Волво Клуб - България

Full Version: БИКСЕНОН ЗА V40-ВЪПРОСИ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Превключването става с електромагнитен плъзгач, който се намира в края на самата крушка Н4 и чрез него се променя фокусното разстояние за къси/дълги. Крушките са по-големи, но не се налага да се режат пласмасовите капаци на фаровете, защото има достатъчно място за тях.
Ако имаш други въпроси и мога да отговоря с радост ще го сторя.
Поздрави.
Превключването става с електромагнитен плъзгач, който се намира в края на самата крушка Н4 и чрез него се променя фокусното разстояние за къси/дълги. Крушките са по-големи, но не се налага да се режат пласмасовите капаци на фаровете, защото има достатъчно място за тях.
Ако имаш други въпроси и мога да отговоря с радост ще го сторя.
Поздрави.
Забравих да кажа, че има и такива крушки на които късите са ксенон, а дългите халоген. Те пак са Н4, но балона с ксенон за късите е изолиран, нищо че е в общия балон на крушката. Моите и на колегата traffic не са такива.Обяснението ми е за оригиналните фарове на Волво, кристалните са с отделни светлини/крушка Н7/за късите и дългите.
Забравих да кажа, че има и такива крушки на които късите са ксенон, а дългите халоген. Те пак са Н4, но балона с ксенон за късите е изолиран, нищо че е в общия балон на крушката. Моите и на колегата traffic не са такива.Обяснението ми е за оригиналните фарове на Волво, кристалните са с отделни светлини/крушка Н7/за късите и дългите.
Благодаря за отговорите! Уточнението е, че действително става въпрос за по-ранните фаровете, които са с крушка тип H4, а не за кристалните, които са двусекционни. А и за още едно нещо се сетих, понеже като се включат дългите, този електромагнитен плъзгач се мести, и фактически снопът светлина се насочва по-напред, има ли "дупка" между колата и началото на лъча (не знам дали добре го обясних), която остава тъмна? Това май е често срещан проблем при H4 фарове, при които при включване на дълги къси "няма".
Благодаря за отговорите! Уточнението е, че действително става въпрос за по-ранните фаровете, които са с крушка тип H4, а не за кристалните, които са двусекционни. А и за още едно нещо се сетих, понеже като се включат дългите, този електромагнитен плъзгач се мести, и фактически снопът светлина се насочва по-напред, има ли "дупка" между колата и началото на лъча (не знам дали добре го обясних), която остава тъмна? Това май е често срещан проблем при H4 фарове, при които при включване на дълги къси "няма".
Колега, не се притеснявай, всичко се вижда, както на късите, така и на дългите. С биксенона проблеми нямаш.
Колега, не се притеснявай, всичко се вижда, както на късите, така и на дългите. С биксенона проблеми нямаш.
Да се похваля и аз макар , че не съм с-в40 , от днес и аз съм със КСЕНОНИ H4 (4300 келвина)на 460-та и е направо супер . Коренна разлика от халогените . Само утре ще мина през мото пфое да ми направят един реглаж , за да съм сигурен , че няма да заслепявам колегите на пътя .
Да се похваля и аз макар , че не съм с-в40 , от днес и аз съм със КСЕНОНИ H4 (4300 келвина)на 460-та и е направо супер . Коренна разлика от халогените . Само утре ще мина през мото пфое да ми направят един реглаж , за да съм сигурен , че няма да заслепявам колегите на пътя .
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15