Волво Клуб - България

Full Version: Болт на маслената помпа..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Поста ми е по-скоро въпрос към Ivo, но ако има и някой друг осведомен да каже. Става въпрос за двигател B204FT - 2 литра, 16 клапана, с турбо.

Ivo Wrote:...като сменяш ангренажните ремъци задължително смени и болта на маслената помпа.Успех,ако се интересуваш от нещо друго казвай ще споделя с радост. Smile стига да го знам.

Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm">http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm</a><!-- m --> и тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm</a><!-- m --> намерих същото предупреждение за смяна на болта на маслената помпа, но се отнася за B234F.

Та, въпроса ми е дали наистина трябва да се сменя този болт, защото никъде (т.е. основно във Вадис) не е споменато нищо такова за двигателите B204FT/GT, а и немога да го намеря като номенклатурен номер на авточаст. А ако не се лъжа някъде прочетох че B234F e с външна маслена помпа (external oil pump)
Поста ми е по-скоро въпрос към Ivo, но ако има и някой друг осведомен да каже. Става въпрос за двигател B204FT - 2 литра, 16 клапана, с турбо.

Ivo Wrote:...като сменяш ангренажните ремъци задължително смени и болта на маслената помпа.Успех,ако се интересуваш от нещо друго казвай ще споделя с радост. Smile стига да го знам.

Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm">http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm</a><!-- m --> и тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm</a><!-- m --> намерих същото предупреждение за смяна на болта на маслената помпа, но се отнася за B234F.

Та, въпроса ми е дали наистина трябва да се сменя този болт, защото никъде (т.е. основно във Вадис) не е споменато нищо такова за двигателите B204FT/GT, а и немога да го намеря като номенклатурен номер на авточаст. А ако не се лъжа някъде прочетох че B234F e с външна маслена помпа (external oil pump)
Ми той твоят мотор, в това отношение, не би трябвало да се различава от B234F. Не съм сигурен, защото, твоят двигател съм го виждал само на снимки, но си мисля, че няма разлика, в ремъците, а също и в маслената помпа.
Ми той твоят мотор, в това отношение, не би трябвало да се различава от B234F. Не съм сигурен, защото, твоят двигател съм го виждал само на снимки, но си мисля, че няма разлика, в ремъците, а също и в маслената помпа.
The replacement bolt is Volvo p/n 948472, an extra strong metric 10.9 class M10 x 1.5 mm (standard thread) x 30 mm long bolt including a flat washer (Volvo p/n 960148). This appears to be an upgrade from the original class 8.8 25.4 mm long bolt which should reduce or eliminate the incidence of failure.
Здрасти колега,еми те хората са го написали,остава само да си го поръчаш от МП,ако искаш оригинален,или да си го купиш от някой магазин за крепежни елементи.Двигателите са еднакви освен разликите обуславяни от турбото.Успех.
The replacement bolt is Volvo p/n 948472, an extra strong metric 10.9 class M10 x 1.5 mm (standard thread) x 30 mm long bolt including a flat washer (Volvo p/n 960148). This appears to be an upgrade from the original class 8.8 25.4 mm long bolt which should reduce or eliminate the incidence of failure.
Здрасти колега,еми те хората са го написали,остава само да си го поръчаш от МП,ако искаш оригинален,или да си го купиш от някой магазин за крепежни елементи.Двигателите са еднакви освен разликите обуславяни от турбото.Успех.
Благодаря, открих номера на болта. Тъй като вече смених всички ролки и ремъци,
болта ще почака може би до следващия месец. А и според Севдо, който ги сменя нямало
причина да се пипа там. Все пак сигурно ще го сменя.
BTW, газифицирах колата. Много време се чудих дали да го направя,
защото е рядък екземпляр мотора, от друга страна разхода в града ми идваше в повече. Та.
Изчетох маса информация за това какъв газов инжекцион да сложа и най-важното къде да го
монтират и настроят кадърно.
Първоначално мислих да е "Tartarini Sequential" или BRC, но след като видях куция им софтуер за
настройки и попрочетох това онова разбрах че са много прехвалени и сега съм с български ФОБОС.
Разлика от на бензин във вървежа почти няма. Разход не съм засичал още но съдейки по нивото на
газта след 300+ км разходка няма да е много различен от този на бензин.
Благодаря, открих номера на болта. Тъй като вече смених всички ролки и ремъци,
болта ще почака може би до следващия месец. А и според Севдо, който ги сменя нямало
причина да се пипа там. Все пак сигурно ще го сменя.
BTW, газифицирах колата. Много време се чудих дали да го направя,
защото е рядък екземпляр мотора, от друга страна разхода в града ми идваше в повече. Та.
Изчетох маса информация за това какъв газов инжекцион да сложа и най-важното къде да го
монтират и настроят кадърно.
Първоначално мислих да е "Tartarini Sequential" или BRC, но след като видях куция им софтуер за
настройки и попрочетох това онова разбрах че са много прехвалени и сега съм с български ФОБОС.
Разлика от на бензин във вървежа почти няма. Разход не съм засичал още но съдейки по нивото на
газта след 300+ км разходка няма да е много различен от този на бензин.
Колега,колко харчи на бенц твойто Волво,аз рядко падам под 15 в града,въпреки че и на извънградско разхода не е много по различен.
Колега,колко харчи на бенц твойто Волво,аз рядко падам под 15 в града,въпреки че и на извънградско разхода не е много по различен.
Pages: 1 2