-2020, 05:01 PM
Нов съм във форума, споделям малко опит.
От ноември съм собственик на XC90 4.4 Sport, 2008г. 6 степен Айсин. Взех я на 200 000км, от Швейцария, при огледа там колата беше студена, съответно не бях и наясно какво да гледам от към проблеми. След като пристигна в България, колата беше обслужвана, маслото на кутията беше сменено и промито с 12литра, преди смяната имаше треперене основно на байр и лека газ, купето си трепереше, за около седмица след смяната на маслото на автомата всичко беше наред и съответно се оправи, но за съжаление траеше само седмица. След четене основно по чужди форуми, стигнах до извода, че е нужно да бъде прегледан хидротраснсформатора. Заведох колата при едни момчета работили във Варна, и сега работещи в района на Велико Търново, кутията беше свалена, а преди това човека я тества, според него клапанното тяло също трябва да бъде прегледано на стенд и тн, като установи и потвърди проблема с хидротрасформатора. След свалянето се видя, че филтъра е тотално задръстен, че феродотата е нужно да бъдат сменени, имаше и съответно разбита втулка на един регулатор, установи се, че и клапанното тяло не е в перфектно здраве. Съответно се подготвих за голям ремонт включващ, филтър, комплект втулки, отплътнения и семерини, нов регулатор, нови феродота комплект, рециклиране на клапанно тяло и хидротрансформатор, както и ново оригинално масло, прочистване на охладителя и още процедури, П.С: Мотора беше на земята, та и там обслужих разни неща, докато траеше ребилда на кутията. Всичко това ми струваше плюс минус 4000лв. , като след ремонта съм минал 500км, и след още толкова маслото ще бъде сменено отново изцяло с оригинално. Колата вече е добре, имам гаранция от 6 месеца или 50 000км.
Дано е от полза, поздрави!
От ноември съм собственик на XC90 4.4 Sport, 2008г. 6 степен Айсин. Взех я на 200 000км, от Швейцария, при огледа там колата беше студена, съответно не бях и наясно какво да гледам от към проблеми. След като пристигна в България, колата беше обслужвана, маслото на кутията беше сменено и промито с 12литра, преди смяната имаше треперене основно на байр и лека газ, купето си трепереше, за около седмица след смяната на маслото на автомата всичко беше наред и съответно се оправи, но за съжаление траеше само седмица. След четене основно по чужди форуми, стигнах до извода, че е нужно да бъде прегледан хидротраснсформатора. Заведох колата при едни момчета работили във Варна, и сега работещи в района на Велико Търново, кутията беше свалена, а преди това човека я тества, според него клапанното тяло също трябва да бъде прегледано на стенд и тн, като установи и потвърди проблема с хидротрасформатора. След свалянето се видя, че филтъра е тотално задръстен, че феродотата е нужно да бъдат сменени, имаше и съответно разбита втулка на един регулатор, установи се, че и клапанното тяло не е в перфектно здраве. Съответно се подготвих за голям ремонт включващ, филтър, комплект втулки, отплътнения и семерини, нов регулатор, нови феродота комплект, рециклиране на клапанно тяло и хидротрансформатор, както и ново оригинално масло, прочистване на охладителя и още процедури, П.С: Мотора беше на земята, та и там обслужих разни неща, докато траеше ребилда на кутията. Всичко това ми струваше плюс минус 4000лв. , като след ремонта съм минал 500км, и след още толкова маслото ще бъде сменено отново изцяло с оригинално. Колата вече е добре, имам гаранция от 6 месеца или 50 000км.
Дано е от полза, поздрави!
