Волво Клуб - България

Full Version: питане за 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/vybor.htm">http://www.volvo850.ru/vybor.htm</a><!-- m --> мисля че тук пише достатъчно. Аз не бих бил толкова подробен
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/vybor.htm">http://www.volvo850.ru/vybor.htm</a><!-- m --> мисля че тук пише достатъчно. Аз не бих бил толкова подробен
За тампон на макферсона и тампон на двигателя се сещам
За тампон на макферсона и тампон на двигателя се сещам
Всъщност за мен най-важния проблем е да не е удряна колата сериозно. Тогава се напрягат всички агрегати ударно :lol: и ако не е отремонтирана правилно ... още дълго време ще има скрити последствия.
Изключвам козметичните целуФФки и натискания по паркинги и гаражи... :twisted:
После "тънък момент" са изминатите километри, защото това дава ясна представа за амортизацията и смяната на важни агрегати, които ако се сменят на време и с "истинските или допустими такива" ... дават възможност колата да се кара наистина дълго ... живота на кола от този модел е поне 500 000 км.
Важен е общия външен вид /което говори не само как е карана, но и поддържана колата/. Това има значение в дългосрочен план. А това е кола която излъчва лукс и не върви да е опърпана...
Подхода към ДВГ на автомобила трябва да е като към консуматив, но той заедно с окачването е от най-скъпите консумативи, затова каквото си спестите ... /а това ще са и основните харчове/ си е "берекет версин"...
За мен това е модел и марка на кола която няма съответствие между комфорт и цена на подръжката, но това малко хора го разбират, освен ако не са го вкусили ... и не са попадали на "скъпи батакчии", след което да нямате енергия и желание за нищо...
Но това е изключение, особено след като се появиха Клубове като нашия... :oops:

В момента модела вече не е нов и има доста излизащи по една или друга причина от движение автомобили, което предоставя широк избор на оригинални части и агрегати на втора ръка и на изключително поносими цени.
Сигурността, комфорта и качеството обаче са такива, че има маниаци, които са склонни да реставрират автомобили от модела на марката ... дори и за повече пари от нормалното и очакваното.
Хубавото е, че литературата за модела е "международно богата" :!: , с изследване на всички "бъгове" и ... често - бързи и евтини рецепти за отстраняването им.
За мен това е автомобила, който е напълно достатъчен в нашите БГ условия, с който няма да ме е срам да излезна на по дълъг воаяж и в Европа и в Америка ..., а защо не и в Азия да речем :roll: И то не само за това, че марката ми създава снобско усещане и добре говори за себе си, ами и защото при нужда ще ме сервизират навсякъде по света достатъчно сносно и понеже модела е познат ... и на поносима цена.

Стига да не иска да е в крак с последната ХАЙ-ТЕХ автомобилна мода и да изпитва удоволствие от това ... автомобилостроителите на негов гръб да си развиват най-последните автомобилни хрумки... /това също е краста, от която аз положих усилие да се излекувам/..., това е модела и автомобила, който не само препоръчвам, но и карам!

А какво друго му трябва на човека?...

А, да бе ЯХТА ... , с двигател на VOLVO! :faroah:
Всъщност за мен най-важния проблем е да не е удряна колата сериозно. Тогава се напрягат всички агрегати ударно :lol: и ако не е отремонтирана правилно ... още дълго време ще има скрити последствия.
Изключвам козметичните целуФФки и натискания по паркинги и гаражи... :twisted:
После "тънък момент" са изминатите километри, защото това дава ясна представа за амортизацията и смяната на важни агрегати, които ако се сменят на време и с "истинските или допустими такива" ... дават възможност колата да се кара наистина дълго ... живота на кола от този модел е поне 500 000 км.
Важен е общия външен вид /което говори не само как е карана, но и поддържана колата/. Това има значение в дългосрочен план. А това е кола която излъчва лукс и не върви да е опърпана...
Подхода към ДВГ на автомобила трябва да е като към консуматив, но той заедно с окачването е от най-скъпите консумативи, затова каквото си спестите ... /а това ще са и основните харчове/ си е "берекет версин"...
За мен това е модел и марка на кола която няма съответствие между комфорт и цена на подръжката, но това малко хора го разбират, освен ако не са го вкусили ... и не са попадали на "скъпи батакчии", след което да нямате енергия и желание за нищо...
Но това е изключение, особено след като се появиха Клубове като нашия... :oops:

В момента модела вече не е нов и има доста излизащи по една или друга причина от движение автомобили, което предоставя широк избор на оригинални части и агрегати на втора ръка и на изключително поносими цени.
Сигурността, комфорта и качеството обаче са такива, че има маниаци, които са склонни да реставрират автомобили от модела на марката ... дори и за повече пари от нормалното и очакваното.
Хубавото е, че литературата за модела е "международно богата" :!: , с изследване на всички "бъгове" и ... често - бързи и евтини рецепти за отстраняването им.
За мен това е автомобила, който е напълно достатъчен в нашите БГ условия, с който няма да ме е срам да излезна на по дълъг воаяж и в Европа и в Америка ..., а защо не и в Азия да речем :roll: И то не само за това, че марката ми създава снобско усещане и добре говори за себе си, ами и защото при нужда ще ме сервизират навсякъде по света достатъчно сносно и понеже модела е познат ... и на поносима цена.

Стига да не иска да е в крак с последната ХАЙ-ТЕХ автомобилна мода и да изпитва удоволствие от това ... автомобилостроителите на негов гръб да си развиват най-последните автомобилни хрумки... /това също е краста, от която аз положих усилие да се излекувам/..., това е модела и автомобила, който не само препоръчвам, но и карам!

А какво друго му трябва на човека?...

А, да бе ЯХТА ... , с двигател на VOLVO! :faroah:
Добре казано.
Добре казано.
вече ме доубедухте в моето убеждение което го имам от 7-цата и наи вече от марката Волво!
Мои приатели ме питат : Що пак Волво?
"Що ли?" ги питам аз
Карал съм нови рена, пежа, поло,голф,опел(не случаино ги пиша с малки букви)...Еми няма такава кола като Волво!!!Даже и мерцедес и от него нищо не става...
Ето това мисля да купя:850, 12.1996, ей би ес, климатик,ел ст., автопилот, фабрична газ, на 93000 км,комби,но има и проблеми с климатика и ей би ес-а
Искат му 4500.Заслуьава ли си?
вече ме доубедухте в моето убеждение което го имам от 7-цата и наи вече от марката Волво!
Мои приатели ме питат : Що пак Волво?
"Що ли?" ги питам аз
Карал съм нови рена, пежа, поло,голф,опел(не случаино ги пиша с малки букви)...Еми няма такава кола като Волво!!!Даже и мерцедес и от него нищо не става...
Ето това мисля да купя:850, 12.1996, ей би ес, климатик,ел ст., автопилот, фабрична газ, на 93000 км,комби,но има и проблеми с климатика и ей би ес-а
Искат му 4500.Заслуьава ли си?
Pages: 1 2 3 4