The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на xc90 3,2 бензин

#51
Мамууу, 310 000 с оригиналното масло. Добре... шапки долу за тази кутия! Shy
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#52
(01-31-2020, 10:45 AM)Kriss Wrote:
(01-30-2020, 04:13 PM)zorba Wrote: Не си сбъркал, карам същото вече 7(почти) години и е от същата година даже.
Най-големият ми проблем  беше висящият лагер на кардана и то защото не можаха да го хванат в самото начало, та заради него смених всички тампони по двигателя и една полуоска.

На бензин или газ караш? Аз не съм сигурен за газта. 30 0000км годишно май ще трябва да монтирам. Какъв ще е разхода на газ като в момента е 18/100 бензин?

Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на 3.2 бензин и веднага сложих газ. Вече минах почти 9000 на газ и колата върви перфектно. Разхода градско е между 15/19 на 100 км. Извън 13.5 14.0.,зависи от карането. Бутилката е на мястото на резервната гума и с една бутилка изминавам от 250 до 290 км. Побира 39 л. Искам само да подчертая че когато купих колата, смених маслото с ХАДО с всичките добавки в него и колата с всеки изминат километър работно все по мазно и по леко. Препоръчвам го.. Сега ще сменям маслото на кутията и ще слагам оригинално на Волво защото гледах руски клипове за тези скоростни кутии и там казват да не се правят експерименти.
Reply

#53
Колега, чак ти завиждам за тоя разход на газ. Аз с моето XC90 2.5T под 15-16 извънградско не мога да го докарам. Смесен разход 17-19. Само градско отиваме на 20.. 
Реален ли е разхода който пишеш, да не си объркал нещо?
Reply

#54
(02-22-2020, 04:42 PM)simeonof Wrote: Колега, чак ти завиждам за тоя разход на газ. Аз с моето XC90 2.5T под 15-16 извънградско не мога да го докарам. Смесен разход 17-19. Само градско отиваме на 20.. 
Реален ли е разхода който пишеш, да не си объркал нещо?

Това с разхода е много относително, например зависи кога(на колко градуса) му превключва на газ, особено за в града.
Също е как е регулирана газовата.
ex XC90
Reply

#55
(02-21-2020, 10:23 PM)Kriss Wrote: 310000 реални километра обслужвна навреме всичко по книжка,но без кутията.Преизпълнила си е ресурса с оригиналното масло.Превключва с удар,приплъзва при ускорение и притриса  на определени обороти.Дори акумулатора е оригиналния от 2007-ма и все още работи безотказно.За 15 000лв такава кола е невъзможна покупка без последващи ремонти.Иначе двигателя работи в заводските параметри и е наистина безпроблемен.

Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#56
Нов съм във форума, споделям малко опит.
От ноември съм собственик на XC90 4.4 Sport, 2008г. 6 степен Айсин. Взех я на 200 000км, от Швейцария, при огледа там колата беше студена, съответно не бях и наясно какво да гледам от към проблеми. След като пристигна в България, колата беше обслужвана, маслото на кутията беше сменено и промито с 12литра, преди смяната имаше треперене основно на байр и лека газ, купето си трепереше, за около седмица след смяната на маслото на автомата всичко беше наред и съответно се оправи, но за съжаление траеше само седмица. След четене основно по чужди форуми, стигнах до извода, че е нужно да бъде прегледан хидротраснсформатора. Заведох колата при едни момчета работили във Варна, и сега работещи в района на Велико Търново, кутията беше свалена, а преди това човека я тества, според него клапанното тяло също трябва да бъде прегледано на стенд и тн, като установи и потвърди проблема с хидротрасформатора. След свалянето се видя, че филтъра е тотално задръстен, че феродотата е нужно да бъдат сменени, имаше и съответно разбита втулка на един регулатор, установи се, че и клапанното тяло не е в перфектно здраве. Съответно се подготвих за голям ремонт включващ, филтър, комплект втулки, отплътнения и семерини, нов регулатор, нови феродота комплект, рециклиране на клапанно тяло и хидротрансформатор, както и ново оригинално масло, прочистване на охладителя и още процедури, П.С: Мотора беше на земята, та и там обслужих разни неща, докато траеше ребилда на кутията. Всичко това ми струваше плюс минус 4000лв. , като след ремонта съм минал 500км, и след още толкова маслото ще бъде сменено отново изцяло с оригинално. Колата вече е добре, имам гаранция от 6 месеца или 50 000км.
Дано е от полза, поздрави!
Reply

