Волво Клуб - България

Full Version: Нормално ли е да духа от капачката??
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.

Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?

Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.

Благодаря ви предварително.
Filiar Wrote:Здравейте.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.

Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?

Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.

Благодаря ви предварително.
Дизел ли е? При мен е същото (дизел) - когато отвъртях капачката пръска доста масло, както се изрази - като вулкан, но не "духа". Двигателя иначе ми е перфектен. Ако можеш да намериш човек който да може да замери компресията на мясно..
Има огромна разлика да "духа" като отвориш капачката и коляновия вал да хвърля масло като се върти Smile
И аз четох по форумите за духането, в резултат на което поех 50гр масло Smile
Заведи майстор да види колата, не са му необходими тежки и обемни инструменти за да я прегледа.
Ace Wrote:Дизел ли е? При мен е същото (дизел) - когато отвъртях капачката пръска доста масло, както се изрази - като вулкан, но не "духа". Двигателя иначе ми е перфектен. Ако можеш да намериш човек който да може да замери компресията на мясно..
Това компресията си е бож лаф работа. Слагат добавки с което я оправят за продажбата и след смяната на маслото се вижда за какво иде реч. Както е казал народа:Кола и жена се взимат на късмет. :lol:
И според мен няма нищо обезпокоително. Както каза merck_440_1.8mi положението на коляновия вал е такова, а другото са физични закони Smile .
На някои двигатели слагат предпазна ламарина за да не фърка масло, на някои не слагат, явно волвото което си гледал е от вторите.
под капака на главата винаги фърчи масло. някой коли имат маслоуловители или просто казано една ламарина под дупката на капачката. иам масло под налягане всякакви части дето се движат и естествено пръска навсякъде. това не е критерии за добра или лоша машина. задължително е да я види майстор преди да се изръсиш с парите. това с няма номер не може да се кара е трик. кажи че искаш да ти уредят камион за репатриране ( превозване ) на колата или си намери сам ( откаде не знам но съм виждал такова камиони на пътна помощ ). това са ми го предлагали в няколко автокъщи и цената е около 30-50лв. но по-добре така отколкото на юнашко доверие.