The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Болт на маслената помпа..

#1
Поста ми е по-скоро въпрос към Ivo, но ако има и някой друг осведомен да каже. Става въпрос за двигател B204FT - 2 литра, 16 клапана, с турбо.

Ivo Wrote:...като сменяш ангренажните ремъци задължително смени и болта на маслената помпа.Успех,ако се интересуваш от нещо друго казвай ще споделя с радост. Smile стига да го знам.

Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm">http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm</a><!-- m --> и тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm</a><!-- m --> намерих същото предупреждение за смяна на болта на маслената помпа, но се отнася за B234F.

Та, въпроса ми е дали наистина трябва да се сменя този болт, защото никъде (т.е. основно във Вадис) не е споменато нищо такова за двигателите B204FT/GT, а и немога да го намеря като номенклатурен номер на авточаст. А ако не се лъжа някъде прочетох че B234F e с външна маслена помпа (external oil pump)
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#2
Поста ми е по-скоро въпрос към Ivo, но ако има и някой друг осведомен да каже. Става въпрос за двигател B204FT - 2 литра, 16 клапана, с турбо.

Ivo Wrote:...като сменяш ангренажните ремъци задължително смени и болта на маслената помпа.Успех,ако се интересуваш от нещо друго казвай ще споделя с радост. Smile стига да го знам.

Тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm">http://www.volvoclub.org.uk/faq/B234Ftimingbelts.htm</a><!-- m --> и тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/b234f/b234f.htm</a><!-- m --> намерих същото предупреждение за смяна на болта на маслената помпа, но се отнася за B234F.

Та, въпроса ми е дали наистина трябва да се сменя този болт, защото никъде (т.е. основно във Вадис) не е споменато нищо такова за двигателите B204FT/GT, а и немога да го намеря като номенклатурен номер на авточаст. А ако не се лъжа някъде прочетох че B234F e с външна маслена помпа (external oil pump)


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
Ми той твоят мотор, в това отношение, не би трябвало да се различава от B234F. Не съм сигурен, защото, твоят двигател съм го виждал само на снимки, но си мисля, че няма разлика, в ремъците, а също и в маслената помпа.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#4
Ми той твоят мотор, в това отношение, не би трябвало да се различава от B234F. Не съм сигурен, защото, твоят двигател съм го виждал само на снимки, но си мисля, че няма разлика, в ремъците, а също и в маслената помпа.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#5
The replacement bolt is Volvo p/n 948472, an extra strong metric 10.9 class M10 x 1.5 mm (standard thread) x 30 mm long bolt including a flat washer (Volvo p/n 960148). This appears to be an upgrade from the original class 8.8 25.4 mm long bolt which should reduce or eliminate the incidence of failure.
Здрасти колега,еми те хората са го написали,остава само да си го поръчаш от МП,ако искаш оригинален,или да си го купиш от някой магазин за крепежни елементи.Двигателите са еднакви освен разликите обуславяни от турбото.Успех.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#6
The replacement bolt is Volvo p/n 948472, an extra strong metric 10.9 class M10 x 1.5 mm (standard thread) x 30 mm long bolt including a flat washer (Volvo p/n 960148). This appears to be an upgrade from the original class 8.8 25.4 mm long bolt which should reduce or eliminate the incidence of failure.
Здрасти колега,еми те хората са го написали,остава само да си го поръчаш от МП,ако искаш оригинален,или да си го купиш от някой магазин за крепежни елементи.Двигателите са еднакви освен разликите обуславяни от турбото.Успех.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#7
Благодаря, открих номера на болта. Тъй като вече смених всички ролки и ремъци,
болта ще почака може би до следващия месец. А и според Севдо, който ги сменя нямало
причина да се пипа там. Все пак сигурно ще го сменя.
BTW, газифицирах колата. Много време се чудих дали да го направя,
защото е рядък екземпляр мотора, от друга страна разхода в града ми идваше в повече. Та.
Изчетох маса информация за това какъв газов инжекцион да сложа и най-важното къде да го
монтират и настроят кадърно.
Първоначално мислих да е "Tartarini Sequential" или BRC, но след като видях куция им софтуер за
настройки и попрочетох това онова разбрах че са много прехвалени и сега съм с български ФОБОС.
Разлика от на бензин във вървежа почти няма. Разход не съм засичал още но съдейки по нивото на
газта след 300+ км разходка няма да е много различен от този на бензин.
Reply

#8
Благодаря, открих номера на болта. Тъй като вече смених всички ролки и ремъци,
болта ще почака може би до следващия месец. А и според Севдо, който ги сменя нямало
причина да се пипа там. Все пак сигурно ще го сменя.
BTW, газифицирах колата. Много време се чудих дали да го направя,
защото е рядък екземпляр мотора, от друга страна разхода в града ми идваше в повече. Та.
Изчетох маса информация за това какъв газов инжекцион да сложа и най-важното къде да го
монтират и настроят кадърно.
Първоначално мислих да е "Tartarini Sequential" или BRC, но след като видях куция им софтуер за
настройки и попрочетох това онова разбрах че са много прехвалени и сега съм с български ФОБОС.
Разлика от на бензин във вървежа почти няма. Разход не съм засичал още но съдейки по нивото на
газта след 300+ км разходка няма да е много различен от този на бензин.
Reply

#9
Колега,колко харчи на бенц твойто Волво,аз рядко падам под 15 в града,въпреки че и на извънградско разхода не е много по различен.
Reply

#10
Колега,колко харчи на бенц твойто Волво,аз рядко падам под 15 в града,въпреки че и на извънградско разхода не е много по различен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)