Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със запалването на 460
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????
Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????
Шалтера на стартера проверили?
Най-вероятно да е той Smile
Шалтера на стартера проверили?
Най-вероятно да е той Smile
Къде е този шалтер?
Къде е този шалтер?
Шалтера за който става въпрос е върху самият стартер.
Познава се по това, че има две дебели шпилки на които идват два дебели проводника. Единият идва директно от акумулатора, а другият влиза в стартера.
Там има и още едно тънко проводниче чрез което като завъртиш контактния ключ в положение на завъртане на стартера се включва ел. магнита на шалтера.
Та мисълта ми е, че може контактите вътре в шалтера да са нагорели.
Това се проверява лесно, като се дадат двете шпилки на шалтера "накъсо" чрез проводник с подходящо сечение. Тогава стартера трябва да завърти, ако проблема е в тези контакти.
Шалтера за който става въпрос е върху самият стартер.
Познава се по това, че има две дебели шпилки на които идват два дебели проводника. Единият идва директно от акумулатора, а другият влиза в стартера.
Там има и още едно тънко проводниче чрез което като завъртиш контактния ключ в положение на завъртане на стартера се включва ел. магнита на шалтера.
Та мисълта ми е, че може контактите вътре в шалтера да са нагорели.
Това се проверява лесно, като се дадат двете шпилки на шалтера "накъсо" чрез проводник с подходящо сечение. Тогава стартера трябва да завърти, ако проблема е в тези контакти.
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????

И аз бях така, оказа се шалтера на стартера. Сложих някакъв тайвански, защото никъде не успях да намеря друг, смених и четките и втулките, гресирах и работата заспа. Частите излязоха 62 лв. Ако го прави майстор, ще ти вземе още толкова за труд. Сега върти страшно леко.

Успех
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????

И аз бях така, оказа се шалтера на стартера. Сложих някакъв тайвански, защото никъде не успях да намеря друг, смених и четките и втулките, гресирах и работата заспа. Частите излязоха 62 лв. Ако го прави майстор, ще ти вземе още толкова за труд. Сега върти страшно леко.

Успех
Pages: 1 2 3 4