05-25-2006, 09:29 PM
Здравейте.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.
Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?
Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.
Благодаря ви предварително.
Вече писах, че си търся автомобил. Харесах си едно синьо 460. Дори в момента го има в мобилето - за 4000 лв. Продават го от автокъща. Та отивам, оглеждам, паля двигателя и отварям капачката за маслото. А от там като вулкан хвърчи масло. Правя този тест, защото са ми казвали, че това е признак на проблемен двигател. Продавача от автокъщата беше готов да се закълне, че ситуацията си е напълно нормална за тези двигатели и щом не излиза дим от пръчката за нивото, всичко е ОК.
Проблема при моя случай е, че автомобила няма регистрационни номера и е доста сложна процедурата за откарване при майстор. Дайте съвет как да постъпя?
Въпросът ми е нормална ли е такава ситуация - да духа от капачката за маслото и да хвърчат капки масло (двигателя беше почти студен)? И на какво по-специално да обърна внимание при оглед на 460.
Благодаря ви предварително.