100Y0 Wrote:cnapku Wrote:Такааа да се намърдам и аз тук, че ми писна да не виждам нищо. Моето с40 96та година не мога да разбера коя крушка за какво е и има ли там крушка изобщо за това се надявам да ми помогнете с тази снимка. Крушката дето свети е ясно - Н4, но това отдолу дето го издърпах и нищо не излезе или падна нещо някъде трябва да са габарити :roll: ... а онова чудо в ляво трябва да е машинката дето регулира фаровете :roll: и все пак ксенон или биксенон трябва да слагам :roll: :? Да добавя още ... чудя се дали да са 6000к или 8000к като 8000 уж е син цвят ... мисля да сложа сините защото колата е синя, но въпроса ми е да не ми правят проблеми за това :roll: Много въпроси станаха надявам се да помогнете :wink:
Колега, за всички крушки във фара си се ориентирал абсолютно точно!!! Даже и за машинката за регулирането им :wink: . Сега на основния въпрос- добре е да монтираш биксенон система/крушката отново е Н4/,с електромагнитен плъзгач е и е по-голяма от нормална халогенна крушка, но влиза идеално на мястото си.
По въпроса за келвините, ориентирай се към 6000К, светлината от тях е перфектна и е бяла. Колкото повече се келвините толкова е по-малко светлината във видимия спектър и следователно по-малко виждаш нощем. Аз също съм със син автомобил и съм с биксенон 6000К, МНОГО голяма разлика от халогена. Направо прогледнах нощем. Не се чуди, ами слагай биксенон и ще разбереш за какво става дума. Поздрави и приятно светене
Колеги колата е в40 97г. колко пари ще срува да и се сложи биксенон? :wink:
Радо ето ти един тел: 0888452083 ПАЦО ( Пламен) слага ксенони в Русе включително и моите .Сервизчето му се намира в Ялта , слага аларми ,чипове монтира GPS и клиентите му са доволни.Друг сервиз в който можеш да питаш за ксеноните , се намира на ул: ВИДИН ном:17 и по старото Разградско шосе , те са един сервиз за аларми и електроника, но при тях мисля , че е по-скъпичко защото слагат на Луксима. Дано съм ти помогнал.
Радо, помисли за варианта сам да си монтираш биксенона. Хората, които ги монтират са прави да вземат пари за услугата, но ти си направи сам сметката дали си струва. Най-трудното при монтажа е да намериш място на баластите :wink: Цените на ксенона доста паднаха и дали да си купиш по-скъп с гаранция или по-евтин без такава......е въпрос на личен избор :wink:
.
Успех в "проглеждането" с биксенона в тъмната част на денонощието
Нормално ли е да има леко почукване при превключване от между дълги и къси ? Не е мн силно ... но се усеща нещо :roll:
cnapku Wrote:Нормално ли е да има леко почукване при превключване от между дълги и къси ? Не е мн силно ... но се усеща нещо :roll:
Това сигурно е звук от превключване на реле. Няма страшно ако почуква леко, важното е да не грее.
Кое да не грее ? Крушката ми със сигурност грее
не съм сигурен дали всичко е ок така че ако можете да споделите какво да гледам като дефект :roll:
cnapku Wrote:Нормално ли е да има леко почукване при превключване от между дълги и къси ? Не е мн силно ... но се усеща нещо :roll:
Нормално е ако си с H4 крушки , това което чуваш е магнитния плъзгач който сменя фокуса на крушката.
Нов въпрос
крушката нали има ламаринка и отвор само от едната страна. На къде трябва да бъде този отвор ? Защото като се замисля и аз не знам как го сложих, но мисля че нагоре .. :roll: Нещо не ми се струват в ред нещата ... мисля да ходя да ми ги регулират, но все пак кажете как трябва да седи крушката :roll:
cnapku Wrote:Нов въпрос крушката нали има ламаринка и отвор само от едната страна. На къде трябва да бъде този отвор ? Защото като се замисля и аз не знам как го сложих, но мисля че нагоре .. :roll: Нещо не ми се струват в ред нещата ... мисля да ходя да ми ги регулират, но все пак кажете как трябва да седи крушката :roll:
Колега ти няма как да я обърнеш на друга страна.Чопчетата отстрани на крушката пасват само на тези във фара,не може да я обърнеш.