02-24-2020, 08:06 PM
(02-23-2020, 04:55 AM)che4ef Wrote: [ -> ]Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.До сега са направени две частични смени от по 4л.(след покупката и след още 300км). На втората смяна е свален и почистен хидроблока.След първата смяна положението се стабилизира,а след втората смяна се влоши осезаемо като загрее маслото до 90гр. За сега ще се кара така и като се счупи тотално ще е или ремонт или смяна с друга кутия.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
02-26-2020, 05:18 AM
(02-24-2020, 05:01 PM)sashua Wrote: [ -> ]Нов съм във форума, споделям малко опит.Честито за Ямахата - със здраве да я караш и тя да те вози. Аз слава богу за 3 години и половина с мотор и скорости ядове не съм имал - обслужвам си ги редовно, както и маслото на раздатката и Халдекса. Но пък ми дадоха фира агрегати, които за да се сменят се смъква половин предница - алтернатор, хидравлична помпа, датчик за налягане на гориво и една блокирала паразитна ролка, която извади пистовия ремък .
От ноември съм собственик на XC90 4.4 Sport, 2008г. 6 степен Айсин. Взех я на 200 000км, от Швейцария, при огледа там колата беше студена, съответно не бях и наясно какво да гледам от към проблеми. След като пристигна в България, колата беше обслужвана, маслото на кутията беше сменено и промито с 12литра, преди смяната имаше треперене основно на байр и лека газ, купето си трепереше, за около седмица след смяната на маслото на автомата всичко беше наред и съответно се оправи, но за съжаление траеше само седмица. След четене основно по чужди форуми, стигнах до извода, че е нужно да бъде прегледан хидротраснсформатора. Заведох колата при едни момчета работили във Варна, и сега работещи в района на Велико Търново, кутията беше свалена, а преди това човека я тества, според него клапанното тяло също трябва да бъде прегледано на стенд и тн, като установи и потвърди проблема с хидротрасформатора. След свалянето се видя, че филтъра е тотално задръстен, че феродотата е нужно да бъдат сменени, имаше и съответно разбита втулка на един регулатор, установи се, че и клапанното тяло не е в перфектно здраве. Съответно се подготвих за голям ремонт включващ, филтър, комплект втулки, отплътнения и семерини, нов регулатор, нови феродота комплект, рециклиране на клапанно тяло и хидротрансформатор, както и ново оригинално масло, прочистване на охладителя и още процедури, П.С: Мотора беше на земята, та и там обслужих разни неща, докато траеше ребилда на кутията. Всичко това ми струваше плюс минус 4000лв. , като след ремонта съм минал 500км, и след още толкова маслото ще бъде сменено отново изцяло с оригинално. Колата вече е добре, имам гаранция от 6 месеца или 50 000км.
Дано е от полза, поздрави!
02-26-2020, 07:17 PM
(02-26-2020, 05:18 AM)bell Wrote: [ -> ]Честито за Ямахата - със здраве да я караш и тя да те вози. Аз слава богу за 3 години и половина с мотор и скорости ядове не съм имал - обслужвам си ги редовно, както и маслото на раздатката и Халдекса. Но пък ми дадоха фира агрегати, които за да се сменят се смъква половин предница - алтернатор, хидравлична помпа, датчик за налягане на гориво и една блокирала паразитна ролка, която извади пистовия ремък .Благодаря ти, аз съм минал през половината от това, обслужих си ролките, по скоро лагерите им смених, ремъка също, като също така и смених тоя датчик на налягането, явно им е често срещан проблем, не ми се мисли за стартери и генератори, на предната ми кола за 10 години не бях правил нито едното...
02-28-2020, 03:41 AM
(02-24-2020, 08:06 PM)Kriss Wrote: [ -> ](02-23-2020, 04:55 AM)che4ef Wrote: [ -> ]Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.До сега са направени две частични смени от по 4л.(след покупката и след още 300км). На втората смяна е свален и почистен хидроблока.След първата смяна положението се стабилизира,а след втората смяна се влоши осезаемо като загрее маслото до 90гр. За сега ще се кара така и като се счупи тотално ще е или ремонт или смяна с друга кутия.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
Крис когато му дойде времето, смени кутията. Поинтересувай се от така наречените remanufactured, не rebuild. Има голяма разлика. Погледни тука като пример: https://www.awtce.be/products/at-production Давам само идея.