Волво Клуб - България

Full Version: дайте пояснение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Според Вадис-а, колега Donsho, нямаш индикация на таблото за подгревни свещи.
Пътя към това инфо във Вадис:
Въвеждаш S80, 2000г. (мотора ти би трябвало да бъде D5252T); избираш Electrical system (горе акумулаторчето); след като ти отвори - в лявата колона: Design and Function; след това в дясната колона - 38 Instrumentation, кликваш на Driver information module, и в подменюто кликваш на Diagnostic functions in the combined instrument panel. Там са описани всички индикации от таблото на ав-ла.
Според Вадис-а, колега Donsho, нямаш индикация на таблото за подгревни свещи.
Пътя към това инфо във Вадис:
Въвеждаш S80, 2000г. (мотора ти би трябвало да бъде D5252T); избираш Electrical system (горе акумулаторчето); след като ти отвори - в лявата колона: Design and Function; след това в дясната колона - 38 Instrumentation, кликваш на Driver information module, и в подменюто кликваш на Diagnostic functions in the combined instrument panel. Там са описани всички индикации от таблото на ав-ла.
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...
Това трябва да се подгряващите свещи или буквално преведено нагряващи тапи.
Това трябва да се подгряващите свещи или буквално преведено нагряващи тапи.
Малко извън темата за свещите обаче да не пускам нова тема за скромно въпросче :
Днес при рязко спиране ми светна жълт маркер на компютъра /удивителна в триъгълник/ и ми се изписа нещо от рода на "извънредна спирачна ситуация" или подобно. Докато не изгасих двигателя, не се махна.
Някой да е виждал нещо подобно - аз си го обяснявам като напомняне за критична спирачна ситуация.... ?
Малко извън темата за свещите обаче да не пускам нова тема за скромно въпросче :
Днес при рязко спиране ми светна жълт маркер на компютъра /удивителна в триъгълник/ и ми се изписа нещо от рода на "извънредна спирачна ситуация" или подобно. Докато не изгасих двигателя, не се махна.
Някой да е виждал нещо подобно - аз си го обяснявам като напомняне за критична спирачна ситуация.... ?
Rara Wrote:
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...

Tongue Не знам какво пише във ВАДИС, но знам принципа на запалване на този тип двигатели. Това ,че Волво са решили да се подсигуряват по някакъв начин не е случайно, но не е и необходимо
Rara Wrote:
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...

Tongue Не знам какво пише във ВАДИС, но знам принципа на запалване на този тип двигатели. Това ,че Волво са решили да се подсигуряват по някакъв начин не е случайно, но не е и необходимо
Pages: 1 2 3 4 5 6