Волво Клуб - България

Full Version: корав педал на саединитела
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
аз имах проблем сас саединитела преди 1 година.не боксуваше но при загрял двигател и саединител педалат става6е много корав.3 пъти късах жилото поради тази при4ина. и трите пъти го правех сам без да купувам оригинално.накрая смених саединитела (ДЕЛФИ) при маистор.минах 7000км и проблема се появи отново но все още жилото е здраво.правилно сам го регулирал като взимам под внимание и ва6ето мнение относно положението педала на саединитела спрямо педала на спира4ката.при продалжителна работа на волвака не боксува но саединитела го натискам с двата крака.ако някои може да ми помогне със мнение по въпроса 6те съм му безкраино благодарен.
аз имах проблем сас саединитела преди 1 година.не боксуваше но при загрял двигател и саединител педалат става6е много корав.3 пъти късах жилото поради тази при4ина. и трите пъти го правех сам без да купувам оригинално.накрая смених саединитела (ДЕЛФИ) при маистор.минах 7000км и проблема се появи отново но все още жилото е здраво.правилно сам го регулирал като взимам под внимание и ва6ето мнение относно положението педала на саединитела спрямо педала на спира4ката.при продалжителна работа на волвака не боксува но саединитела го натискам с двата крака.ако някои може да ми помогне със мнение по въпроса 6те съм му безкраино благодарен.
Тъй като и аз съм минавал през тази "фаза" (даже изкривих педала), бих споделил следното:

1. "Майстори" всякакви: при първата ми смяна на съединителя по някаква причина върху аксиалния лагер е била добавена грес, която след няколко хил. km е станала на туткал и съединителя е заминал... (и това става в сервиз, където работят изключително шведски коли!?!)

2. При втората смяна майсторът (вече при препоръчан от клубарите), ме предупреди, че поради изобилието от ментета и вноса предимно от румънски и турски заводи, би ми гарантирал резултат с марка LUK или нещо "нагоре" (Локхийд-Делфи ги внасят от съседите, май). В крайна сметка "изтъних" и сложих италиански MecArm (3 пъти по-евтин), след това подмених и последно монтираното жило и след няколко настройки нещата заспаха.

3. Сменял съм 4 жила - с различен произход и всичките имаха един и същи проблем: гумичката на "камбанката" преди регулиращата гайка се сплескваше/скъсваше/разтапяше (?; имам такова чувство, защото проблема се появяваше при загрял двигател), което ми се отразяваше и на педала, и на превключването на предавките. Към момента съм с подложена още идна гумичка и нямам проблем. (Не е като просто да се махнела, `щото щели да се усещат в педала вибрациите на двигателя).

4.В един момент, преди последната смяна на съединител, почнаха да ми заяждат предавките, имах усещането, че пак ще спраскам педала - със "само" 1-часов реглаж от гайката (може би?) Жоро Терзиев ми реши проблема със скоростите и педала омекна! И си карах безпроблемно цели 3 месеца, след което се спраска жилото, а след подмяната му съединителя "залепна"...

Това е от мен - не е като да нямаш база за размисъл!? :wink:
Тъй като и аз съм минавал през тази "фаза" (даже изкривих педала), бих споделил следното:

1. "Майстори" всякакви: при първата ми смяна на съединителя по някаква причина върху аксиалния лагер е била добавена грес, която след няколко хил. km е станала на туткал и съединителя е заминал... (и това става в сервиз, където работят изключително шведски коли!?!)

2. При втората смяна майсторът (вече при препоръчан от клубарите), ме предупреди, че поради изобилието от ментета и вноса предимно от румънски и турски заводи, би ми гарантирал резултат с марка LUK или нещо "нагоре" (Локхийд-Делфи ги внасят от съседите, май). В крайна сметка "изтъних" и сложих италиански MecArm (3 пъти по-евтин), след това подмених и последно монтираното жило и след няколко настройки нещата заспаха.

3. Сменял съм 4 жила - с различен произход и всичките имаха един и същи проблем: гумичката на "камбанката" преди регулиращата гайка се сплескваше/скъсваше/разтапяше (?; имам такова чувство, защото проблема се появяваше при загрял двигател), което ми се отразяваше и на педала, и на превключването на предавките. Към момента съм с подложена още идна гумичка и нямам проблем. (Не е като просто да се махнела, `щото щели да се усещат в педала вибрациите на двигателя).

4.В един момент, преди последната смяна на съединител, почнаха да ми заяждат предавките, имах усещането, че пак ще спраскам педала - със "само" 1-часов реглаж от гайката (може би?) Жоро Терзиев ми реши проблема със скоростите и педала омекна! И си карах безпроблемно цели 3 месеца, след което се спраска жилото, а след подмяната му съединителя "залепна"...

Това е от мен - не е като да нямаш база за размисъл!? :wink:
При мен пък от зор при натискането ми се счупи самия педал - някакво ухо там. Но и съединителя беше за смяна.
При мен пък от зор при натискането ми се счупи самия педал - някакво ухо там. Но и съединителя беше за смяна.
благодаря ви за мнението колеги,в този случай след като сложих съединител(делфи)и ми го препорчаха като един от най- добрите за волвото,реших,че ще си го откарам.затова все още се опитвам да отхвърлям за себеси,вероятноста причината да е в самия него.и ако съм прав остава жилото като единствен варянт за проблема,но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата.спирам се на това, причината да е в жилото защото,3пъти сам си го правих без да копувам ново.ако има някой който може да ме светне,че се заблуждавам та да неразглабям отново всичко нека го направи.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ.
благодаря ви за мнението колеги,в този случай след като сложих съединител(делфи)и ми го препорчаха като един от най- добрите за волвото,реших,че ще си го откарам.затова все още се опитвам да отхвърлям за себеси,вероятноста причината да е в самия него.и ако съм прав остава жилото като единствен варянт за проблема,но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата.спирам се на това, причината да е в жилото защото,3пъти сам си го правих без да копувам ново.ако има някой който може да ме светне,че се заблуждавам та да неразглабям отново всичко нека го направи.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ.
ivalito Wrote:...но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата...
При мен точно това беше поводът да ми обърнат внимание на съединителя... :|
ivalito Wrote:...но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата...
При мен точно това беше поводът да ми обърнат внимание на съединителя... :|
Pages: 1 2 3