#57
(02-23-2020, 04:55 AM)che4ef Wrote: Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
До сега са направени две частични смени от по 4л.(след покупката и след още 300км). На втората смяна е свален и почистен хидроблока.След първата смяна положението се стабилизира,а след втората смяна се влоши осезаемо като загрее маслото до 90гр. За сега ще се кара така и като се счупи тотално ще е или ремонт или смяна с друга кутия.
Volvo XC90 3.2 
Reply

#58
(02-24-2020, 05:01 PM)sashua Wrote: Нов съм във форума, споделям малко опит.
От ноември съм собственик на XC90 4.4 Sport, 2008г.  6 степен Айсин. Взех я на 200 000км, от Швейцария, при огледа там колата беше студена, съответно не бях и наясно какво да гледам от към проблеми. След като пристигна в България, колата беше обслужвана, маслото на кутията беше сменено и промито с 12литра, преди смяната имаше треперене основно на байр и лека газ, купето си трепереше, за около седмица след смяната на маслото на автомата всичко беше наред и съответно се оправи, но за съжаление траеше само седмица. След четене основно по чужди форуми, стигнах до извода, че е нужно да бъде прегледан хидротраснсформатора. Заведох колата при едни момчета работили във Варна, и сега работещи в района на Велико Търново, кутията беше свалена, а преди това човека я тества, според него клапанното тяло също трябва да бъде прегледано на стенд и тн, като установи и потвърди проблема с хидротрасформатора. След свалянето се видя, че филтъра е тотално задръстен, че феродотата е нужно да бъдат сменени, имаше и съответно разбита втулка на един регулатор, установи се, че и клапанното тяло не е в перфектно здраве. Съответно се подготвих за голям ремонт включващ, филтър, комплект втулки, отплътнения и семерини, нов регулатор, нови феродота комплект, рециклиране на клапанно тяло и хидротрансформатор, както и ново оригинално масло, прочистване на охладителя и още процедури, П.С: Мотора беше на земята, та и там обслужих разни неща, докато траеше ребилда на кутията. Всичко това ми струваше плюс минус 4000лв. , като след ремонта съм минал 500км, и след още толкова маслото ще бъде сменено отново изцяло с оригинално. Колата вече е добре, имам гаранция от 6 месеца или 50 000км.
Дано е от полза, поздрави!
Честито за Ямахата - със здраве да я караш и тя да те вози. Аз слава богу за 3 години и половина с мотор и скорости ядове не съм имал - обслужвам си ги редовно, както и маслото на раздатката и Халдекса. Но пък ми дадоха фира агрегати, които за да се сменят се смъква половин предница - алтернатор, хидравлична помпа, датчик за налягане на гориво и една блокирала паразитна ролка, която извади пистовия ремък Smile.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#59
(02-26-2020, 05:18 AM)bell Wrote: Честито за Ямахата - със здраве да я караш и тя да те вози. Аз слава богу за 3 години и половина с мотор и скорости ядове не съм имал - обслужвам си ги редовно, както и маслото на раздатката и Халдекса. Но пък ми дадоха фира агрегати, които за да се сменят се смъква половин предница - алтернатор, хидравлична помпа, датчик за налягане на гориво и една блокирала паразитна ролка, която извади пистовия ремък Smile.
Благодаря ти, аз съм минал през половината от това, обслужих си ролките, по скоро лагерите им смених, ремъка също, като също така и смених тоя датчик на налягането, явно им е често срещан проблем, не ми се мисли за стартери и генератори, на предната ми кола за 10 години не бях правил нито едното...
Reply

#60
(02-24-2020, 08:06 PM)Kriss Wrote:
(02-23-2020, 04:55 AM)che4ef Wrote: Колега, на 310 000км кутия необслужвана, ....джуджето вътре е взело да хлопа че не издържа вече. Съсипаха ги тези кутии, ей.
Мой съвет, карай докато се скапе, ако можеш де. Направи една частична смяна на малслото с оригинално на Волво и така. Ако ли не - ремонт...
До сега са направени две частични смени от по 4л.(след покупката и след още 300км). На втората смяна е свален и почистен хидроблока.След първата смяна положението се стабилизира,а след втората смяна се влоши осезаемо като загрее маслото до 90гр. За сега ще се кара така и като се счупи тотално ще е или ремонт или смяна с друга кутия.

Крис когато му дойде времето, смени кутията. Поинтересувай се от така наречените remanufactured, не rebuild. Има голяма разлика. Погледни тука като пример: https://www.awtce.be/products/at-production  Давам само идея.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)