The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нормално ли е да духа от капачката??

#1
Здравейте.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.

Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?

Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.

Благодаря ви предварително.
Reply

#2
Filiar Wrote:Здравейте.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.

Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?

Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.

Благодаря ви предварително.
Дизел ли е? При мен е същото (дизел) - когато отвъртях капачката пръска доста масло, както се изрази - като вулкан, но не "духа". Двигателя иначе ми е перфектен. Ако можеш да намериш човек който да може да замери компресията на мясно..
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#3
Има огромна разлика да "духа" като отвориш капачката и коляновия вал да хвърля масло като се върти Smile
И аз четох по форумите за духането, в резултат на което поех 50гр масло Smile
Заведи майстор да види колата, не са му необходими тежки и обемни инструменти за да я прегледа.
Reply

#4
Ace Wrote:Дизел ли е? При мен е същото (дизел) - когато отвъртях капачката пръска доста масло, както се изрази - като вулкан, но не "духа". Двигателя иначе ми е перфектен. Ако можеш да намериш човек който да може да замери компресията на мясно..
Това компресията си е бож лаф работа. Слагат добавки с което я оправят за продажбата и след смяната на маслото се вижда за какво иде реч. Както е казал народа:Кола и жена се взимат на късмет. :lol:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
И според мен няма нищо обезпокоително. Както каза merck_440_1.8mi положението на коляновия вал е такова, а другото са физични закони Smile .
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#6
На някои двигатели слагат предпазна ламарина за да не фърка масло, на някои не слагат, явно волвото което си гледал е от вторите.
V40 2.0 16V
Reply

#7
под капака на главата винаги фърчи масло. някой коли имат маслоуловители или просто казано една ламарина под дупката на капачката. иам масло под налягане всякакви части дето се движат и естествено пръска навсякъде. това не е критерии за добра или лоша машина. задължително е да я види майстор преди да се изръсиш с парите. това с няма номер не може да се кара е трик. кажи че искаш да ти уредят камион за репатриране ( превозване ) на колата или си намери сам ( откаде не знам но съм виждал такова камиони на пътна помощ ). това са ми го предлагали в няколко автокъщи и цената е около 30-50лв. но по-добре така отколкото на юнашко доверие.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)