Волво Клуб - България

Full Version: Смяна на десен с ляв волан - цена ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6

GT1

Няма пластмасови всмукателни тръби при Волво!

Смяна на мястото на волана - един съвет: забрави!

На десен волан се свиква, но не е практично за БГ.
Особено в София... :twisted:

GT1

Няма пластмасови всмукателни тръби при Волво!

Смяна на мястото на волана - един съвет: забрави!

На десен волан се свиква, но не е практично за БГ.
Особено в София... :twisted:
Съвета също ми е: не си купувай такава кола и я забрави. Имаш все още избор!

Ако няма да ходиш в Кипър или в Английско - не ти трябва.
Има достатъчно предложения за "леви" волани.
Ако цената е ... по-тънка, със сигурност в последствие ще ти излезе нещо по-дебело!
И не забравяй и че фаровете са също "за дясно" движение, т.е. и тях трябва да смениш!

Както казва GT1, кратко и кротко:
не се лакоми и забрави!
Съвета също ми е: не си купувай такава кола и я забрави. Имаш все още избор!

Ако няма да ходиш в Кипър или в Английско - не ти трябва.
Има достатъчно предложения за "леви" волани.
Ако цената е ... по-тънка, със сигурност в последствие ще ти излезе нещо по-дебело!
И не забравяй и че фаровете са също "за дясно" движение, т.е. и тях трябва да смениш!

Както казва GT1, кратко и кротко:
не се лакоми и забрави!
Освен че е главоболие, цената на колата заедно с обръщането е вероятно да излезе колкото на кола с ляв волан. Да не говорим, че онази е проектирана да е с десен и при обръщането едва ли ще е същата кола вече. Демек има вероятност да си сложиш таралеж в гащите. Ако пък не я обърнеш, сигурно ще й свикнеш, не знам. Успех с избора.
Освен че е главоболие, цената на колата заедно с обръщането е вероятно да излезе колкото на кола с ляв волан. Да не говорим, че онази е проектирана да е с десен и при обръщането едва ли ще е същата кола вече. Демек има вероятност да си сложиш таралеж в гащите. Ако пък не я обърнеш, сигурно ще й свикнеш, не знам. Успех с избора.
Хора, благодаря Ви, че ме разубедихте!!! Реших да не я взимам. Вчера ходих до един магазин за авточасти и там също ми казаха, че съм луд ако си взимам такава кола. Първо частите са много скъпи и почна там да ми ги изброява и аз се хванах за главата Smile, второ тряа да си я карам с десен волан (смяната ще струва мнооого пари и не се знае колко качествена ще стане). Ставаше въпрос за Волво С40 2.0 турбо инжекцион, не знам колко коня ама сигурно е около 150. Мислех да и слагам газова уредба, защото карам доста и не ми се дават излишни пари за бензин. Не съм наясно дали може да се слага газ на двигател с турбо.... еми това е... ще се ориентирам към някой ляв волан Smile
Хора, благодаря Ви, че ме разубедихте!!! Реших да не я взимам. Вчера ходих до един магазин за авточасти и там също ми казаха, че съм луд ако си взимам такава кола. Първо частите са много скъпи и почна там да ми ги изброява и аз се хванах за главата Smile, второ тряа да си я карам с десен волан (смяната ще струва мнооого пари и не се знае колко качествена ще стане). Ставаше въпрос за Волво С40 2.0 турбо инжекцион, не знам колко коня ама сигурно е около 150. Мислех да и слагам газова уредба, защото карам доста и не ми се дават излишни пари за бензин. Не съм наясно дали може да се слага газ на двигател с турбо.... еми това е... ще се ориентирам към някой ляв волан Smile
Радвам се, че постъпваш РАЗУМНО!

Автомобилът не е ... кой знае какъв модел ... Това е явно с двигател 2,0 Т ... което е т.нар. ниско турбо и е 163 к.с.
Дори да "дърпа здраво" /защото дърпа!/ и да има добри екстри, преработки от такъв характер в не заводски условия винаги са съмнителни, да не говорим че са и скъпи /каквото и да ви убеждават/!

Направо като чуете тема:
- смяна на десен волан с ляв или обратно или другия хит:
- смяна на автоматична скоростна кутия с ръчна или обратно -
по добре е да се направите на разсеяни и ...
да гледате едно Шоу на Слави Трифонидзе ... където Гьорето звучно ще обобщи с две думи темата:

"МААНИ, БЕГАЙ!"
Радвам се, че постъпваш РАЗУМНО!

Автомобилът не е ... кой знае какъв модел ... Това е явно с двигател 2,0 Т ... което е т.нар. ниско турбо и е 163 к.с.
Дори да "дърпа здраво" /защото дърпа!/ и да има добри екстри, преработки от такъв характер в не заводски условия винаги са съмнителни, да не говорим че са и скъпи /каквото и да ви убеждават/!

Направо като чуете тема:
- смяна на десен волан с ляв или обратно или другия хит:
- смяна на автоматична скоростна кутия с ръчна или обратно -
по добре е да се направите на разсеяни и ...
да гледате едно Шоу на Слави Трифонидзе ... където Гьорето звучно ще обобщи с две думи темата:

"МААНИ, БЕГАЙ!"
Pages: 1 2 3 4 5 6