Posts: 22
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
аз имах проблем сас саединитела преди 1 година.не боксуваше но при загрял двигател и саединител педалат става6е много корав.3 пъти късах жилото поради тази при4ина. и трите пъти го правех сам без да купувам оригинално.накрая смених саединитела (ДЕЛФИ) при маистор.минах 7000км и проблема се появи отново но все още жилото е здраво.правилно сам го регулирал като взимам под внимание и ва6ето мнение относно положението педала на саединитела спрямо педала на спира4ката.при продалжителна работа на волвака не боксува но саединитела го натискам с двата крака.ако някои може да ми помогне със мнение по въпроса 6те съм му безкраино благодарен.
Posts: 22
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
аз имах проблем сас саединитела преди 1 година.не боксуваше но при загрял двигател и саединител педалат става6е много корав.3 пъти късах жилото поради тази при4ина. и трите пъти го правех сам без да купувам оригинално.накрая смених саединитела (ДЕЛФИ) при маистор.минах 7000км и проблема се появи отново но все още жилото е здраво.правилно сам го регулирал като взимам под внимание и ва6ето мнение относно положението педала на саединитела спрямо педала на спира4ката.при продалжителна работа на волвака не боксува но саединитела го натискам с двата крака.ако някои може да ми помогне със мнение по въпроса 6те съм му безкраино благодарен.
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Тъй като и аз съм минавал през тази "фаза" (даже изкривих педала), бих споделил следното:
1. "Майстори" всякакви: при първата ми смяна на съединителя по някаква причина върху аксиалния лагер е била добавена грес, която след няколко хил. km е станала на туткал и съединителя е заминал... (и това става в сервиз, където работят изключително шведски коли!?!)
2. При втората смяна майсторът (вече при препоръчан от клубарите), ме предупреди, че поради изобилието от ментета и вноса предимно от румънски и турски заводи, би ми гарантирал резултат с марка LUK или нещо "нагоре" (Локхийд-Делфи ги внасят от съседите, май). В крайна сметка "изтъних" и сложих италиански MecArm (3 пъти по-евтин), след това подмених и последно монтираното жило и след няколко настройки нещата заспаха.
3. Сменял съм 4 жила - с различен произход и всичките имаха един и същи проблем: гумичката на "камбанката" преди регулиращата гайка се сплескваше/скъсваше/разтапяше (?; имам такова чувство, защото проблема се появяваше при загрял двигател), което ми се отразяваше и на педала, и на превключването на предавките. Към момента съм с подложена още идна гумичка и нямам проблем. (Не е като просто да се махнела, `щото щели да се усещат в педала вибрациите на двигателя).
4.В един момент, преди последната смяна на съединител, почнаха да ми заяждат предавките, имах усещането, че пак ще спраскам педала - със "само" 1-часов реглаж от гайката (може би?) Жоро Терзиев ми реши проблема със скоростите и педала омекна! И си карах безпроблемно цели 3 месеца, след което се спраска жилото, а след подмяната му съединителя "залепна"...
Това е от мен - не е като да нямаш база за размисъл!? :wink:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Тъй като и аз съм минавал през тази "фаза" (даже изкривих педала), бих споделил следното:
1. "Майстори" всякакви: при първата ми смяна на съединителя по някаква причина върху аксиалния лагер е била добавена грес, която след няколко хил. km е станала на туткал и съединителя е заминал... (и това става в сервиз, където работят изключително шведски коли!?!)
2. При втората смяна майсторът (вече при препоръчан от клубарите), ме предупреди, че поради изобилието от ментета и вноса предимно от румънски и турски заводи, би ми гарантирал резултат с марка LUK или нещо "нагоре" (Локхийд-Делфи ги внасят от съседите, май). В крайна сметка "изтъних" и сложих италиански MecArm (3 пъти по-евтин), след това подмених и последно монтираното жило и след няколко настройки нещата заспаха.
3. Сменял съм 4 жила - с различен произход и всичките имаха един и същи проблем: гумичката на "камбанката" преди регулиращата гайка се сплескваше/скъсваше/разтапяше (?; имам такова чувство, защото проблема се появяваше при загрял двигател), което ми се отразяваше и на педала, и на превключването на предавките. Към момента съм с подложена още идна гумичка и нямам проблем. (Не е като просто да се махнела, `щото щели да се усещат в педала вибрациите на двигателя).
4.В един момент, преди последната смяна на съединител, почнаха да ми заяждат предавките, имах усещането, че пак ще спраскам педала - със "само" 1-часов реглаж от гайката (може би?) Жоро Терзиев ми реши проблема със скоростите и педала омекна! И си карах безпроблемно цели 3 месеца, след което се спраска жилото, а след подмяната му съединителя "залепна"...
Това е от мен - не е като да нямаш база за размисъл!? :wink:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 478
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
При мен пък от зор при натискането ми се счупи самия педал - някакво ухо там. Но и съединителя беше за смяна.
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Posts: 478
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
При мен пък от зор при натискането ми се счупи самия педал - някакво ухо там. Но и съединителя беше за смяна.
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Posts: 22
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
благодаря ви за мнението колеги,в този случай след като сложих съединител(делфи)и ми го препорчаха като един от най- добрите за волвото,реших,че ще си го откарам.затова все още се опитвам да отхвърлям за себеси,вероятноста причината да е в самия него.и ако съм прав остава жилото като единствен варянт за проблема,но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата.спирам се на това, причината да е в жилото защото,3пъти сам си го правих без да копувам ново.ако има някой който може да ме светне,че се заблуждавам та да неразглабям отново всичко нека го направи.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ.
Posts: 22
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
благодаря ви за мнението колеги,в този случай след като сложих съединител(делфи)и ми го препорчаха като един от най- добрите за волвото,реших,че ще си го откарам.затова все още се опитвам да отхвърлям за себеси,вероятноста причината да е в самия него.и ако съм прав остава жилото като единствен варянт за проблема,но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата.спирам се на това, причината да е в жилото защото,3пъти сам си го правих без да копувам ново.ако има някой който може да ме светне,че се заблуждавам та да неразглабям отново всичко нека го направи.ПРЕДВАРИТЕЛНО МЕРСИ.
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
ivalito Wrote:...но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата... При мен точно това беше поводът да ми обърнат внимание на съединителя... :|
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
ivalito Wrote:...но има ли някаква логика в това да го прави само когато е загряла колата... При мен точно това беше поводът да ми обърнат внимание на съединителя... :|
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
|